اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور

مقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور بپردازیم .

KIA CADENZA 2012-2013

کیا کادنزا

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی کیا کادنزا

HYUNDAI AZERA 2012-2014

هیوندای آزرا /گرنجور

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی هیوندای آزرا /گرنجور
انتخاب ماشین 3

KIA CADENZA 2012-2013

کیا کادنزا

Top car

KIA CADENZA 2012-2013

کیا کادنزا

مقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور

کیا کادنزا

 

کادنزا را میتوان یکی از بهترین خودروهای کیا که تا به حال تولید کرده است دانست . از  هر نظر که به آن بنگرید حرف های زیادی برای گفتن دارد . طراحی کادنزا ساده است اما در عین حال شکیل و چشم نواز میباشد که استفاده از قطعات کرومی در سر تا سر بدنه به این امر کمک شایانی کرده است . نقطه قوت طراحی کادنزا نسبت به گرنجور طراحی ماندگار تر  و منطقی تر است که نسبت به گرنجور دیرتر خسته کننده و تکراری به نظر میاید .کابین کادنزا به خاطر تعداد زیاد دکمه استفاده شده بر روی کنسول جلو و فرمان شلوغ و گیج کننده به نظر میرسد اما به لطف دقت مهندسین کیا کار با آنها راحت است و ارگونومی خوبی دارد .

هر چند که در بعضی از کادنزا ها کابین کیفیتی متوسط و دور از انتظار دارد . در طراحی کابین آن نیز نهایت تلاش شده است تا همه چیز لوکس به نظر بیاید و تلاششان نیز نتیجه داده است . در کادنزا آنقدر آپشن لوکس و جذاب وجود دارد که سخت پسندان نیز  نمیتوانند حتی یک ایراد در زمینه رفاهی از آن بگیرند . صندلی های تمام برقی مجهز به گرکن ، سرد کن و حافظه یک پارچه ، گرمکن فرمان ، آینه فتوکرومیک مجهز به نمایشگر دوربین دنده عقب ، سقف پاناروما ، سیستم صوتی حرفه ای اینفینیتی و 10 ایربگ سرتاسر کابین تنها جزء کوچکی از لیست بلند بالای آپشن های کادنزا است .

 

کیا کادنزا

 

موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری کادنزا در میان رقبایش حرف های زیادی برای گفتن دارد . موتوری با 286 اسب بخار قدرت و 338 نیوتن متر گشتاور که با یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک خوب کوپل شده است و در هر لحظه آماده شلیک خودرو میباشد . این پیشرانه علاوه بر قابلیت های حرکتی فراوانی که برای کادنزا به وجود آورده است کاملا مقرون به صرفه نیز میباشد زیرا با مصرف ترکیبی 10 لیتر سوخت در 100 کیلومتر یکی دیگر از دلایل انتخاب خود را به عنوان خودرو  برتر به ما نشان می دهد .

 

کیا کادنزا

 

سواری کادنزا در سرعت های بالا نرم و بدون صداست و در سرعت های پایین هم آرامش کامل بر کابین حکم فرماست . کادنزا کاملا خوش دست و پایدار بوده که علاوه بر لوکس بودن حس سواری کمی چاشنی اسپرت نیز به آن افزوده شده است .

در کل کادنزا خودرویی است با طراحی ظاهری جذاب و فریبنده ، 5 ستاره ایمنی ، آپشن های لوکس و چشمگیر ، کیفیت فنی و ساخت عالی ، موتور و گیربکس عالی و قدرتمند و مصرف سوخت مناسب که شاید تنها ایراد اصلی آن را بتوان قیمت  بالای قطعات یدکی آن دانست .

 

کیا کادنزا

HYUNDAI AZERA 2012-2014

هیوندای آزرا /گرنجور

مقایسه کیا کادنزا و آزرا گرنجور

 هیوندای آزرا

 

گرنجور یا همان نسل نو آزرا دقیقا همان SONATA YF  مدرن شده می باشد . با این تفاوت که در بدنه آن از محصولات چندین خودرو ساز الهام گرفته شده است و ترکیبی از طراحی شرقی / غربی میباشد . با وجود اینکه طراحی گرنجور زیبا و جذاب است اما در نقطه مقابل کادنزا قرار میگیرد و خیلی زود کسل کننده و تکراری میشود . در داخل اتاق ترکیب بندی مناسب و عریض خودنمایی میکند و زیبا است . البته به دلیل ضخامت ستون ها دید جلو کمی و دید عقب بسیار مشکل است . کابین گرنجور فضای خوب و گسترده ای دارد که در آن از صندلی های بسیار راحت استفاده شده و امکانات بسیاری نیز در آن قرار داده شده تا سرنشینان در بهترین وضعیت ممکن زمان خود را در خودرو سپری کنند .

 

 هیوندای آزرا

 

قلب تپنده گرنجور یک موتور V6 3 لیتری لامبادا است که با 247 اسب بخار قدرت و 283 نیوتن متر گشتاور در حرکت کشش چندانی از خود را نشان نمی دهد .هم چنین گیربکس 6 سرعته شیفت ترونیک گرنجور عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد اما در بعضی مواقع تاخیر را چاشنی کار خود می کند و تنبل احساس می شود .

در بحث هندلینگ و سواری گرنجور خودرویی با تعلیق خشک است که گاهی ضربات را جوری به اتاق منتقل می کند که لرزه بر اندام سرنشینان خود می اندازد . البته این تعلیق باعث شده است تا سواری پایدار تر شود و گرنجور در هنگام تعویض خطوط خودرویی کاملا در دست خود را نشان دهد . ترمز های گرنجور نیز عملکرد خوبی دارند و قدرتمند عمل می کنند .

 

 هیوندای آزرا

 

در کل گرنجور خودرویی است با تعلیق و ترمز خوب ، 5 ستاره ایمنی ، کابین جادار و با امکانات همراه صندلی های راحت ، سواری پایدار ، کشش حرکتی معمولی پیشرانه ، گیربکس خوب ولی بعضا تاخیر دار و سواری خشک و کوبنده که در کل با توجه به قیمت و ارزش خرید میدان رقایت را CADENZA  واگذار کرد .

 

 هیوندای آزرا

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/10/02

    سلام. ..از کارشناس محترم سایت ممنون میشم اگر بنده رو از لحاظ سواری و نرمی و کیفیت تعلیق و بی صدابودن کابین در انتخاب بین اپتیما 2017 و تالیسمان یاری بفرمایند ....چون در مقایسه بین این دو کیفیت سواری هردو ماشین رو 9 قید فرمودین

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1395/10/18

      مشخص است که اریون بهتر است

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading