اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین ماشین برای خانم ها با 350 میلیون

بهترین ماشین برای خانم ها با 350 میلیون

بهترین ماشین برای خانم ها با 350 میلیون - کیا پیکانتو

درباره کیا پیکانتو

کیا پیکانتو بهترین ماشین برای خانم ها

وقتی صحبت از خودرویی میشود که  باید مناسب خانم ها باشد  این به این معنی است که باید خیلی از فاکتورهای ریز و مهم را در این انتخاب در نظر گرفت .چراکه از نظر نگارنده انتخاب یک خودروی تاکتیکی برای انجام عملیات نظامی به مراتب ساده تر از انتخاب یک خودرو برای خانم ها میباشد. ابعاد کوچک در کیا پیکانتو ، هدایت پذیری مناسب  نوع گیربکس(اتوماتیک یا دستی) ظاهر خودرو ترمز های مطمئن و صندلی های مجهز به ایزوفیکس برای نگهداری صندلی کودک و فضای بار مناسب از جمله فاکتورهای انتخاب یک خودرو مخصوص خانم ها می باشد.

 

کیا پیکانتو

 

کیا پیکانتو

 

پس از بررسی خودروهای کوچک شهری از جمله مزدا 2 تویوتا یاریس هاچبک  ام جی 3  فیات 500  و کیا پیکانتو  با توجه به این که همه ی این خودروها دارای ابعاد مناسب میباشند و از گیربکس مناسب بهرهمند میباشند.وخودرو های کیا پیکانتو هدایت پذیری قابل قبولی دارند اما در چند مورد تفاوت فاحشی دارند. مزدا 2 به دلیل این که دیگر تولید نمی شود و بازار فروش مناسی ندارد از گردونه رقابت خارج می شود .تویوتا یاریس به دلیل قیمت خیلی بالا ارزش خرید چندانی ندارد چراکه با این پول شما می توانید یک سدان متوسط شهری مانند کیا سراتو 2015  تهیه کنید. 

 

کابین کیا پیکانتو

 

کابین کیا پیکانتو

 

ام جی 3 نیز با توجه به ظاهر به روز و مناسب و موتور پر بازده اتنخاب ما نمی باشد چراکه گیربکس استفاده شده amt در این خودرو یک نمونه قدیمی  با راندمان پایین می باشد از همه مهمتر کیفیت ساخت و مونتاژ پایین خودرو بود که رای مارا زد خودروی برگزیده این مقایسه کیا پیکانتو 2016 می باشد کیفبت ساخت بالا ابعاد عالی مناسب شهر امکانات ایده ال و بازار خرید و فروش مناسب مارا مجاب کرد کرد که کیلا پیکانتو پیروز این میدان است و بهترین انتخاب خرید خودرویی برای خانم ها می باشد.

برای مشاهده مشخصات کیا پیکانتو اینجا کلیک کنید.

نویسنده : ماشین 3


نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : یاسر
    تاریخ : 1395/09/14

    توجه بفرمایید کیا پیکانتو فقط مناسب خانوم ها نیست که به اشتباه اینگونه در جامعه ما جا افتاده

    بسیار مناسب آقایان هست برای رسیدن به کارها در شهرهای شلوغ

  • user icon
    نویسنده : پوریا
    تاریخ : 1396/01/11

    سلام، پیکانتو ماشین فوق العاده ای برای شهر و حتی مسیزهای جاده ای است اما چند اشکال داره اول اینکه جلوبندی ضعیفی داره و در دست اندازها و چالش ها خیلی خودش رو نشون میده، برای استفاده در سر بالایی نیز موتور در حالت دستی کم میاره و باید رو حالت دستی قرار بگیره مصرفش هم به نسبت اندازه و حجم موتور زیاد هست.

  • user icon
    نویسنده : حسين
    تاریخ : 1396/02/08

    در اين بازه من ميراژ و سيمبل را ترجيح ميدم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading