اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخابکیا کارنز بهترین ماشین چند منظوره بازار

کیا کارنز بهترین ماشین چند منظوره بازار

کیا کارنز بهترین ماشین چند منظوره بازار - کیا کارنز 2015

درباره کیا کارنز 2015

کیا کارنز بهترین خودروی چند منظوره بازار

کیا کارنز به عنوان یک خودروی چند منظوره با مصرف سوخت ایده آل و فضای بار بسیار مناسب سومین نسل خود را پشت سر گذاشته است. اولین نسل خودرو کیا کارنز با ظاهری بسیار ساده از سال 1999 تا 2006 به بازار ارائه شد .

دومین نسل خودرو کیا کارنز با ظاهری حساب شده تر و کابینی مدرن تر که در ایران نیز به فروش میرسید از سال 2006 تا 2013 دربازارهای جهانی ارائه شد.

 

خرید کیا کارنز

 

سومین نسل ماشین کیا کارنز آمیخته به زبان طراحی جدید این خودروساز با طراحی مدرن و بالا تر از کلاس خود توانسته است نظرکارشناسان را به خود جلب نماید .این MPV پتانسیل این را دارد که  حتی جوان ها را نیز در بازار هدف خود قرار دهد.

این نسل از سال 2013 تا کنون در بازار حضور دارد و با انبوهی از امکانات استاندارد و سفارشی جایی برای گله باقی نمی گذارد.

 

کیا کارنز

 

خوشبختانه نمونه های وارداتی ماشین کیا کارنز kia karnz از امکانات ایمنی و رفاهی بالایی بهره میبرند  که برخی از این امکانات شامل :

اتو پارک - ترمز برقی -سقف پانوراما - 5 گرمکن و 2 سردکن - مانیتور و دوربین عقب- سنسور عقب  جلو و کنار - فرمان سه  حالته - دنده پشت فرمان شیفترونیک- کرزو کنترل - و محدود کننده سرعت -شیشه های عقب رفلکس با پرده جانبی-هفت نفره – اتولایت-دیلایت - آینه تاشو برقی - تودوزی چرم و صندلی برقی و... میباشد.

کیفیت و راحتی صندلی ها در ماشین کیا کارنز kia karnz مطلوب ارزیابی میشود و کیا کارنز بهترین ماشین چند منظوره بازار شناخته شده است و زمانی که به فضای بیشتری نیاز داشتید با تا کردن صندلی های ردیف عقب آن یک فضای مسطح و جادار برای چمدان ها و وسایل بلند مانند چوب اسکی فراهم میشود.

 

کابین کیا کارنز

 

ماشین کیا کارنز kia karnz مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم 1999 سی سی با حداکثر خروجی  166 اسب بخار در 6500 دور در  دقیقه و گشتاور 213 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه میباشد.کارنز در 10.8 ثانیه در حالت استاندارد به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت میرسد.وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک میباشد که عملکرد مناسبی دارد.

ماشین کیا کارنز kia karnz ترکیب مناسب و منطقی از یک خودروی چند منظوره شهری میباشد که امکانات رفاهی یک خودروی لوکس را به شما ارائه میدهد چراکه با پرداخت 280 میلیون تومان ازامکانات خاصی مانند اتوپارک و رادار بهره مند خواهید شد. 

برای مشاهده مشخصات فنی کامل کیا کارنز اینجا کلیک کنید 

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

542 میلیون تومان

کیا کارنز 2016-2017

248 میلیون تومان

کیا کارنز 2008-2009



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading