اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر PHEV با سانتافه

مقایسه اوتلندر PHEV با سانتافه

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر PHEV با سانتافه است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه  اوتلندر PHEV با سانتافه بپردازیم.

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی اوتلندر PHEV

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی هیوندای سانتافه
انتخاب ماشین 3

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

Top car

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه اوتلندر PHEV با سانتافه

  میتسوبیشی اوتلندرPHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV را میتوان بزرگ ترین ریسک آرین موتور دانست زیرا نخستین ماشین هابرید با قابلیت شارژ با برق شهری است که به ایران وارد شده است ، نخستین کراس اوور پلاگ این هایبرید میباشد و قیمت 317 میلیون تومانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV با توجه به ارزش ماشین به دلار مناسب است اما نیازمند تبلیغات و معرفی بسیاری برای ویژگی های متعدد میتسوبیشی اوتلندر PHEV است . چهره میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی اوتلندر PHEV یکسان هستند و این یعنی همه ویژگی های ظاهری میتسوبیشی اوتلندر PHEV با نمونه بنزینی برابر است اما به منظور داشتن وجه تمایز زیر سپر ها و رکاب کمی تغییر داشته اند و طراحی رینگ میتسوبیشی اوتلندر PHEV هم تغییر کرده است تا بر حس قدرت و خشم افزوده شود .

 

  میتسوبیشی اوتلندرPHEV

 

در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV سطح بالایی از کیفیت ، ارگونومی و راحتی مشاهده میشود و غربیلک فرمان و دسته دنده طراحی جدیدی دارند که با طراحی کلی کابین هماهنگی بیشتری پیدا کرده است . اگر کیفیت ، راحتی ، متریال عالی و ارگونومی می خواهید میتسوبیشی اوتلندر PHEV به مقدار زیاد آنها را در اختیار شما قرار می دهد اما اگر آپشن در نظر دارید میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بحث تجهیزات ایمنی عملکرد خوبی دارد اما در بخش رفاهی وضعیت متوسطی را دارا می باشد .

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو می گیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در 3 حالت میتواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت می توانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی می باشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید می شود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل می گردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل می کنند .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف میکند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگ این هایبرید بودن آن است و یعنی شما میتوانید موتور های برقی آن را با برق شهری شارژ کنید . از نظر توانایی های حرکتی با توجه به بنزینی بودن هیوندای سانتافه و میتسوبیشی اوتلندر PHEV وضعیت تقریبا برابری دارند  از طرفی هم با اینکه میتسوبیشی اوتلندر PHEV آلایندگی بسیار کمی بر جای میگذارد باید دید که تا چه حد هزینه مصرف برق آن در هنگام استفاده از برق شهری است و از طرفی هم تعمیرات پیچیده آن را باید در نظر داشت ولی در بخش فنی به صورت کلی با توجه به اینکه مسافت تقریبا زیادی را میتسوبیشی اوتلندر PHEV تنها در حالت الکتریکی طی کند و مصرف سوخت آن هم بسیار پایین است برتری با میتسوبیشی اوتلندر PHEV است .  

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

از نظر سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر PHEV کاملا مشابه میتسوبیشی اوتلندر باقی مانده است اما محل قرار گیری دو موتور الکتریکی ، ترنس اکسل ها ، تغییرات موتور بنزینی و ... تقسیم وزن متفاوتی به وجود آورده اند و با توجه به هیبرید بودن میتسوبیشی اوتلندر PHEV و قدرت 203 اسب بخاری اش توانایی های حرکتی و مانور خوبی دارد اما به منظور نگهداری بهتر از سیستم هایبرید ماشین بهتر است تا به آفرود فکر نکنید و از میتسوبیشی اوتلندر PHEV به عنوان یک کراس اوور کم آلاینده شهری بهره ببرید تا هم شما بتوانید از ماشین خود لذت ببرید و هم به میتسوبیشی اوتلندر PHEV فشار مضاغف وارد نشود . 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین PLUG IN HYBRID است یعنی یک موتور بنزینی و دو موتور الکتریکی دارد که مانند ماشین های هایبرید معمولی هم توسط موتور بنزینی شارژ میشوند و هم قابلیت این را دارند که با برق شهری شما آن را شارژ کنید اما نگهداری و رانندگی با آن کمی مراعات بیشتر می خواهد ضمن اینکه هزینه سرویس های دوره ای آن هم به علت شرایط خاص موتور بنزینی مانند داشتن روغن موتور با گرانروی مخصوص هم به دلیل بازدید از موتور های الکتریکی بیشتر است اما اگر به محیط زیست اهمیت میدهید یا می خواهید که یک ماشین با کیفیت سوار شوید میتسوبیشی اوتلندر PHEV گزینه عالی برای شما است .

  میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

در اینجا می توانید تست درایو کامل اوتلندر PHEV را مشاهده کنید 

HYUNDAI santafe

هیوندای سانتافه

مقایسه اوتلندر PHEV با سانتافه

 هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه یا همان IX45 پر فروش ترین کراس اوور این کلاس در بازار است که در وضعیت های مختلف بازار و با قیمت های متفاوت همیشه ایرانیان علاقه خاصی به آن نشان داده اند و همواره فروش بالای هیوندای سانتافه باعث شده است که مردم به آن همانند سرمایه و پول نقد نگاه کنند . مهم ترین و بهترین نکته در مورد هیوندای ix45 بازار فروش خوب نمونه های صفر و کارکرده این ماشین است .  سبک طراحی هیوندای سانتافه به نحوی است که مردم در بازار های مختلف آمریکایی ، اروپایی و آسیایی واکنش خوبی به آن نشان دهند ؛ هیوندای سانتافه در ظاهر هماهنگ است و زیبایی و جذابیت آن برای مردم ایران طوری میباشد که بسیاری آن را دوست دارند و زیبا می دانند .

 

 هیوندای سانتافه

 

همانطور که هیوندای ix45 بدنه زیبایی دارد با قدم گذاشتن به درون کابین ماشین با طراحی هماهنگ و زیبایی  رو به رو میشویم که جلوه ای خاص به کابین هیوندای ix45  بخشیده است . طرح داشبورد که متشکل از اشکال غیر هندسی ، زوایای تیز و قسمت های برجسته است تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد و شما با دیدن کابین هیوندای ix45 بیش از پیش از طراحی خوبش لذت می برید . هیوندای سانتافه و میتسوبیشی اوتلندر PHEV هر دو جزء کراس اوور های راحت و جادار می باشند و از نظر میزان فضای داخلی وضعیت بسیار مناسبی دارند . هیوندای سانتافه جزء فول آپشن ترین کراس اوور های کلاس خودش است و از این نظر بسیار وضعیت خوبی دارد و در بحث آپشن عملکرد بهتری از میتسوبیشی اوتلندر PHEV دارد . کیفیت ساخت و متریال مورد  استفاده در کابین هیوندای سانتافه خوب است اما میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ژاپنی می باشد و برتری محض دارد .  

 

هیوندای ix45

 

قلب تپنده هیوندای IX-45  4 سیلندر است و 2359 سی سی حجم دارد . این پیشرانه در دور موتور 6300 دور در دقیقه قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4250 دور در دقیقه 245 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . هیوندای سانتافه در سیکل ترکیبی  به حدود 10 لیتر بنزین نیاز دارد که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد اما اگر به ابعاد و وزن هیوندای ix45 نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این رقم خیلی هم زیاد نیست و در کلاس خودش هیوندای ix45 مصرف سوخت قابل قبولی را دارا می باشد اما میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین هایبرید است و مصرف سوختش رو به صفر تمایل می کند .

پیشرانه هیوندای IX-45 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که عملکردش قابل قبول است و برنامه ریزی آن به گونه ای میباشد که در اکثر مواقع سعی در کاهش مصرف سوخت دارید و اگر به شتابگیری ناگهانی نیاز پیدا کردید پدال گاز هیوندای ix45 را تا انتها فشار دهید تا بتوانید از 188 اسب بخار آن استفاده کنید . هیوندای ix45 موتور و گیربکس هماهنگی دارد که باعث شده است تا رانندگی با این ماشین روان و لذت بخش  باشد . هیوندای ix-45 شتاب و کشش قابل قبولی را ارائه می کند اما میتسوبیشی اوتلندر PHEV با بیش از 200 اسب بخار قدرت در بعضی نقاط با توجه به هایبرید بودنش گشتاور بیشتری را در اختیار شما می گذارد .

 

ix45

 

هیوندای سانتافه یک کراس اوور نیمه لوکس شهری است که همه قابلیت هایی که دارد در شهر و جاده قابل استفاده است و در خارج جاده و به اصطلاح آفرود ویژگی خاصی که متناسب یک کراس اوور باشد را ارائه نمی دهد .

اگر میخواهید تا بیش از 300 میلیون تومان برای خرید یک کراس اوور هزینه کنید و بازار خرید و فروش آن از همه دیگر ویژگی های اهمیت بیشتری دارد یا اینکه اولویت شما در خرید یک کراس اوور داشتن آپشن های متعدد است هیوندای سانتافه گزینه مناسب شما است اما اگر دوست دار محیط زیست هستید ، ژاپنی بودن و کیفیت جزء ملاک های مهم شما است یا تکنولوژی پیشرفته در اتومبیل خود می خواهید میتسوبیشی اوتلندر PHEV را انتخاب کنید .

 

هیوندای سانتافه

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با هیوندای سانتافه را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading