اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی بپردازیم .

Honda Civic

سیویک 2013

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی سیویک 2013

Suzuki Kizashi

کیزاشی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی کیزاشی
انتخاب ماشین 3

Honda Civic

سیویک 2013

Top car

Honda Civic

سیویک 2013

مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

 هوندا سیویک

 

هوندا سیویک را میتوان محبوب ترین خودرو کلاس خودش در بین جوانان دانست زیرا به شدت خودرو جذابی میباشد . طراحی ظاهری هوندا سیویک مجذوب کننده ، هماهنگ و زیبا است . در نمای جانبی سیویک یک خط سر تا سری دارد که از چراغ جلو تا صندوق عقب کشیده شده است و زیبایی نمای این قسمت را دو چندان کرده است . در قسمت عقب سیویک هم فرم چراغ ها ، شکل سپر و طراحی زیبای صندوق عقب چهره ای به شدت خیره کننده و جذاب به سیویک بخشیده است . در داخل کابین هوندا سیویک هم مانند نمای ظاهری طراحی اش بسیار زیبا ، مدرن و جذاب میباشد . داشبورد سیویک در قسمت میانی راننده محور است و فاصله زیادی هم با شیشه جلو دارد که بسیار خاص و جذاب میباشد . 

 

 هوندا سیویک

 

اکثریت نشانگرهای هوندا سیویک الکترونیکی میباشد و کمتر عقربه آنالوگی در پشت آمپر سیویک مشاهده میکنید که برای راننده  جذابیت خاصی را به ارمغان آورده است . درون کابین هوندا سیویک از بهترین متریال استفاده شده است و کیفیت ساخت و مونتاژ هم بسیار بالاست . از نظر امکانات هم در هوندا سیویک هر آنچه که برای خودرویی در این کلاس نیاز است را میتوانید بیابید که با بهترین کیفیت و عملکرد شما را شگفت زده میکند . در بحث ابعاد هم هوندا سیویک جادار ترین خودروی کلاس خود می باشد .

 

 هوندا سیویک

 

قلب تپنده هوندا سیویک 4 سیلندر میباشد ، 1800 سی سی حجم دارد و از سری I-VTEC است . هوندا سیویک با تکیه بر این پیشرانه 140 اسب بخار قدرت و 177 نیوتن متر گشتاور تولید میکند . بازدهی پیشرانه هوندا سیویک بسیار بالاست زیرا شتاب و کشش بسیار خوبی دارد ، استهلاکش بسیار پایین است و مصرف سوختش هم کاملا اقتصادی میباشد . برای انتقال قدرت سیویک به چرخهایش از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک استفاده شده است که فقط میتوان گفت عملکردش عالی است و با موتور هماهنگی کامل دارد . شما از این همه دقت و کیفیت در تعویض دنده سیویک کاملا شگفت زده خواهید شد .

 

 هوندا سیویک

 

کیفیت رانندگی با هوندا سیویک فوق العاده است و هندلینگ بی نظیری دارد و تنها با یک بار راندن سیویک عاشقش میشوید . عملکرد سیستم تعلیق هوندا سیویک فوق العاده است ، فرمان پذیری و دقت فرمانش حرف ندارد و ترمزهایش به شما اطمینان حرکت با هر سرعتی را میدهد .

به عنوان کلام پایانی هوندا سیویک را میتوان فوق العاده ترین انتخاب شما در این کلاس با توجه به بودجه دانست . در کنار این همه خوبی و نقاط مثبت سیویک یکی از نکات قابل تامل این خودرو هم قهر بودنش با تعمیرگاه است . شاید تنها ایراد هوندا سیویک را در این دانست که حتی با یک بار لمس تجربه رانندگیش شیفته و عاشق آن میشوید .

Suzuki Kizashi

کیزاشی

مقایسه هوندا سیویک 2013 و سوزوکی کیزاشی

 کیزاشی

 

عرضه این سدان جمع و جور شهری مدتی کوتاه توسط ایران خودرو صورت گرفت . طراحی بدنه سوزوکی کیزاشی زیباست و هماهنگی خاص خود را دارد ولی دیگر در بین  رقبایش مخصوصا هوندا سیویک که طراحی اش مدرن و جذاب است دارد قدیمی و از مد افتاده میشود . در قسمت جلو و عقب سوزوکی کیزاشی برجستگی هایی وجود دارد که چهره اش را جذاب تر نموده است . درون کابین سوزوکی کیزاشی هم طراحی اش مانند ظاهرش کمی قدیمی است اما ارگونومی خوبی دارد و موقعیت قرار گیری راننده و تسلطش بر ابعاد خودرو مناسب و خوب است . کیفیت ساخت سوزوکی کیزاشی بالاست و از متریال خوبی هم درون کابینش استفاده شده است . از نظر سطح امکانات رفاهی هم کیزاشی مناسب است .

 

 کیزاشی

 

 

درون سینه سوزوکی کیزاشی یک پیشرانه قدرتمند قرار گرفته است . این پیشرانه 4 سیلندر میباششد و 2393 سی سی حجم آن است و سوزوکی کیزاشی قابلیت تولید 185 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . سوزوکی کیزاشی بازدهی خوبی دارد اما در شتابگیری تا 120 کیلومتر در ساعت با کمی تنبلی عمل میکند . سیستم انتقال قدرت سوزوکی کیزاشی AWD میباشد و گیربکسش هم CVT است . عملکرد کلی گیربکس خوب است ولی در کل کیفیت فنی ، بازدهی و ضریب اطمینان هوندا سیویک در سطح بالاتری قرار دارد .

 

 کیزاشی

 

کیفیت سواری و هندلینگ سوزوکی کیزاشی خوب است ، فرمان دقت خوبی دارد و از سطح جاده اطلاعات خوبی به دستان راننده منتقل میکند و عمل ترمز گیری هم بااطمینان انجام میشود . سیستم تعلیق هم به خوبی از پس وظیفه خود بر میاید اما در این بخش هم به طور کلی برتری با هوندا سیویک میباشد .

در کل سوزوکی کیزاشی خودروی با کیفیتی است و در این شکی نیست اما زمانی که در رقابت با هوندا سیویک قرار میگیرد سوزوکی کیزاشی دیگر کمتر به چشم میاید . از دیگر دلایل ارزش خرید پایین سوزوکی کیزاشی هم بسیار کم بودن لوازم یدکی و نداشتن خدمات پس از فروش است .

 

 کیزاشی

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ff
    تاریخ : 1395/07/19

    یه زمانی جیلی داشتم گزاشتم واسه فروش
    یکی زنگ زده بود میگف کیزاشی داره میخو اس تاق بزنه
    کسی نمیخره من اون موقع اصلا اسمشو هم نشنیده بودم
    خلاصه میگم کیزاشی بازار دست دومش خیلی بده
    درضمن یارو میگف قطعاتش نیس
    کیفیتشم خوب نیس
    سواری خوبی نداره
    واسه همین میخواس با جیلی دست دوم 60 تومنی تاق بزنه خیلی ادم صادقی بود
    درضمن بگم جیلی امگرند 7 چون کیفیت خوبی داش و یه زره شناخته شده تر هس
    سریع فروش رفت

  • user icon
    نویسنده : milad
    تاریخ : 1395/09/02

    با توجه به شرایط بازار و بقیه مشکلات خرید کیزاشی اصلا صلاح نیست و سیویک گزینه بهتریه
    ولی اگه کلی بخای بحث کنی کیزاشی یه موتور 2300 سی سی با یه سیستم انتقال قدرت AWD داره که خودش یه مزیت بالا محسوب میشه و من این نکته رو دست کم نمیگیرم.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading