اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هیوندای سانتافه با تویوتا راو 4

مقایسه هیوندای سانتافه با تویوتا راو 4

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه سانتافه با تویوتا راو 4 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه سانتافه با تویوتا راو 4 بپردازیم .

TOYOTA RAV4

تویوتا راوفور

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی تویوتا راوفور

HYUNDAI Santafe

هیوندای سانتافه

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای سانتافه
انتخاب ماشین 3

TOYOTA RAV4

تویوتا راوفور

Top car

TOYOTA RAV4

تویوتا راوفور

مقایسه هیوندای سانتافه با تویوتا راو 4

تویوتا راوفور

 

نسل چهارم تویوتا راوفور نخستین بار در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی شد و از سال 2013 به بازار عرضه شد و برای سال 2016 نیز بر روی آن فیس لیفت اعمال شده است  و به دلیل سیاست های جهانی کمپانی تویاتا برای نخستین بار در خاورمیانه از جمله کشور ما عرضه شد.

از ویژگی های تویوتا راوفور که در فروش بالای آن بی تاثیر نبوده است طراحی جسورانه آن خصوصاً در قسمت جلو می باشد که چهره ای تهاجمی به آن بخشیده است . از ویژگی های مثبت این خودرو هندلینگ نسبتاً مناسب و کیفیت خوب مونتاژآن می باشد ، از بزرگترین نقص های این خودرو که در تمام حالات سواری آن به چشم می خورد خشک بودن زیاد سیستم تعلیق علی الخصوص در قسمت عقب می باشد که حتی در ریزترین پستی و بلندی های مسیر خود را نشان می دهد.

 

تویوتا راو4

 

در بحث امکانات خودرو آپشن های مناسبی را در کلاس خود ارائه می دهد اما در مقابل رقبای کره ای خود امتیاز را به آنها واگذار میکند. تویوتا راوفور برای موقعیت قرارگیری راننده تلاش زیادی کرده به طوری که راننده از تسلط خوبی بر محیط اطراف برخوردار است ؛ همچنین سرنشینان عقب نیز از فضای پای مناسبی بهره می برند و به خوبی درون صندلی خود قرار می گیرند .

در سینه Rav4  (تویوتا روفور 2016) یک موتور 2500 سی سی وجود دارد که  میتواند 177 اسب بخار را در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4100 دور در دقیقه تولید کند که بر روی کاغذ هم پای رقیبان خود شتاب و سرعت دارد اما در میدان تست بسیار عدم چابکی خود را نشان میدهد . گیربکس 6 سرعته آن نیز مناسب بوده اما در بعضی مواقع ساز خوش را میزند . سیستم 4wd  آن نیز در کل عملکرد قابل قبولی دارد .

از ویژگی های طراحی داخلی خودرو تویوتا راو 4 ارگونومی مناسب کابین است و کابین آن نیز در زمره کابین های جادار قرار میگیرد، اما در آن بسیار از پلاستیک خشک با کیفیت معمولی و پایین استفاده شده است . در کنسول میانی این خودرو از یک صفحه نمایش برای سیستم صوتی و بعضی از اطلاعات استفاده شده است که به لطف اندازه بزرگ و تکنولوژی پیشرفته کار کردن با آن آسان است اما ارگونومی سیستم اینفوتینمنت آن بسیار ضعیف است.

 

تویوتا راو4

 

با قرار گرفتن پشت اتومبیل و راندن آن نکاتی چند توجه شما را به خود جلب می کند :

  • تقسیم مناسب نیرو و گشتاور به هر 4 چرخ که برای شهر کاملا مناسب بوده ولی در خارج از آسفالت به سختی میتوان روی آن حساب باز کرد .
  • عکس العمل های به هنگام و سریع فرمان برقی که متاسفانه اطلاعات خوبی از مسیر حرکت را به شما ارائه نمی دهد .
  • واکنش کند گیربکس در تعویض دنده های ناگهانی هنگام سبقت
  • پائین بودن لذت رانندگی که سواری خشک و کوبنده آن این حس آزار دهنده را دو چندان میکند
  • هنگامی که خودرو را در حالت اسپرت قرار می دهید تغییرات آن در عکس العمل پدال گاز و سرعت تعویض دنده آن قدر جزئی است که تفاوتی با حالت نرمال ندارد.
  • ترمزهای این خودرو با اینکه قدرت قابل قبولی را ارائه می دهند اما برای ایستادن در سرعت های بالا نسبت به رقبای خود مسافت بیشتری را طلب می کند.

 

تویوتا راو4

 

تویوتا راوفور در سیکل ترکیبی حدود 9 لیتر در 100 کیلومتر بنزین می سوزاند ، که در عمل به 11 لیتر هم می رسد که در حد میانگین کلاس خود می باشد. در پایان اگر این دو خودروی با کیفیت و پر طرفدار را با هم مقایسه کنیم بدون شک از لحاظ فنی و کیفیت ساخت تویوتا راوفور گزینه مناسب تری است .

تنها نکته مثبت هیوندای سانتافه نسبت به تویوتا راوفور بازار خرید و فروش بهتر سانتافه و قیمت منطقی تر آن نسبت به تویوتا راوفور است.

 

HYUNDAI Santafe

هیوندای سانتافه

مقایسه هیوندای سانتافه با تویوتا راو 4

 هیوندای سانتافه 

 

هیوندای سانتافه را میتوان موفق ترین و خوش اقبال ترین شاسی بلند بازار کشورمان دانست و یکی از بهترین انتخاب ها در میان شاسی بلند های بازار است که تا کنون تقریبا بدون رقیبی جدی در بازار تاخته است و اکنون با ورود رقبای قدرتمندی مانند نیسان ایکس تریل ، رنو کولئوس و گل سرسبد بازار یعنی فولکس واگن تیگوان دوران فرمانروایی هیوندای سانتافه در بازار به پایان رسیده و حالا باید منتظر ورود نسل جدید هیوندای سانتافه به بازار ایران باشیم که با این وضع و اوضاع واردات خودرو به ایران زمان زیادی را باید در انتظار بمانیم. هیوندای سانتافه  از معدود خودروهایی است که هم در نمونه صفر کیلومتر و هم در نمونه های کارکرده بازار فروش بسیار خوبی دارد و اکثریت قشر های سنی هم به هیوندای سانتافه علاقه دارند  . در مدل 2016 سانتافه چراغ هایش عوض شده است و به جذابیت کلی کمک زیادی کرده است . ظاهر طراحی بدنه هیوندای سانتافه به اروپایی ها بیش تر نزدیک است که به نوعی در آن اغراق آمیز بودن مشاهده میشود . بدنه خوش تراش هیوندای سانتافه که اسپرت و همه پسند میباشد در فروش بالایش تاثیر بسزایی دارد و اکثریت سلیقه ها را از خود راضی نگه داشته است .

 

 هیوندای سانتافه  2016

 

در طراحی داخلی هیوندای برای سانتافه بسیار زحمت کشیده است و هم مانند ظاهرش مشتری پسند میباشد و به گونه ای است که با قرار گرفتن در کابین هیوندای سانتافه خود را درونی کابینی زیبا ، هماهنگ و جدید مییابید  . طرح داشبورد که متشکل از اشکال غیر هندسی ، زوایای تیز و قسمت های برجسته است تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد . داخل هیوندای سانتافه شاهد فضایی جادار هستیم و علاوه بر این به علت عایق بندی خوب کابین داخل اتاق در آرامش کامل میباشد . تجهیزات و امکانات قابل قبول و متنوعی در هیوندای سانتافه موجود است که دراین مدل این امکانات بیش تر هم شده است و بعضی از آنها برای اولین بار است که بر روی خودرویی در این کلاس نصب میگردد اما در مقایسه با نیسان ایکس تریل در یک سطح و برابر به نظر میرسند  . طراحی کابین هیوندای سانتافه به طوری است که دسترسی به تجهیزات و کلید های آن راحت است و از ارگونومی مطلوبی سود میبرد اما نیاز به کمی زمان دارد تا به شلوغی موجود در کابین به طور کامل عادت کنید . متریال مورد استفاده در کابین هیوندای سانتافه با کیفیت است و در کل طراحی داخلی و خارجی هیوندای سانتافه ، امکانات ، کیفیت ساخت و ... همه نمره قابل قبول و بالایی دریافت میکنند  ولی هنگامی که به طور کلی همه جوانب و موضوعات بحث طراحی ، کابین ، امکانات و ... را با نیسان ایکس تریل مقایسه میکنید هیوندای سانتافه را یک پله از نیسان ایکس تریل پایین تر می یابید .

 

 هیوندای سانتافه  2016

 

 

پیشرانه استفاده شده در سینه هیوندای سانتافه  سیلندر است و 2359 سی سی حجم دارد . برای هیوندای سانتافه مدل 2016 از سری پیشرانه های GDI استفاده شده است . این پیشرانه در دور موتور 6300 دور در دقیقه قابلیت تولید 190 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4250 دور در دقیقه 245 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . این پیشرانه بر روی هیوندای سانتافه چندان جوابگو نیست زیرا شاهد شتاب و چالاکی نه چندان خوبی هستیم که با قرار گرفتن در سربالایی کشش بسیار ضعیف احساس میگردد .اما در شهر و برای استفاده معمولی این پیشرانه پاسخگوی نیازهاست و انتظارات را بر آورده میکند . هیوندای سانتافه در سیکل ترکیبی 11.2 لیتر بنزین میسوزاند که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد . پیشرانه هیوندای سانتافه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است که عملکردش قابل قبول است اما از این بهتر هم میتوانست باشد . به طور کلی هماهنگی موتور و گیربکس خوب است و از این نظر راضی کننده میباشد . عملکرد سیستم چهار چرخ متحرک هیوندای سانتافه هم خوب و راضی کننده است . البته همه اینها و این پاسخگویی های در شهر میباشد و هیوندای سانتافه اصلا کشش خارج از شهر را از خود نشان نمیدهد   .

 

 هیوندای سانتافه  2016

 

در بحث سیستم تعلیق سواری هیوندای سانتافه نرم است و عملکرد خوبی از خود نشان میدهد . سواری هیوندای سانتافه لذت بخش است و فرمان پذیری خوبی هم دارد . سانتافه در پیچ ها ایمن و پایدار عمل میکند و هندلینگ خوبی دارد . البته هیوندای سانتافه در زمانی که وزن زیادی بر روی آن قرار میگیرد هندلینگش به شدت کاهش پیدا میکند ، بازی کمک هایش کم میشود و سواری اش نسبتا کوبنده و آزار دهنده میگردد . اما در حالت نرمال همه چیز نرم ، آرام و لذت بخش به نظر میرسد . فرمان هیوندای سانتافه هم خوب و دقیق است ولی در بعضی از شرایط و مسیر ها فرمان پذیری خیلی خوب و دقیق و لذت بخشی را شاهد نیستیم . از نظر سیستم ترمزهم هیوندای سانتافه خوب ، مطمئن و نرمال عمل میکند  .

هیوندای سانتافه یک کره ای خوش فروش و با کیفیت است ولی هیوندای سانتافه از لحاظ کیفی قابل رقابت با تویوتا راوفور محبوب در سراسر دنیا را ندارد و تنها مزیت این کره ای جذاب قیمت ایده ال و بازار خرید و فروش بسیار خوب آن است . بدون شک هیوندای سانتافه در زمان ورود به بازار ایران پر فروش ترین خودروی وارداتی شاسی بلند بود و استقبال بسیار خوبی از این این محصول پر فروش هیوندای در ایران شد . 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حسام متولی
    تاریخ : 1395/06/04

    با چه منطقی کیفیت سواری سانتافه کره ای از تویوتا راو 4 ژاپنی بهتره؟؟؟؟

    • نویسنده : دانیال
      تاریخ : 1396/10/10

      دنیادیگه 40 سال پیش نیست وکره واقعاپیشترفرت خارق العاده توخودروداشته
      ومن بانظرشماموافق نیستم
      سانتافه واقعاعالیه

    • نویسنده : علی سوسول
      تاریخ : 1399/08/19

      چون سانتافه بهتره

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1395/06/04

    باسلام وعرض خسته نباشید,ممنونم از مقایسه کامل و بدون اغراقتون,اگرامکانش هست,مقایسه هیوندای سانتافه , تویوتا راو4 و کیا سورنتو را هم داشته باشید,چون سورنتوی 2016 زیاد مورد نقد قرار نمیگیرد

  • user icon
    نویسنده : سروش عبداللهي
    تاریخ : 1395/06/04

    تویوتا راو٤خيلي بهتر از سانتافه هس سواري كه راو ٤داره سانتافه نداره

    • نویسنده : امير
      تاریخ : 1395/08/02

      من هر دو خودرو رو داشتم و كاملا تاييد ميكنم

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1395/06/04

    باسلام من فکر میکنم که این طریقه بررسی یکم ناعادلانه هست من هر دو ماشین را دارم ولی
    عملکرد راو۴ خیلی بهتر از سانتافه هست سیستم تعلیق خیلی نرم تر سانتافه هست و ...

  • user icon
    نویسنده : حسين حسابي
    تاریخ : 1395/06/04

    با سلام
    من ترجيح ميدم راو ٤ سوار بشم تويوتا هميشه اتومبيلهايي با كيفيت توليد كرده است

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/06/04

    دوستان گل
    در خوب بودن رو4 2016 شکی نیست ولی به هیچ عنوان قیمتی که شرکت وارد کننده در نظر گرفته ارزش خرید نداره شما با این پول میتونید CRV هوندا که به مراتب بهتره خریداری کنید .حتما آمار فروش توبوتا رو4 و سانتافه رو در سراسر دنیا با هم مقایسه کنید به نتایج جالبی می رسید . هیوندای سانتافه واقعا متفاوت تر از محصولات دیگر هیوندای هست . در ضمن اکثر کارشناسان ما عاشق تویوتا و ژاپنی ها هستند .

  • user icon
    نویسنده : Reza r.j
    تاریخ : 1395/06/04

    با سلام
    من هر دوی أین اتومبیل هارو در اختیار دارم . به نظر من این مقایسه عادلانه بوده و کارشناس فنی محترمی که خودرو هارو تست کردن. به نکات درست و ریز بینانه ای اشاره کردن . مثلا در بحث متریال واقعا کیفیت سانتافه بهتره ولبی خب رو۴ چون با همون حجم موتور بدنه سبک تر و کوچک تری داره شتابش بهتره . تو بحث سواری هم اگر سلیقه ای عمل کنید و اسپرت سوار و جوان باشید رو۴ رو برتر میدونید . ولی در کل سانتافه حس سواری خیلی بهتری داره به نظر من .

  • user icon
    نویسنده : حسن زحمتکش
    تاریخ : 1395/06/04

    با عرض معذرت سانتافه ix 45 یه لگن تمام عیاره سرعت بالای ۱۶۰تا اصلا نمیره فقط رخ قشنگی داره رو۴ واقعا عالی سوخت ۸الی ۹ تو ۱۰۰کیلومتر سواریش راحت

    • نویسنده : اروین
      تاریخ : 1395/10/06

      شما حرف الکی نزن ممنونم

  • user icon
    نویسنده : Reza r.j
    تاریخ : 1395/06/04

    با سلام
    من هر دوی أین اتومبیل هارو در اختیار دارم . به نظر من این مقایسه عادلانه بوده و کارشناس فنی محترمی که خودرو هارو تست کردن. به نکات درست و ریز بینانه ای اشاره کردن . مثلا در بحث متریال واقعا کیفیت سانتافه بهتره ولبی خب رو۴ چون با همون حجم موتور بدنه سبک تر و کوچک تری داره شتابش بهتره . تو بحث سواری هم اگر سلیقه ای عمل کنید و اسپرت سوار و جوان باشید رو۴ رو برتر میدونید . ولی در کل سانتافه حس سواری خیلی بهتری داره به نظر من .
    با تشکر از تیم فنی ماشین ۳

  • user icon
    نویسنده : حمید رضا
    تاریخ : 1395/06/04

    مرسی از مقایسه های خوبتون . من هم اول مثل خیلی از دوستان فکر میکردم رو۴ بهتره ‌‌ اما با بررسی مجلات معتبر خودرویی متوجه نظرات خوب و دقیق شما شدم و ممنون از تیم حرفه ای ماشین ۳

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1395/06/04

    با سلام اين مقايسه خيلي ناعادلانست معلومه كه تويوتا از هيوندا بهتره مخصوصا در اين كلاس.كيفيت داشبوردشم بسيار بسيار بالاست.سانتافه و هيوندا خودشو با اپشن كشونده بالا ولي راو٤ نه شما توش بنزين بريز فقط كل دنيارو برو باش كاپوتشم بالا نده.نميگم سانتافه بده ولي راو٤ خيلي سرتره

    • نویسنده : رضا نیک
      تاریخ : 1399/11/03

      دقیقا در کجا تویوتا از کیا و هیوندایی بهتره؟! خودرو سال 2020 تلوراید کیا 2021 سوناتا هیوندایی دیگه مورد اون تویوتا بقیه قاق نیستن بشینن اون پیشرفت کنه

  • user icon
    نویسنده : alirezairon
    تاریخ : 1395/06/04

    سانتافه خوبه راوم خوبه دعوا نکنید.هر دوشو داشتم.خیلی مهم نیست به خدا...

  • user icon
    نویسنده : sepehr.4z
    تاریخ : 1395/06/05

    من هر دوشو داشتم و راو4 رو هنوزم دارم.سانتافه واقعا رو اعصابه.وقتی پشت سانتافه بشینی کاملا متوجه این میشی که ماشین باید 6 سیلندر باشه و حجم موتور بالای 3500 باشه تا ماشین راه بره.الان راو4 دارم و تا گرجستان هم باهاش رفتم.واقعا عالیه.این مقایسه درست نیست

  • user icon
    نویسنده : صابر صبوری
    تاریخ : 1395/06/07

    شگفتا!!!
    مگه میشه کره از ژاپن قوی تر باشه؟؟؟
    از نظر ایمنی که قظعا تویوتا سر تر از هیوندای و کیا هستش.
    ولی هنوز هم باورم نمیشه که سانتافه از راو۴ سرتره!!!

    • نویسنده : رضا نیک
      تاریخ : 1399/11/03

      از خواب ناز بیدار شو کیا تویوتای نداشتتو گذاشت تو جیب کناریش

  • user icon
    نویسنده : امیرکمالی
    تاریخ : 1395/06/11

    اگه میشه سانتافه و سورنتو رو هم با هم مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : مريم
    تاریخ : 1395/06/12

    واي خداي من سانتافه خريدم ، اول خواستم تویوتا روا٤ بگيرم اما جور نشد . اين نظرات و خوندم حالم بد شد

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/11

    امکانات رفاهی سانتافه +1
    ویژگی فنی راو4 +2
    ارزش خرید راو4 +1

    با دو امتیاز اختلاف راو4 برندس از نظر من

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/08/18

    این مقایسه عادلانه نیست
    ازهرنطرتویوتاراو4
    اصطکاک کمتر کیفیت بالا ایمنی5ستاره موتوربهتر طراحی بی نقص

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/08/18

    قیمت جهانی راو ۴ تقریبا هم قیمت توسان و اسپورتیج هستش. اما متاسفانه در ایران به قیمت کلاس بالاتری بفروش میرسه که گرون فروشی واضح شرکت وارد کننده علتشه.
    اگه با قیمت خارج بخوای مقایسه کنی خب از اسپورتیج و توسان بهتره اما تو ایران میشه با پولش هوندا سی ار وی یا اسپورتیج خرید که از کلاس بالاتری هستن به خصوص هوندا که عالیه.

    • نویسنده : کارشناس
      تاریخ : 1395/12/19

      به علت قيمت بالا راوفور در ايران خريد اين خودر به صرفه نيست

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/09

    الان اگه ميگفت راو٤ بهتره دارندگان سانتافه حمله ميكردن ب سايت.
    اين است نقد و بررسي ايرانيا
    ايناييم ك ميگن جفتشو داريم لگن هم ندارن چ برسه به اينكه دو تا ماشين دويست ميليونى داشته باشن!!!

    • نویسنده : کارشناس
      تاریخ : 1395/12/19

      👍

    • نویسنده : مهندس
      تاریخ : 1396/05/30

      تويوتا ، تويوتاست ، خودش رو اثبات كرده و نويسنده حتي يه بار هم پشت اين ماشين ننشسته ، اگه مينشست ميفهميد كه نبايد به خرف مجلات گوش بده چوش توي تست واقعي خيلي چالاك و قوي هستش ورهماهنگي موتور و گيربگس خيلي بالاست و واقعا تويوتاست ولي رقيباي ديگه فقط روي كاغذ مشخصات دارن اما دررعمل و در آزمون فقط در حد سمند يا پيكان عمل ميكنن😂😂😂😂

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    با سلام و تشکر از دوستان بابت انتقال تجربه و اطلاعاتتون
    قبل از این که نظرم رو بگم یه چیزی که شاید همه ما رو اذیت کنه صحبت ها و دفاع های متعصبانه و گاه توهین آمیزه! یه کم به خودمون احترام بذاریم بد نیست
    من تا چند وقت قبل می خواستم خودرویی در همین رنج قیمتی بردارم. زیاد از صاحبان این خودروها و فروشندگان پرس و جو کردم اما متاسفانه به دلیل تعصب روی خودروها به هیچ وجه کمکی به من نشد. اظهارات دوستان کاملا متناقض بود ولی بعضا بودند کسانی که ایرادات ماشینی رو که سوار بودند صادقانه می گفتند که خیلی خوب بود.

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    من بارها تویوتا راو4 و هیوندای سانتافه رو در شرایط مختلف تست کردم. هر کدوم یه خوبی های دارند و یک سری کمبودهایی که آدم انتظار نداره این کمبودها رو تو این رنج قیمتی ببینه.
    تویوتا دیگه واقعا باید سردکن صندلی رو برای این ماشین میذاشت.
    هیوندای هم باید برای داشبورد از چرم با کیفیت استفاده میکرد. دفعه اولی که سوارش شدم این کمبود خیلی حس بدی بهم داد!

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    هر دو خودرو خوبی های هم دارند
    راو4 یک مقدار چابکتره و مصرف سوخت پایین تری هم دارد
    سانتافه هم ماشین قشنیگیه و آپشن های بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    در مورد زیبایی خیلی نمیشه حرف زد چون هم این قضیه سلیقه ای و شخصیه و هم اینکه در انتخاب خودرو به نظر من خیلی عامل تعیین کننده ای نیست. چون هر دو خودر به هر حال قابل قبولند. اما به نظر شخص من سانتافه یه مقدار زیباتره

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    مهم اینه که واقعا بدونید از ماشین چی میخواهید و نیازتون چیه و بر اساس این نیاز خرید کنید. اگه نیاز آفرودی زیاد دارید هیچکدومشون گزینه خیلی مناسبی نیستند. راو4 یک مقداری بهتره عمل می کنه. اگه جاده با سربالایی زیاد دارید و سرنشین هاتون هم بالای سه نفره سانتافه یه مقدار تنبل عمل می کنه و سوختش میره بالا. این رو یه شخصی بهم گفت که خودش سانتافه داشت و از این مسئله ناراضی بود تست هم کردم درست می گفت

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/09/15

    واقعا بهتون توصیه می کنم اول نیازتون رو بسنجید و اگه شاسی بودن ماشین براتون ضروری نیس و یا نمیخواهید چشم کسی رو با ماشینتون در بیارید و روی کسی رو کم کنید، تو تست هاتون کمری هیبرید و جنسیس رو بذارید. این ماشین ها خیلی خوبند. خیلی راحتند و حس خوبی دارند. کمری هیبرید که عملا بنزینی مصرف نمی کنه. شتاب خیلی خوبی داره و راحتی فوق العاده. نمیخوام متعصبانه دفاع کنم فقط گفتم برید ماشین ها رو سوار بشید و در این بین کمری هیبرید و جنسیس رو هم در آخرین لحظات یه تستی بکنید شاید شما هم مثل من نظرتون عوض شود و خودروی متناسب با نیازهاتون رو پیدا کردید

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/12/17

    با سلام خدمت دوستان من حدود 2ماهه که یه راوفور 2016خریدم خودرو شیک و پر قدرت خوش فرمان و با شتاب خوبه از نظر من تنها عیبی که تو این خودرو وجود داره خشکی سیستم تعلیق عقبه خوش باشید

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/01/14

    ماشین شاسی بلند حداقل باید 3200 سی سی باشه اما بخاطر ممنوعیت واردات این حجم موتور، خرید شاسی بلند در ایران کار درستی نیست. یه مکانیک خودرو خارجی میگفت: از وقتی حجم موتور خودروهای شاسی بلند کم شده کاسبی ما سکه شده چون همینکه یه ذره به ماشین فشار میاد سریع شاتون خورد میکنه و باید مستقیم بری مکانیکی!

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1396/09/11

    دوام و ماندگاری کیفیت بحث مهمی، شما سوار همین سانتافه ۲۰۰۸ و مثلا پرادو ۲۰۰۷ شو متوجه می شید چی میگم تو بازارم که این ماشینا زیادن حتما جهت اطمینان خودتون مقایسه کنید اگر میخاید بالای ۲۰۰ واسه ماشین هزینه کنید، پول کمی نیست و قطعا سالها میخواد استفاده کنید. من سراغ دارم طرف پرادو مدل ۲۰۰۵ داره الان که سوار میشید بعد ۱۲ سال ادوات داشبورد و از همه مهمتر فنی ماشین مثل روز اول با ۳۱۰ هزار کیلومتر کارکرد

  • user icon
    نویسنده : حمیو
    تاریخ : 1396/09/12

    با سلام دوستان عزیز من خودم جفت این ماشین ها رو سوار شدم هر کدوم از این دو ماشین یه نقطه قوت داره هرکدوم هم ۱نقطه ضعف
    تویوتا واقعا اصطحلاکی نداره و دیر تر خراب میشه و شتاب و قدرت موتور نسبت به سانتافه بهتره ولی واقعا کمک های ماشبن خشکه و مثل سانتافه نرم نیست سانتافه هم رانندگی باهاش لذت بخشتره چون نرم تره و کوبش نداره کمکاش خیلی حس خوبی داره حتما قبل خرید سوار جفتش بشید متوجه توضیحات من میشیدولی موتورش مثل راو فور قوی نیست اون شتاب و قدرت رو نداره .......

  • user icon
    نویسنده : سانتافه
    تاریخ : 1396/11/01

    راو۴ قیمتش بهش نمیاد عوضش سانتافه خیلی بیشتر بهش میخوره

  • user icon
    نویسنده : ارشیا
    تاریخ : 1396/11/30

    سلام
    همه ماشنها تا دو سه سال عملکرد استاندارد خودشونو دارن. برای من مهم اینه که در صورت استفاده منطقی و حتی زیاد آیا این ماشین میتونه حداقل برای ده سال قابل اعتماد باشه و کارائی خودشو حفظ کنه؟ مهمترین دلیل استقبال از تویوتا همین مسئله میباشد. اگر واقعا همچین مقایسه ای بین دو تا ماشین بشه حداقل به اندازه عمر ورودشان به داخل کشور به نظر برای کاربرانی که استفاده روزمره مد نظرشان هست میتواند مفید باشد.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/05/27

    اقا واقعا به این بستگی داره ماشینتو واسه چی بخوای نظر منو بخوای میگم اگه ماشینی میخوای واسه زیبایی ،اپشن و ابهت بخای سانتافه گزینه بهتریه ولی اصطحلاک ،مصرف ،موندگاری، قدرت شتاب و کیفیت سواری راو۴ سر تره

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1399/03/01

    من اهواز زندکی میکنم همین الانش هر دو دادم ولی میخام‌سانتافه رو بفروشم اول بخاطر اینکه از کیفیت داخلش اصلا خوشم نمیاد واینکه دو نفر از دوستان موتور سانتافشون سوخت البته اون کار سخت از ماشین‌زیاد میکشن سوم که برای من خیلی مهم سانتافه شده مثل پراید هر جا بری هست و یکی قوم در شهر ما هست از این ماشین‌زیاد میخرن‌ که بنده ازسون نفرت دارم 🤪بخاطر هزار چیز دیگر که سِلیقه ای شرمند اجازه پیشنهاد میدم اکر میخای ما بین این دو یکی رو انتخاب کنی چشم بست برو روافور بگیر من منتظر رافور ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ لحظه شماری میکنم هر هفته واردات چک میکنم عاشق تویوتا هستم

    • نویسنده : رضا نیک
      تاریخ : 1399/11/03

      به قرآن اگر تو پوستر سانتافه رو هم داشته باشی. موتورش سوخت؟! :))) پس مال ما مدل 2010 با 230 تا کار چرا نسوخت؟!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading