اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015

مقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015 بپردازیم .

KIA CERATO

کیا سراتو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی کیا سراتو

MITSUBISHI LANCER 2015

میتسوبیشی لنسر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی میتسوبیشی لنسر
انتخاب ماشین 3

KIA CERATO

کیا سراتو

Top car

KIA CERATO

کیا سراتو

مقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015

 کیا سراتو

 

این روزها صحبت کردن از کیا سراتو یعنی سخن گفتن از تناسب و زیبایی، کوله باری از آپشن و موتور پر قدرت که هر فردی را به خریدش علاقه‌مند می‌کند. این نسل از کیا سراتو طراحی اش از هر سراتو دیگری جذاب‌تر و پویاتر است. خطوط برجسته روی بدنه که در جلو و عقب به هم متصل شده‌اند و چراغ‌های بزرگ طرح پویا و هماهنگی را به وجود آورده است. داخل کابین نیز هماهنگ با ظاهر پویایی و جذابیت خوشایندی دارد. داشبورد کیا سراتو صاف نیست و در بخش وسط برآمدگی دارد و درکنار اشکال هندسی طراحی اسپرت و هیجانی را به سراتو هدیه کرده اند. فضای کابین نیز برای افراد قد بلند کاملا مناسب است و افراد در آن احساس راحتی می‌کنند. فضای پای سرنشینان عقب نیز خوب است و در رده جادارهای کلاس خودش قرار می‌گیرد. شاید تنها ایراد وارد به کابین کیا سراتو را بتوان نفوذ صدای پیشرانه به داخل کابین در دورهای بالا دانست. سراتو در میان رقبای خود از بیش ترین سطح امکانات برخوردار است و ناوگانی از آپشن را با خود به همراه دارد.

 

 کیا سراتو 2016

 

در سینه کیا سراتو یک پیشرانه ۴ سیلندر پر توان وجود دارد. این پیشرانه ۱۹۹۹ سی سی حجم دارد و به ۱۷۳ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۰۹ نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه میتواند دست پیدا کند. مصرف سوخت أین پیشرانه در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷‌.۵ لیتر است که پیشرانه کم اشتهایی با توجه به قدرت خوب پیشرانه اش به نظر می‌رسد. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک سراتو که به شیفتر پشت فرمان نیز بعضی از مدل‌هایش مجهز هستند وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این گیربکس بسیار توانمند و هوشمند عمل می‌کند و فرامین راننده را به بهترین شکل ممکن پیاده می‌کند.

 

 کیا سراتو 2016

 

سواری کیا سراتو کاملا تداعی کننده یک سدان اسپرت است و این یعنی سواری نسبتا خشک ولی لذت بخشی در انتظار شماست. ارتفاع ماشین تا زمین نسبتا کم است و رینگ‌های ۱۷ اینچی به همراه لاستیک فاق کوتاه و تعلیق اسپرت همه و همه دست به دست هم داده اند تا راید و هندلینگ سراتو بسیار خوب باشد و کنترل خوبی روی خودرو داشته باشید. فرمان سراتو نیز کوچک و اسپرت است و عملکرد دقیقی دارد. ترمزهای سراتو هم با کمی ارفاق مناسب هستند اما بهتر هم می‌توانست باشد.

در کل کیا سراتو خودرویی است که متعدد بودن آپشن‌هایش بارزترین نقطه قوتش است و بعد از آن اتاق جادار و با کیفیتش، سواری و هندلینگ خوب و اسپرت، موتور پر قدرت و گیربکس عالی است که به چشم می‌آید. سراتو از پرفروش‌ترین‌های کلاس خود است و بازار دست دوم بسیار خوبی نیز دارد. بنابر این نسبت به لنسر ارزش خریدش با توجه به ویژگی‌هایش و بازار فروشش بسیار بهتر است.

 

 کیا سراتو 2016

MITSUBISHI LANCER 2015

میتسوبیشی لنسر

مقایسه کیا سراتو 2016 و میتسوبیشی لنسر 2015

میتسوبیشی لنسر

 

میتسوبیشی لنسر اولین محصول میتسوبیشی بود که پس از سال‌ها دوری این خودروساز از ایران به کشور وارد شد. طراحی لنسر ساده و یک نواخت بوده اما چهره‌ای متناسب و جذاب را به نمایش می‌گذارد. طراحی لنسر بیشتر به ماندگار بودن آن توجه دارد تا زود کسل کننده و تکراری نشود. در داخل کابین نیز این فرم ساده و یکنواخت حفظ شده و هماهنگ با طراحی بیرونی است. ارگونومی کابین اما به لطف این سادگی عالی است. فضای داخلی میتسوبیشی لنسر هم برای خانواده‌ها مناسب و جادار است. کیفیت پوشش‌ها و ادوات هم مناسب و قابل قبول است. در بخش امکانات رفاهی و ایمنی لنسر ۱۸۰۰ سی سی تیپ ۴ در رده خودروهای کلاس خودش خوب و مناسب به نظر می‌رسد. ولی بهترین تمایز میتسوبیشی لنسر را می‌توان در سیستم صوتی حرفه‌ای آن دانست که از برند Rockford fostage  انتخاب شده است.

 

لنسر

 

در بخش فنی لنسر خوب و قابل اطمینان است اما از لحاظ راندمان و شتابگیری ضعیف عمل کرده است. قلب تپنده لنسر ۴ سیلندر است و ۱۸۰۰ سی سی حجم دارد. این پیشرانه ۱۴۳ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه می‌تواند تولید کند که برای این کلاس بر روی کاغذ مناسب به نظر می‌رسد اما در عمل بسیار ضعیف ظاهر می‌شود. وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌ها بر عهده  یک گیربکس Cvt است که نرم عمل می‌کند اما شتاب گیری را از خودرو سلب کرده است.

 

کیا سراتو2016

 

یکی از مهمترین مزایای میتسوبیشی لنسر از گذشته تا کنون که زبانزد خاص و عام در دنیای ماشین بازی بوده است هندلینگ فوق‌العاده لنسر است. لنسر در میان رقبایش کمی ارتفاعش بالا است که البته برای خیابان‌های ایران کاملا مناسب به نظر می‌رسد. ضمن اینکه فرمان پذیری فوق العاده‌ای دارد. البته مانند سراتو کمی ترمزهای لنسر هم ضعیف عمل کرده و نتوانست انتظارات ما را برآورده کند.

میتسوبیشی لنسر از لحاظ فنی خودروی خوبی بوده ولی شتابگیری بسیار ضعیفی دارد. علاوه بر این طراحی اش نیز ساده است و برای همه دلنشین نخواهد بود. هندلینگ خوب و سیستم صوتی حرفه‌ای هم بارز ترین نقاط مثبت لنسر است. اما بازار فروش ضعیف و کم طرفدار بودن آـن در مقایسه با کیا سراتو ارزش خرید لنسر را پایین نگه داشته است.

 

کیا سراتو2016

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : sunmartin
    تاریخ : 1395/07/10

    واقعا مطلب خوبی بود کاملا مشخص بود سراتو پیروز میدان است بخصوص در مبحث خدمات پس از فروش و طراحی خودرو

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/07/12

    به نظر من این امتیازات داده شده عادلانه نیست مثلا در مورد خدمان پس از فروش تفاوت چندانی باهم ندارند ضمن اینکه ارین موتور نماینده اصلی میتسوبیشی در ایران است ولی برا کیا و هیوندایی اینطور نیست و این خودش کفه لنسر رو سنگینتر میکنه در مورد طرح خارجی کاملا مشخصه لنسر خواسته یک طرح اسپرت را تداعی کند در حالی که سراتو طرح خارجیش خیلی اسپرت نیست ضمن اینکه طرح خارجی سلیقه ای است و نمیشه گفت کدوم بهتر هست فقط طرح داخلی سراتو نسبت به لنسر بهتره و غراموش نکنید لنسر یه مدل ژاپنی با اصالت هست و خودشو بعد از چند سال استفاده نشون میده در مورد بازار دست دوم هم به دلایلی بازار کره ای ها از بقیه بهتره که هیچ ربطی به کیفیت خودروها ندارد

  • user icon
    نویسنده : فرزین
    تاریخ : 1395/07/12

    اصلا خودروی کره ای که بیشتر به طراحی میپردازه با خودروهای با کیفیت بالای ژاپنی قابل مقایسه نیس حتی اگه برند ژاپنی تویوتا نباشه و میتسوبیشی باشه.
    درضمن میتسوبیشی چهار پنج ساله که به بازار ایران برگشته و هنوز تقریبا اول راهه.و این امتیاز بندی ها هم منصفانه نیس.با تشکر

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/07/13

    بنظر من برند ژاپنی با کره ای قابل مقایسه نیست
    ماشین فقط ژاپنی
    حتی ماشینای اروپایی هم نه،چون استهلاک بالایی دارن

  • user icon
    نویسنده : ارش
    تاریخ : 1395/07/15

    هیچ کس منکر پیشرفت وحشتناک کره و چین تو صنعت خودرو نیست ولی همین کشورای همسایه ژاپن خودشونم باور نمیکنن اینجوری دارن با ژاپن مقایسه میشن بابا ماشین ژاپنی یه پشتوانه قوی بنام استحکام و کیفیت برتر پشت سرشونه که همه دنیا باورش دارن

  • user icon
    نویسنده : محمد صادق دارا
    تاریخ : 1395/08/27

    اگه لنسر هم زرق و برق محصولات كره اي رو داشت كه با اين قيمت ها نميشد خريدش ، ماشين تو اين رنج قيمت ها فقط ژاپني حتي اگه هيچ آپشني نداشته باشه

  • user icon
    نویسنده : اکبرزاده
    تاریخ : 1395/09/27

    من asx دارم. قبلا هم توسان و پرادو داشتم.
    ماشین ژاپنی یه چیز دیگس. اصلا حاضر نیستم فکر کنم که بخواهم یه روز دوباره ماشین کره ای بگیرم. بعد از 3 سال توسان 2014 دوازده میلیون خرج روی دستم گذاشت. اونم برای هیچ و پوچ. ولی پرادو که قبلش دوسال داشتم 100 تا رفته بود آخ نمیگفت. 5 سال کرد خریدم. تصادف کردم و گرنه حرف نداشت. ما ایرانی ها لیاقتمون بیشتر از پژو و رنو و ماشینهای کره ایه.

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/12/06

    انتخاب منم لنسر ، بخاطر کیفیت و سواری بهتر

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/08/03

    من قصد خرید لسنر رو داشتم،واسه همین به این صفحه اومدم تا نظرات رو ببینم،قبلا سراتو 2015 داشتم،ارقامی که به سراتو اختصاص دادن یکم غیر اصولیه،بارز ترین نقاط ضعف سراتو عملکرد بسیار ضعیف گیربکس مخصوصا تو سرازیریها که تو سرعت 50 دنده ات تو 5 و ماشتینت عملا انگار خلاصه و دور میگیره!!
    سرعت تعویض دنده نه چندان سریع حتی در مقایسه با 206 های اتومات 81!!
    فرمانش بیش از حد نرمه،تو سرعت های بالا خطرناکه
    هندلینگ سراتو واقعا افتضاحه،جوری که اگر تو یه پیچ سرعت بالایی داشته باشید عدم کنترلتون روی چرخهای داخل پیچ رو براحتی حس میکنید!چون وزن کمتری رو اوناس،کیفیت چرم صندلی های حداکثر عمرش تا کیلیومتره 30 هزاره اشینتونه،بعدش ترک ترک میشه و ظاهر زشتی پیدا میکنه،اما امکانات سراتو عالیه،صندوقش واقعا جاداره،فضای سرنیشن عقبش جدا خوبه به نسبت کلاس اتاقش،موتورش پر توانه اما بخاطر عملکرد ضعیف گیربکس مصرفش بالاس،

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1398/10/25

    سلام من ۴ ساله لنسر ۱۸۰۰ دارم ،به نظرم طراحی اش واقعا بی نقصه، شتاب ثانویه عالی است . یه سر و گردن از سراتو بالاتره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading