اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30

مقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30 بپردازیم .

RENAULT Stepway

ساندرو استپ وی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
44
بررسی ساندرو استپ وی

DongFeng H30

دانگ فنگ H30 کراس

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
6
ارزش خرید
6
امتیاز کل
42
بررسی دانگ فنگ H30 کراس
انتخاب ماشین 3

RENAULT Stepway

ساندرو استپ وی

Top car

RENAULT Stepway

ساندرو استپ وی

مقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30

 ساندرو استپ وی 

 

ساندرو استپ وی در واقع نسخه قد بلند ساندرو هاچبک است و نسبت به سایر محصولات خانواده ساندرو و لوگان ساندرو استپ وی طراحی اش پخته‌تر به نظر می‌رسد. ساندرو استپ وی در قسمت جلوی خودرو جلو پنجره اش تم مشکی دارد، کاسه چراغش مشکی است و در سر تا سر خودرو هم فلاپ‌های مشکی رنگ به کار رفته است که همه دست به دست هم داده‌اند تا نمای ظاهری ساندرو استپ وی جوان پسند  به روز و جذاب به چشم بیاید. طراحی بدنه ساندرو استپ وی به طور کلی از دانگ فنگ H30 کراس زیباتر، هماهنگ‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. البته باید بگوییم انتخاب بین طراحی این دو خودرو در نهایت به سلیقه شما بازمی‌گردد.

 

 ساندرو استپ وی

 

در داخل کابین رنو ساندرو استپ وی همه چیز مانند ساندرو هاچبک به نظر می رسد اما از نظر ابعاد کمی بزرگ شده است و سرنشینان احساس راحتی بیشتری می کنند. در ساخت رنو ساندرو استپ وی کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده است. البته در بلند مدت کیفیت این قطعات تغییر چندانی نمی‌کند و این خود نکته مثبتی است. از نظر آپشن ساندرو استپ وی با ساندرو هاچ بک تفاوتی ندارد و و هیچ کدام از این دو خودرو امکانات زیادی را در اختیار سرنشینان قرار نمی‌دهدند. در کل ساندرو استپ وی از نظر ارگونومی داخل کابین، کیفیت ساخت و مونتاژ و راحتی سرنشینان با توجه به قیمتش عالی است و به هیچ عنوان دانگ فنگ H30 کراس را نمی‌توان یک رقیب جدی برای آن به حساب آورد.

 

 ساندرو استپ وی

 

در ساندرو استپ وی همانند دیگر محصولات خانواده لوگان و ساندرو از پیشرانه معروف K4M استفاده شده است. این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن است. K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین است. گیربکس اتوماتیک ساندرو استپ وی با کد فنی DP2 شناخته می شود و از نوع 4 سرعته تیپ ترونیک است. این گیربکس به طور کلی عملکردش خوب است و با موتور هماهنگی کامل دارد و حالا با نصب بر روی خانواده ساندرو اصلاحاتی بر روی تورک کانورتر آن انجام شده است که عملکردش بسیار بهتر شده است و تا 240 نیوتن متر هم قابلیت تحمل گشتاور را دارد.

 

 ساندرو استپ وی

 

ساندرو استپ وی یک کراس اوور شهری است و توقع شما از سواری آن باید متناسب با کلاسش باشد نه اینکه از آن انتظار آفرود مانند یک SUV 4WD را داشته باشید. هندلینگ ساندرو استپ وی خوب است و خودرویی در دست راننده است. در سیستم تعلیق رنو ساندرو استپ وی تغییراتی صورت گرفته و پایداری اش بهتر شده است، عملکرد بهتر و جذاب ترش در پیچ‌ها قابل لمس است و سواری ساندرو استپ وی هم نرم تر و در کل بهبود پیدا کرده.

در کل رنو ساندرو استپ وی خودرویی است که ارزش خرید بالایی دارد، ظاهر جذاب و جوان پسندی دارد که همه سلیقه ها را در اکثریت گروه های سنی مخصوصا جوانان جذب خود میکند. ویژگی های فنی خوبی دارد و بسیار هم با استقبال بالایی مواجه شده است. رنو ساندرو استپ وی در بازه قیمتی خودش فرمانروای بی چون و چراست و اصلا دانگ فنگ H30 کراس یک رقیب سرسخت برایش به حساب نمی‌آید.

DongFeng H30

دانگ فنگ H30 کراس

مقایسه ساندرو استپ وی و دانگ فنگ H30

دانگ فنگ H30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس محصول ایران خودرو است که با تبلیغات فراوانی که برای آن انجام گرفت، سر و صدای زیادی به پا کرد و به خودرو محبوبی تبدیل شد. طراحی H30 کراس چندان چشمگیر نیست و هماهنگی خاصی ندارد و بر عکس رنو ساندرو استپ وی که با اصول حرفه ای طراحی اش مطابقت دارد چندان اصولی شکل نگرفته است.

 

دانگ فنگ H30 کراس

 

در داخل کابین H30 کراس طراحی چندان خوب نیست و رنگ بندی زیبایی هم مشاهده نمیشود. البته باید بگوییم که طراحی کابین H30 کراس در مقایسه با ساندرو استپ وی جذاب‌تر و متنوع‌تر است. با توجه به سطح قیمت لیست امکانات آن از ساندرو استپ وی بیشتر است ولی چیدمان آن به گونه ای است که احساس می‌کنید آپشن‌ها به طور دستی بر روی خودرو نصب شده اند. از نظر کیفیت متریال و ماندگاری آن در بلند مدت کیفیت رنو ساندرو استپ وی بیشتر است و دانگ فنگ H30 کراس حرف چندانی برای گفتن ندارد. از نظر کیفیت ساخت هم H30 کراس کیفیت ساختش پایین است و اصلا در برابر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارد. H30 کراس در دراز مدت کیفیت اولیه خود را حفظ نمی‌کند و دچار افت کیفیت محسوسی می‌شود.

 

H30 کراس

 

از نظر فنی دانگ فنگ H30 کراس در بخش پیشرانه دقیقا مشابه پژو 206 تیپ 5 است. یعنی پیشرانه مورد استفاده TU5 بوده و سیلندر دارد و 1587 سی سی حجم آن است. این پیشرانه قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای پژو 206 مناسب است اما برای H30 کراس با توجه به وزن و ابعادش چندان جوابگو نیست و در شتابگیری با ضعف‌هایی مواجه می‌شوید. H30 کراس مصرف سوختش مناسب است ولی از نظر استهلاک در طول مدت زمان تولیدات موتورها همیشه برتری با K4M بوده است. برای انتقال قدرت دانگ فنگ H30 کراس از یک گیربکس اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن استفاده شده است که چندان با پیشرانه هماهنگ نیست و در عملکردش هم کمی خنگی وجود دارد.

 

H30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس سواری اش نسبتا خشک است و هندلینگ متوسطی دارد ولی با توجه به اینکه پلتفرم مشترکی با محصولات پژو دارد، پایداری و عبور خودرو از پیچ‌ها مناسب است ضمن اینکه عملکرد سیستم تعلیق هم چندان بد نیست و قابل قبول ارزیابی می‌گردد. در کل کیفیت سواری و لذت بخش بودن رانندگی با رنو ساندرو استپ وی بهتر است ضمن اینکه رانندگی نرم تر و بی سر وصدا تری دارد.

در کل دانگ فنگ H30 کراس در ایران به علت وجود رقیبی پر آوازه چون رنو ساندرو استپ وی نمیتواند چندان موفق عمل کند ضمن اینکه در بسیاری از بخش‌ها هم H30 کراس در برابر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارد. رنو ساندرو استپ وی یک خودروی با کیفیت است که عملکرد خوبی دارد و خوب ساخته شده است و در بازه قیمتی خودش هیچ خودرویی توان رقابت با آن را ندارد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : الیار سیدحمزه
    تاریخ : 1395/07/24

    نه خداییش آپشن ساندرو با دانگ فنگ
    یکیه؟؟

    • نویسنده : کوروش
      تاریخ : 1395/09/25

      با سلام به همگی دوستان ، خواستم بگم من به خاطر کارم، همه ماشینهای چینی وایرانی رو سوار شدم ایرانیها که کلا ول معطلن در مقابل چینی ها چونکه چینی ها واقعا نرم و راحتن فقط مشکل اصلی هم خدماتش ضعیفتره و هم موقع فروش خیلی پایین می خرند و ضرر میکنید،اما در مواجه با رنو هم کیفیتش بالاتر هم بهتر فروخته میشه یاعلی مخلصیم.

    • نویسنده : هادی
      تاریخ : 1396/10/02

      این یارو اصلا حالش خوش نبوده که به ساندرو میگه جوان پسندو زیبا اخه این کجاش از اچ سی کراس قشنگتره شما احتمالا از مبلغان این خودرویی.اچ سی کراس تو زیبایی و کیفیت و لوکس بودن حتی داخل خودرو صد هزار برابر از ساندرو سرتره.

  • user icon
    نویسنده : امیر کمالی
    تاریخ : 1395/07/24

    آقا رنو کجا چانگ چنگ ....دانگ ونگ کجا

    صحبتایی میکنیا

    • نویسنده : محسن
      تاریخ : 1395/07/26

      آخه چه حرفیه....هر چی باشه تفاوت قیمت اچ 30 با رنو ساندرو 12تا14 میلیونه

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین
    تاریخ : 1395/07/24

    اپشن های دانگ فنگ از استپ وی یک سر و گردن بالا تر است مثل سانروف مانیتور و...

  • user icon
    نویسنده : milad
    تاریخ : 1395/07/25

    ساندرو جوان پسنده
    خ خ خ
    تو رو خدا نکن این کارو با من
    یک ساعته منو رفیقام داریم میخندیم
    😂😂😂😂😂😂

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/07/25

    بدون شک از شرکت سایپا پول گرفتید وگرنه این دو تا در شرایط برابری هستن.

    • نویسنده : عرفان
      تاریخ : 1395/07/26

      خخخخخ حالت خوب نیستش ساندرو رو اخه سایپا مگه میزنه اولا ثانیا اونایی که میگین اچ سی کراس فکرکنم ظرف یک بار مصرف میدونین چیه برید از اونایی که چینی دارن بپرسید ببینید کدومشون بعد 30 هزارتا راضین والا بالله ماشین چینی که ایرانخودرو بزنه چی میشه لااقل میگیم اون قطعاتش ایرانی نیست

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1395/11/11

      سلام دوست عزیز. من یک ماشین چینی (جیلی) با 110 هزار کارکرد دارم که الان سال سومی هست که ازش استفاده می کنم.
      خدمات پس از فروش خوبه، خود ماشین تا حالا فقط سرویس دوره ای داشته و هیچ اذیتی برام نداشته. تو شهر و جاده و بیرون جاده هم ازش فراوان استفاده کردم.
      در شرایط خطرناک با سرعت بالا بارها به راحتی کنترل شده ( شرایطی که در اون لحظه فکر می کردم قطعا تصادف خواهم کرد).
      کیفیت رانندگی و داخل کابین با روزهای اولش تفاوت چندانی نداره و کلا ماشین کم اصطحلاکی هست.
      اما ایراد: اسمش که ساخت چین هست باعث میشه هرکی پراید داره و تو آرزوهاش بنز سوار میشه، به خودش اجازه بده بی تحقیق حرف بزنه.
      دوم افت قیمتش زیاده و کسانی که صفر می خرند ضرر می کنند مگر طولانی ازش استفاده کنند.

    • نویسنده : ایرانی
      تاریخ : 1396/11/02

      عزیزم ساندرو اصالتا برای رومانی هستش که برای مردم فقیر رومانی طراحی و ساخته شده و برند اصلی اون هم تاچی هستش-در کشور ما ساندرو در پارس خودرو منتاژ میشه و لی قطعاتش از چین میاد تحت لیسانس رنو اما برای مردم ایران گرفتی منظورمو؟ - اچ سی کراس با موتور فرانسوی شرکت PSA و گیربکس تماما ژاپنی AISIN و با همکاری و مشارکت شرکت چینی دانگ فنگ که قطعه ساز اصلی شرکت رنو هستش در شرکت ایران خودرو منتاژ میشه - پس عزیزان دلم هر دو ماشینو میشه گفت چینی با دستکاری ایرانی است و هر دو در یک رده کیفی -ساندرو گرونتره چون دارن پول برند میگیرن - ساندرو آشغال فرانسوی ها و رومانی هاست که دادن به ایران و اچ سی کراس هم همینظور -اما هر دو ماشین در برابر خودروهای وطنی بهشت هستن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/07/25

    با سلام واحترام خدمت همگی.من دانگ فنگ را قابل مقایسه با رنو کپچر میدانم.وای کاش شرکت ایران خودر یک خودرو مشابه دانک فنگ اچ 30 کراس طراحی وتولید میکرد با برند داخلی .چون اقعا چینی ها تحقیق وبازار یابی بسیار خوبی کرده واین خودر را طراحی کرده انید.ومیتوان کفت H30 cross=آنچه شما خواسته اید.یا آنچه اکثر ایرانی ها از یک خودرو انتظار دارند.سپاس

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1395/07/26

    سلام
    واقعا طراحی استپ وی از اچ 30 بهتره؟
    کمی مغرضانه دارید مقایسه میکنید
    خدمات پس از فروش با توجه به موتور TU5 یکی هست؟
    امکانات رفاهی استپ وی چی هست که ما نمیبینیم؟
    ضمنا شما دارید گیربکس معمولی رو با اتومات یکی میکنید؟

  • user icon
    نویسنده : علی باقری
    تاریخ : 1395/07/26

    بیخیال بابا شما همیشه رنو ال نود و رنو ساندرا رو از همه ماشینا بیشتر قبول دارید خخخخخ

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/07/26

    واقعا طراحی رنو ساندرو زیبایی داره؟ساندرو امکاناتی نداره که به نظرم توضیحات مربوط به ساندرو کاملا طرفدارانه نوشته شده.

  • user icon
    نویسنده : امیر کمالی
    تاریخ : 1395/07/26

    آره که بهتره
    حتما رنو از چانگ فنگ بهتره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/07/26

    بعضی از دوستان آپشن سوارن. یعنی اگر روی هرچیزی هم سانروف برقی سه حالته و چراغ زنون بذارین میگن از ال ۹۰ بهتره. موتور ۲۰۶ با ال ۹۰ با توجه به وزن دو خودرو قابل مقایسه نیست. نوش جون اونایی که میگن ال ۹۰ بده. H30 بخرین.

    • نویسنده : مهدی عطیفه
      تاریخ : 1395/07/26

      کاملا موافقم.بزار بیاد تو بازار اونوقت معلوم میشه چیه.ماشین که فقط سانروف و دنده اتوماتیک نیست.هرکاریش کنی چینیه.

    • نویسنده : فرشید
      تاریخ : 1395/07/27

      به قول حسین دلاور سانروووووف 3 حالته خخخخخخخخ 😂😂😂😂🍜😂😂😂😂😂🍜

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1395/07/26

    با عرض ادب واقعا کجای استپ وی جوانپسنده؟ استپ وی فاقد هرگونه آپشنه
    داخل کابین استپ وی واقعا قدیمی و سادست
    باز لااقل h30 یکم آپشن داره و گیربکسش ساخت ژاپنه و یه اور کراس واقعیه

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا رفسنجان
    تاریخ : 1395/07/26

    تو دنیا چه ماشین هایی سوار میشن و در موردش بحث میکنن . اونوقت ما تو ایران باید در مورد ماشین پلاستیکی چینی دانگ دونگ و رنو از رده خارج بشینیم بحث کنیم و از اپشن هاش حرف بزنیم .

  • user icon
    نویسنده : farid
    تاریخ : 1395/07/26

    با کمال احترام به نظر ماشین۳ ولی فکر میکنم یکم بی مهر در رابطه با برلیانسh30 صحبت میکنید و ساندرو رو بالا میبرین
    شاید کیفیت سواری ساندرو کمی بهتر باشه ولی اصلا امکانات و دیزاین و شکیل بودن h30 رو نداره من حتما h30 رو ترجیح میدم

    • نویسنده : سینا
      تاریخ : 1395/09/03

      برلیانس !!!!! . کدوم برلیانس ؟ عزیزم اچ سی مال شرکت دانگ و فنگه ها

  • user icon
    نویسنده : hamid
    تاریخ : 1395/07/27

    خوشحالم که نظر شما در مورد طراحی و امکانات رفاهی ماشین تغییر کرد.
    ولی دوستانی که ماشین رو تحویل گرفتن از کیفیت سواری ماشین هم راضی بودند.
    ضمنا من هنوزم فکر میکنم خدمات پس از فروش ایران خودرو بالاتره.با توجه به موتور ماشین.
    و همچنین ارزش خرید.مخصوصا برای دوستانی که ماشین رو با حواله تحویل گرفتند
    ممنون از سایت شما

    • نویسنده : اکبر مسعودی
      تاریخ : 1395/08/13

      نگو برادر من .ایران خودرو ابدا خدمات پس از فروش نداره و ذره ای برای مشتری ارزش قائل نیست میگید نه قطعه ای که تو شرکت میگن موجود نیست رو از اولین لوازم یدکی میشه خرید!!!میسازن بیرون میفروشن من تجربه کردم که میگم.

  • user icon
    نویسنده : h.gh
    تاریخ : 1395/07/28

    انقدری که از ماشینه چینی خیر ندیدم من که دیگه سمتش نمیرم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/08/12

    با سلام کسانی که اچ سی کراس را از نزدیک دیده اند و سوار شده اند شک ندارند که از نظر برتری قابل مقایسه با ماشین های تا رنج 60 میلیون داخل بازار نیست. فقط الان قیمتش بخاطر این پائین است که خیلی ها چند تا ثبت نام کرده اند آن هم برای فروش.
    در نتیجه قیمتش با توجه به کیفیت خوبی که دارد الان مشخص نیست و مطمئن باشید پس از مدتی بالای 60 تومان می رود.
    ضمنا مقایسات با فیلم توسط کارشناسان بی طرف باشد شفاف خواهد بود.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/08/26

    با سلام به نظر من اچ سی ارزش خرید بهتری نسبت به ساندرو داره.
    از نظر امکانات به هیچ وجه مثل هم نیستن .مانیتور.دوربینین دید عقب.سانروف.داشبرد زیبا.چهار ایر بگ که شما توی خودروهای هفتاد به بالا هم نمیبینی.
    در مورد موتور هم که موتور tu5 هست که تا حالا مشکل خاصی نداشته
    گیربکس هم از شرکت ایسین ژاپن هست که رو ماشینایی مثل تویوتا استفده شده.
    از نظر قیمتی مقایسه ای که شده درست نیست چون برای استپ وی قیمت کارخانه رو نوشتید و اچ 30 قیمت بازار این درحالی است که قیمت ثبت نامی اچ 30 44500 هست.

  • user icon
    نویسنده : کارشناس
    تاریخ : 1395/08/27

    مزایای دانگ فنگ اچ 30:
    گیربکس ژاپنی
    موتور شناخته شده و اینکه قطعاتش تو بازار ریخته
    آپشن های متنوعی مثل سانروف مانیتور سنسور عقب و......
    طراحی داشبورد زیبا و با کیفیت هست من خودم تو نمایندگی سوار ماشین شدم فکر نمیکردم کیفیت داشبورد اینقدر خوب باشه
    بازارش هم الان خیلی خوبه قیمت نمایندگی 45 م هست و در بازار آزاد تا 56 میلیون هم معامله شده

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/29

    رنو ساندرو جوانپسند :)))))
    طراحی زیبا و هماهنگ :)))))
    بی طرف مقایسه کنید لطفا

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/09/01

    واقعا مردم چی حساب میکنن که اچ30 با استپ وی مقایسه میکنند تازه به استپ وی امتیاز بیشتر هم میدن یک عینک بهشون بدین چون با بنز اس ال اس 500 مقایسه کردن

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/09/10

    سلام
    مقایسه خنده داریرو انجام دادید قیمتh30 از ساندرو استپ وی حدود 12 میلیون کم تره.

    در ضمن گیربکس بی نظیر دانگ فنگ می ارزه به کل ساندرو

  • user icon
    نویسنده : بهمنی
    تاریخ : 1395/09/21

    سلام
    من حدود یک ماه میشه که خودرو h30 رو تحویل گرفتم و از انتخاب خودم کاملا راضی هستم . امکانات خوب و با کیفیتی داره و به نظرم مقایسه این خودرو با ساندرو استپ وی کاملا مغرضانه هستش

  • user icon
    نویسنده : آبتین
    تاریخ : 1395/09/25

    سلام به عزیزان
    من نمیگم بخرید یا نخرید
    اما بیش از ده روز هست h30 تحویل گرفتم وگیربکس اون صدای رو مخی داره(هور هور)میکنه نمایندگی بردم غیر مستقیم میگن آش خالته بخوری پاته نخوری پاته یعنی همین که هست
    گارانتی و خدمات بعد از فروش را هم من نفهمیدم در ایران چه معنایی داره
    از خرید خودم پشیمان پشیمان پشیمان هستم

  • user icon
    نویسنده : Mmz
    تاریخ : 1395/10/05

    هر کسی نظری داره.اما یه سوال؟؟؟ مگه همین موتور tu5 نیست که روی پارس هم هست.چطور با وزن پارس جواب میده و خیلی ها هم واسه پارس tu5 سر و دست میشکونن، بعدش رو این ماشین جواب نمیده؟؟؟؟.اگه فقط موتور این دو خودرو با هم مقایسه بشه،tu5 امتیاز بیشتری میاره. حالا در مورد برتری آپشن های h30 cross، دیگه چیزی نمیگم.همه دوستان خودشون چشم دارن،میبینن.زیبایی هم که یه چیز سلیقه ایه.اما امان از جانبداری های کورکورانه.

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1395/10/25

    با سلام ، من خودم الان یدونه اچ سی کراس دارم وقصدم از خرید و ثبت نامش صرفا جهت فروش بود ولی بعد از چند ساعت رانندگی از فروشش منصرف شدم والانم حدود یه ماه میشه از لحاظ کیفیت خیلی از ماشینای دیگه ایران خودرو سره، جاداره ، گیربکسش خیلی خوب کار میکنه ، تو مسافرتهای خارج از شهر هم خستت نمیکنه در ضمن صدایه موتورش کمتر به داخل کابینش میاد به نظر من الان تو این رنج قیمت کراس بهتر از استیپ وی میتونه باشه در کل من راضیم به انتخابم

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/10/26

    سلام دوستان کلک نخورید کلاه سر من گذاشتن اچ 30 را دادم تازه 8 میلیون هم دادم استپ وی گرفتم بخدا کار دلالها است اصلا قابل مقایسه نیست اون گیربکس اچ30 به کل رنو میارزد تماما برای اینکه بتونن رنو ها را بفروشن یک بار سوار اچ30 بشوید متوجه میشوید به حرف من هم گوش ندهید خودتان ازمایش کنید مثل مقایسه بنز پیکان میماند نمیدانم چطور میگویند رنو امتیاز بیشتر حتی یک مورد در حد مقایسه هم نیست که اچ30 کم بیارد در مقابل رنو سر من کلاه رفت فقط به خاطر گوش دادن به حرف سایت ها من که با ضرر هم شده میفروشم از سری اولی های اچ 30 میگیرم اخه میگن میخواهند مثل دنا عوض کنند قطعات را ولی با اسم قبلی

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/11/05

    تو وب سایتهای ایرانی کاملا دخل تصرف و حمایت جانب دار از یک محصول مشخص،شما بسه به چند تا وبسایت بحث بررسی خودرو سر بزنید تاببینید به هر قیمتی شده یک محصول تخریب و در طرف مقابل خودرو رقیب به بهترین نحو معرفی بشه.بهتر نیست به جای طرفداری جانبدارانه محصولات،بصورت واقعی بررسی و نقد بشه .با خوندن نقدهای بعضی وبسایتها بیشتر متقاعد میشم که نویسنده و مجموعه سایت عمدتا قصد تبلیغات رو دارند تا اطلاع رسانی بی طرفانه و این از نظر من که کارشناس نیستم و خریدار هستم پسندیده نیست.
    پیروز باشید

  • user icon
    نویسنده : منتا
    تاریخ : 1395/11/24

    اگه از تعمیرکاران گیربگس اتومات بپرسید متوجه خواهید شد که بدترین گیربگس اتوماتیک مربوط میشه به پژو رنو چون از یک به دو لگد میزنه وسالی یکبار دسته موتورها باید عوض بشه مثل مگان و ۲۰۶ تیپ ۶ ۲۰۷ اتومات اما بهترین و کم اصطحلاک ترین گیربگسها ساخت ژاپن هستند تویوتا مزدا نیسان و میتسو بیشی اگه سرچ کنید میفهمید گیربکس اچ سی کراس ساخت آیسین ژاپن هستش یعنی کمپانی بزرگی که واسه تویوتا مزدا میتسوبیشی نیسان حتی پورشه ۹۱۱ گیربگس اتوماتیک تولید میکنه همین یک قلم برتری کافیه که حتی اسم ساندرو را از ذهنمون پاک کنیم

  • user icon
    نویسنده : ایلیا
    تاریخ : 1395/12/07

    سلام دوستان در بحث خرید خودرو بنظر من حرف اول و آخر را کیفیت میزنه حالا میخواد این کیفیت دربخش قطعات فنی یا بدنه و یا آپشن ها باشه فرقی نمیکنه در بین این دو خودرو ساندرو استپ وی کیفیت خود رادر بخش قطعات فنی و بدنه به اثبات رسانده هر چند در بخش آپشن ها ضعیف ظاهر شده ولی
    انتخاب آن نسبت به خودروh30 منطقی تر بنظر میرسد

  • user icon
    نویسنده : seyyed
    تاریخ : 1395/12/08

    سلام به همگی
    خداییش کاملا نگاه یک طرفه به ساندرو تو این سایت مثل خورشید می درخشه
    کجا طراحیش جذاب و جوون پسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با توجه به این مقایسه ای که با سایر ماشین ها نوشته میشه فهمید اگر ماشین های روز اروپا رو هم بخواد با ساندرو مقایسه کنه برتری به ساندرو میده
    فکر کنم از پارس خودرو پول گرفته تبلیغش کنه
    چون با این همه اپشن اچ سی و اختلاف قیمت 8 میلیونی با ساندرو باز میگه ساندرو برتره
    دوستان عزیز و فهیم دیگه تحلیل با خودتون

  • user icon
    نویسنده : کورش
    تاریخ : 1395/12/17

    عزیز من منظور از جون پسند شتاب خودرو است من خودم شتاب وسرعت نرمی برام مهم تر از آپشن های الکی وبی مصرف است با تندر یا ساندرو می تونی 150 هزار تا راه بری بدون ایکه زیر وبند عیب کنه آپشنه اصلی به صندلی ماساژور وگرم کن وسرد کن می گویند نه سانروف ومانیتور6 اینچ

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1395/12/26

    سلام دوستان من از نزدیک هر دو خودرو رو دیدم از نظر زیبایی h30 بهتر از استپ وی میباشد حقیقتش استپ وی منو یاد پی کی میندازه و اون حالت ایرودینامیکی که معمولا جونا میپسندند رو نداره ولی اگر آبشن و زیبایی مهم نباشه خوب استپ وی از نظر اسالت و کیفیت که قبلا ثابت شده مطمعن تره حالا شاید هم h30 با گذشت زمان کیفیت شو ثابت کنه ولی به طور کل h30 بهتره

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/12/27

    سلام اچ سی پلتفرمش پژو۳۰۸موتورپژوtu5گیربکس ایسن ژاپن حالاهی بگین چینیه هی به ساندروبنازین که اصیله جلوداشبوردش مثل پراید۱۳۱والنوده

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1396/01/19

    خود 206 که مفت نمی ارزه با اون سواری مزخرفش وای به حال روزی که موتورش و سوار کنن روی یه ماشین چینی.

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/02/03

    با سلام
    ینی فقط زورتونو زدید که اچ سی رو بکوبید . مرد حسابی دانگ فنگ خیلی سرتر از استپ وی هست . همه میگن راحتی داخل اچ سی به مراتب بهتر از است وی هست . فضاشم بیشتره و همچنین اپشن هاش . حالا اینایی که میگن رنو رنو انگار واقعا قطعاتش داره از فرانسه میاد. بابا دارید اشتباه میزنید از داچیا رومانی هست این ساندرو . اچ سی خیلی بهتره .

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/02/11

    به نظر من مقايسه اي كه انجام داديد خيلي مغرضانه است

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/02/11

    h30 کراس نخرید آشغاله من 3 ماه اشتم به غلط کردن افتادم

    • نویسنده : بهمنی
      تاریخ : 1396/04/06

      دوست گرامی همنجوری که نمیشه نظر داد لطفا نظرتون رو با ذکر دلیل بیان کنید به نظر من که چند ماعی هست که از این خودرو استفاده میکنم خیلی خوب هستش و کاملا راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/02/11

    دانگ فنگ اچ30 کراس فقط ظاهر خوبی داره ، کیفیت ساختش خیلی پایین هستش ساندرو استپ وی به مراتب با اینکه قیافش بد تره ولی گزینه بهتری هستش ، کیفیت ساخت استپ وی خیلی بالا تر از دانگ فبنگ H30 کراس هستش ، دوست من 2 ماه دانگ فینگ داشت ماشین راه نمیرفت و مشکل گیربکس داشت

  • user icon
    نویسنده : mahdi
    تاریخ : 1396/02/12

    یعنی الان ساندرو محصول رنوفرانسه هستش یارنوی چین به نظر ساندرو به محصولات سایپا بیشتر شبیه تارنو فرانسه بخصوص بااون جلوداشبرد ۱۴۱یش

  • user icon
    نویسنده : ایلیا
    تاریخ : 1396/02/25

    سلام دوستان هر چقدر از زمان تولید اچ سی کراس میگذره و بیشتر تحویل مصرف کنندگان میشه و ازش کار میکشند ایرادات اون خودشو بیشترنشون میده ولی ساندرو استپ وی رو هر چه بیشتر استفاده میکنی بیشتر به کیفیت و دوام آن پی میبری هر وقت هم بخواهی بفروشی پوله

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/03/20

    اون کسی که طراحی های فوق مضحک و ابلهانه رنو رو میپسنده لایق همین ماشینا هم هست.واقعا میشه حدس زد طراح اون حداکثر سه دقیقه برای طراحی اون وقت گذاشته.خدا بده شانس به فرانسویها .باورکن خودشون دارن به ما میخندن که هر .. رو ازشون میپسندیم.چینیها هم همینطور

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/03/21

    بیش از حد هوای ساندرو رو دارین خیلی ماشین سطح پایینی هست و البته بسیار زشت

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/04/22

    در تمامی مقایسه های مربوط به ساندرو با خودروهای دیگر در این سایت ، اصل بیطرفی به هیچ عنوان رعایت نشده و نویسنده تمام تلاشش را برای برتر نشان دادن ساندرو به خرج داده ، وقتی ساندرو از نظر طراحی خودرویی به روز و جوانپسند و جذاب معرفی می شه، این یک جمله به تنهایی کافیه که به عدم صداقت و یا در حالت خوشبینانه به بی اطلاعی نویسنده نسبت به صنعت خودرو سازی پی برد.


  • user icon
    نویسنده : افشین
    تاریخ : 1396/05/18

    هر کی این بررسی رو انجام داده کاملا مقرضانه و یک طرفه انجام داده .
    تندر90 و ساندرو نه زیبایی دارن و نه امکاناتی . چپ شدن هم که تو شاخه.چون تو سیستم تعلیق عقب مشکل دارن . اچ سی نرم تره . شتاب 0 تا 100 تو حالت اسپرتش بهتره .گیربکسش فوق العاده نرم و هوشمنده.مثلا داری با 70 تا میری.میخوای شتاب بگیره و سبقت بگیره.با تخت گاز سریع میده به دنده دو و تا 100 تارو میکشه.صندلی های عقبش خیلی بزرگ و جادار هستش.من قدم 196 سانت هستش.راحت میشینم. خودم ندارم .یه دامادم ساندرو داره استپ وی .یکیش اچ سی.جالبه تو صندلیاش اچ سی ای برگ کناری داره .و خیلی چیزا .تو این وضعیت مالی و دلار و این حرفا زیر 50 میلیون از همه ماشینا سرتر هستش.3 سال هم گارانتی.کفیت رنگش هم دو پوششه هستش.برادر دامادمون با پنجاه تومن مزدا 3 خریده.مدلشو نمیدونم.اما یه کمکش صدا میداده.به خدا قسم 1میلیونو پونصد داده تا عوضش کنن.یدونه از رفیقام کمری خریده موتورش ترک داشته . موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/06/15

    سلام واقعا این سایت اگر بنز هم با ساندرو مقایسه کنه آخرش به این میرسه که ساندرو بهتر هست و حتما برید مقایسه با 207 رو بخونین که انقدر میخندین که هر روز میایید تو این سایت
    رنو ساندرو از هر جهت بدتر هست و دقیقا بهش میگن پراید ولی خودروی چینی هم بد فروش میره ولی کلا رنو هنوز یه تهیه اتوماتیک و ترمز کاسه ای عقب رو نتونسته عوض کنه وایبه حال چیزای دیگه و کلا اصلا با این پول من که ساندرو نمیخرم

  • user icon
    نویسنده : Jamal
    تاریخ : 1396/07/04

    باسلام ، چرا رنو را که همون داچیا ساخت رومانی هست و از سال ۲۰۰۵ یعنی ۱۲ سال پیش تولیدش متوقف شده را به اسم رنو و فرانسه به خورد مردم میدید یک کمی بدون طرفداری و واضحتر مردم را راهنمائی کنید

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/07/13

    سلام به همه.بنظر من اچ سی خیلی بهتره از ساندرو.داخل ساندو عین پرایده یه جلو داشبورد زشت و بدون هیچگونه امکانات.آدم 60 تومان بده یه سانروف هم ماشینش نداشته باشه؟یکی از ضعفهای بزرگ ساندرو هم اینه که دکمه شیشه برقی زیر ضبط آشغالیه ماشینه.نه سنسور دنده عقب داره نه نمایشگر داره فقط اتوماته.اچ سی واقعا گیربکسش عالیه یه گیربکس سه حالته.این رو هم در نظر بگیر تفاوت قیمت دو تا ماشین 15 میلیونه.

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1396/07/15

      60 میلیون برای یه ماشین ارزون زیاده خونواده ال 90 همون زیر 40 میلیون ارزش خرید دارن، 5 میلیون بده آردی بگیر هیچ خرجیم نداره، 10 میلیون پراید دست دو بخر اونم موتور و گیربوکسش سگ جونه، 27 میلیون سمند صفر بگیر فقط و فقط خرج موتورش بیشتره،تو بقیه موارد بهتره
      اچ سی ارزش خریدش بیشتره

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/07/17

    بعد از 20000 کیلومتر رانندگی با H30 در یک کلام فقط میتونم بگم عالیه . ماشینهای قبلیه من پراید ، مگان 1600، L90 ، ix35 و هیونداکوپه بوده ، در مقایسه با ماشینهای هم رده خودش یه سر و گردن بالاتره ، از نظر سواری نرم و عالی ، از نظر امکانات و اپشن عالی ، از نظر قدرت موتور و عملکرد گیربکس خوب ، مصرف بنزین نسبتا کم ، فضای اتاق و صندلی راننده حرف نداره ، کلام اخر اینکه از انتخابم کاملا راضیم

  • user icon
    نویسنده : قاسم دميري
    تاریخ : 1396/07/25

    به اين نظر نويسنده ميشه به ديد طنز نگاه كرد كلي خنديد

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/08/10

    به هیچ عنوان گیربکس خنگ نداره بلکه خیلی هوشمند کار می کنه.در ضمن باید بگم که رنو رنو نکنید. قطعات ساندرو را چین ترکیه رومانی ومکزیک تولید میکنه و خبری از فرانسه نیست.من یک سایت معرفی میکنم که خیلی اطلاعات می تونید کسب کنید.یا حق
    http://chinaautoweb.com/auto-companies/dongfeng-motor/

  • user icon
    نویسنده : شهرام
    تاریخ : 1396/08/30

    سلام بنظر من این ماشین اسما چینیه رسما ایرانیه .مٹل همه ماشین های منتاژ وطن که تمامی قطعاتشون یا چینیه یا تو خود ایران درست میشه پس لطفا این قدر نگید رنو .چون خوده رنو هم چینیه.در ضمن ادم باید پول پای امکانات بده نه برند خاص که هیچ امکاناتی نداره.بنظر من اچ30 از هر لحاظ ایده اله.با تشکر

  • user icon
    نویسنده : یاسین
    تاریخ : 1396/10/22

    باسلام.
    معلوم نیت چرا کارشناسان فن ، اینهمه که از ایرادات اچ سی گفتن اصلن از بزرگترین حسن بدنه ی اچ سی که فلاپ های پلاستیکی محکم دور بدنه هست و بطور هوشمندی از ضربات و صدمات اطراف بدنه خودرو جلوگیری میکنه چیزی ننوشتن. آیا همین فلاپ های دور باعث جلوگیری از رجوع به صافکاری و نقاشی ها و به تبع آن جلوگیری از افت قیمت خودرو نمیکنه؟ آیا این عامل رو طراحی اقتصادی نمی گن؟

  • user icon
    نویسنده : Sevrin
    تاریخ : 1396/12/07

    چرا همه سایت ها از ساندرو طرفداری میکنن در حالیکه تجربه شخصی مردم کاملا متفاوته !!!
    جالبه میگن H30 طراحی زشتی داره! خب هرچقدر پول دادی اش میخوری دیگه، واسه این قیمت اپشن های بالایی داره

  • user icon
    نویسنده : غفار
    تاریخ : 1396/12/09

    با سلام
    درشرف خرید اچ سی ام.
    از تمام خریداران در شهرم سوال کردم همه راضی بودند فقط یک نفر گفت حدس میزنم مصرفش در شهر کمی زیاده که البته بررسی نکردم ببینم از چیه ؟
    دوستان کسی میدونه دلیل احتمالیش ؟
    برقرار باشید .

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/03/04

    فکر کنم نویسنده رنو ساندرو استپ وی داره که از اون قیافه بی ریخت و داشبورد زشت و بی کیفیت و بدون آپشن و فضایی کوچکترش نسبت به اچ سی کراس و .... این چنین تعریف و تمجید میکنه. تهویه اتوماتیک دیگه رو همه ماشینها هست ولی ساندرو نداره. جالب اینجاست که ارتفاع رنو ساندرو را 3 سانت بیشتر کردن و یکم بزک کردن و حدود 10 میلیون افزایش قیمت دادن.
    در ضمن من بی طرفم و پژو دارم ولی مثل این نویسنده یه طرفه نمیرم.

  • user icon
    نویسنده : سید
    تاریخ : 1397/07/01

    برو ۱۳۰ تومن بده بخر ...هرجا به داشبورد ساندرو رسیده جایی برا تعریف نداشته گفته شبیه نسخه معمولیه.... اگه اچ سی داخلش ضایعس سانرو داخلش مزخرفه ...دریچه های کولرشم برداشتن نقره ای زدن... رنو هستم ۲ ساله از رومانی

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1397/08/03

    اقا من امروز اچ سی خریدم سوارش که شدم اصلا باورم نمیشد که سوار ماشین ایرانی چینی شدم اپشن فول سواری خیلی عالی

  • user icon
    نویسنده : R
    تاریخ : 1397/08/19

    من یکسال اچ سی داشتم چون قیافشوازنزدیک ندیده بودم وفقط تورسانه ها. خداییش ازبغل که نگاش کنی مخصوصا قسمت جلوش خیلی توذوق میزنه ارتفاع اون خیلی پایینه . شش سال هم پارس تیوفایوداشتم .الان یکساله استپ وی گرفتم . بادومیلیون مانیتورده اینج دوربین عقب سنسور جی پی اس براش گرفتم یه رینگ لاستیک ۱۶ هم انداختم ویه دومیلیون دیگه هم خرج تزییناتش کردم خداییش خیلی خوشگل شده هرکی خواست میتونم عکس براش بفرستم. من هفته ای دوبار حداقل بادوستان وخانواده به مناطق کوهستانی میرم خداییش استپ وی فوق العاده هست واصلا قابل مقایسه با کراس نیست. خداییش دوستانم ال نودمدل ۸۹ ونوددارند هنوز موتوروجلوبندیشو تعمیرنکردند ولی شخص بنده موتورتیوفایورا حداکثرسه سال یکبار تعمیرکردم.رنوکه بگیری پول کیفیت دادی اچ سی پول آبشن اوون هم جزئی. هرکسی یه سلیقه ای داره اما باشرایط امروزی استپ وی بااختلاف بهتره وازخریدش پشیمون نمیشی.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا علیزاده گرجی
    تاریخ : 1398/01/13

    با سلام به دوستان بنده هر دو ماشین دارم بدون تعصب عرض کنم جدا از اپشنهای نمایشی که در اچ سی وجود دارد از نظر فنی واقعا ساندرو بی درد سر و عالی ظاهر شده است در اچ سی کراس من مشکلات فراوانی مشاهده کردم از ضعف شیشه بالابر تا ترک خوردن پایه فیلتر روغن که نزدیک بود خودرو اتش بگیرد باطری اسیدی سوختن مانیتور صدای گیربکس و.....

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1398/02/30

    با سلام خدمت دوستان
    بنده هر دوی این ماشینا رو امتحان کردم از نظر کشش اچ سی تو گردنه و سر بالایی از ساندرو سرتره از نظر امکانات ساندرو در حد تراکتور ولی اچ سی اگه خودتون روش کروز کنترل ببندید فول میشه ما با ساندرو تصادف کردیم سه ماه تعمیرگاه انداخته بود به علت نبودن لوازم ولی اچ سی چون جزء خانواده پژو هست لوازمش بهتر پیدا میشه فضای صندوق عقب ساندرو از اچ سی بهتره وبیشتر جا میگیره از نظر تعویض دنده ساندرو یک لگد کوچک داره ولی اچ سی نرمتر دنده عوض میکنه از نظر شکل ظاهری اچ سی زیباتر هستش از نظر سیستم صوتی ساندرو بهتره و اچ سی رو خودتون باید تقویت کنید از نظر سوختش خیلی باهم فرق ندارن ولی تو جاده با سرعت 110 مصرف اچ سی کمتره در کل هر دو ماشینای بی درد سریند و سروکارتون به تعمیرگاه کمتر میفته موید و پیروز باشید

  • user icon
    نویسنده : شادی
    تاریخ : 1398/07/06

    مقایسه ی کاملا مغرضانه ای بود. اینجور پیش برید سایت تون دیگه توسط کاربران غیر قابل استناد میشه.

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1398/10/17

    من کارم خریدوفروش ماشینه هم اچ سی داشتم هم استپ سواری اچ سی نرم تره وداخل ماشین خسته کننده نیست.
    برعکس طراحی داخلی استپ طوریه که ادم افسردگی میگیره از این همه پولی که بابت این ماشین میده.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading