اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین انتخاب برای آفرود

بهترین انتخاب برای آفرود

بهترین انتخاب برای آفرود - اکتیون 2014

درباره اکتیون 2014

پیدا کردن یک شاسی بلند تمام عیار برای لذت بردن از رانندگی درخارج از جاده  کاری بس دشوار میباشد به این دلیل که اگر بودجه محدودی داشته باشید باید فکر سلاطینی مانند تویوتا لندکروزر را از سر بیرون کنید. یکی از گزینه های جذاب بازار برای آفرود سانگ یانگ اکتیون میباشد.در کل بیشتر محصولات این خودروساز کره ایی دارای  قابلیت خوبی برای آفرود میباشند که اکتیون نیزاز این قاعده مستثنی نیست.

ظاهر خودرو سانگ یانگ اکتیون در نسخه جدید و فیس لیفت شده به روز تر شده و چراغ ها و جلو پنجره  عجیب نمونه قبلی  جای خود را به چراغ های پنج ضلعی مدرن تر و جلو پنجره جدیدتر داده است.جنجالی ترین بخش اکتیون ستون عقب خودرو میباشد که ناخواسته بیننده را به یاد ب ام و x6 می اندازد اما از نظر خیلی ها این سبک طراحی نه تنها جذابیتی ندارد بلکه پیکره خودرو را بدترکیب کرده است. 

 

سانگ یانگ اکتیون

 

با تمام این اوصاف باید گفت این کرگدن کره ایی یعنی سانگ یانگ اکتیون به راحتی از پس مسیر های صعب العبور بر می آید چراکه انبوهی از ویژگی های آفرود را با خود یدک میکشد. برخی از این ویژگی ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

مجهز به سیستم 4WD (چهار چرخ متحرک) به همراه قفل دیفرانسیل مجهز به فناوری HDC برای عبور از سرپایینی در امن ترین حالت ممکن مجهز به ESP (سیستم کنترل پایداری الکترونیکی) موجب شده تعادل  خودرو در شیب ها و کم فرمانی و بیش فرمانی را کنترل نماید.

 سیستم تعلیق دو جناقی سانگ یانگ اکتیون در جلو به همراه تعلیق 5 میله ایی در عقب شاسی فولادی فوق صلب با ساختار سه لایه که حداکثر ایمنی غیر فعال را در تصادفات میسر می نماید

 

سانگ یانگ اکتیون

 

 گشتاور 214 نیوتن متر در دور موتور 3500 تا 4600 دور در دقیقه 

سانگ یانگ اکتیون sung yong actyon مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم دقیق  2295 سی سی میباشد که دارای حداکثر توان خروجی 150  اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه   و گشتاور مناسب 214 نیوتن متر در دور موتور 3500 تا 4600 دور در دقیقه میباشد که با یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک E-TRONIC با قابلیت تعویض از پشت فرمان کوپل شده است. 

sung yong actyon قد بلند کره ایی  با توجه به ویژگی های مثبتی که در قسمت فنی دارد یک انتخاب جذاب و منطقی میباشد که با خریدش جاده و کوهستان را یکجا برای خود خواهید داشت. 

 

کابین سانگ یانگ اکتیون

 

در قسمت امکانات رفاهی و ایمنی اکتیون مجهز به امکاناتی نظیر :کیسه های هوا راننده شاگرد و پرده ایی-تهویه مطبوع اتوماتیک-صندلی های چرم-تنظیم صندلی راننده در 8 جهت برقی و شاگرد در 4 جهت برقی-کروز کنترل-سیستم پخش دی وی دی به همراه 6 بلندگو-سانروف- کیلس-سنسور باران-آینه های جانبی برقی-گرمکن فرمان و .... میباشد. 

همانطور که ملاحضه مینمایید سانگ یانگ اکتیون در بخش ایمنی و رفاهی کاملا متمدن عمل کرده است و آسایش و ویژگی های یک خودروی نیمه لوکس شهری را درون پیکره یک جنگجوی بیابانی تزریق نموده است.

 در پایان باید گفت در ابن بازه قیمتی اکتیون جدید  در نمونه‌های کارکرده از بهترین ماشین برای آفرود می باشد .

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

300 میلیون تومان

سانگ یانگ اکتیون 2014-2015



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading