اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس

مقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس بپردازیم .

Ds 5ls

دی اس 5ال اس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی دی اس 5ال اس

KIA optima

کیا اپتیما 2016

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی کیا اپتیما 2016
انتخاب ماشین 3

Ds 5ls

دی اس 5ال اس

Top car

Ds 5ls

دی اس 5ال اس

مقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس

 DS 5ls


سدان دی اس 5ls یک ماشین خوش تیپ ، لوکس و خوش چهره فرانسوی میباشد. طراحی بدنه DS 5LS  با پرستیژ ، ساده ،  هماهنگ و  اصولی میباشد و تمامی المان های یک محصول لوکس DS بر روی آن پیاده شده است یعنی این ماشین هویتی کاملا مستقل را دارا میباشد و ذاتا ماشین خاصی است . در نمای جلو ماشین جلو پنجره با چراغ ها تداخل دارد و بسیار زیبا و خاص چهره جلو ماشین را نشان میدهند و در نمای عقب دی اس 5LS   هم شاهد طراحی خاص و جذابی هستیم که همه قسمت های ماشین با هم در اوج هماهنگی قرار دارند و باعث شده اند تا DS 5LS  در این کلاس ماشین خاص ، متفاوت و لوکس به نظر بیاید .

هم چنین خطوط بدنه سر تاسر ماشین  و  خطوط برجسته ای که با دیگر قسمت های بدنه  ماشین هماهنگ شده اند و زه های کرومی همه و همه جوری قرار گرفته اند که اوج هنر و ظرافت در طراحی ماشین را نشان میدهند و این هنر در طراحی ماشین و زیبایی از DS هم انتظار میرود و امری طبیعی از ماشین سازی DS میباشد . همیشه DS برای ماشین های خود در طراحی داخلی زمان زیادی صرف کرده است و هنر بالایی به خرج داده است و DS 5LS  هم از این قاعده متسثنی  نیست و طراحی داخلی اش کاملا در سطح  بهتر و فراتر از ماشین های کلاس خودش می باشد .

 

 DS 5ls

 

طراحی داخلی DS 5LS  بسیار جذاب ، مدرن و راحت میباشد و همانند ظاهر ماشین خاص و متفاوت است و در عین حال هم المان لوکس بودن به طور کامل در کابین DS 5LS رعایت شده است و واژه لوکس در خور کابین ماشین است . کیفیت متریال به کار رفته درون کابین DS 5LS در سطح بالا قرار دارد و در تمام نقاط کابین ماشین هم از چرم مصنوعی بسیار مرغوب استفاده شده است و به هیچ وجه کوچکترین مقدار پلاستیک خشک یا متریال کیفیت پایین  نمیتوان در کابین ماشین DS 5LS یافت . هم چنین صندلی های ماشین با چرم مخصوص و اعلاء ناپا پوشیده شده اند و از بالاترین سطح راحتی و ارگونومی بهره میبرند و سطح راحتی بسیار بالایی را برای سرنشینان ماشین به ارمغان میاورند . در کنار این متریال چرم کابین ماشین ، قطعات دکوراتیو چوب با کیفیتی هم درون کابین DS 5LS به کار رفته است که جلال و زیبایی کابین ماشین را دو چندان کرده اند و تماما ماشین را به ماشین فراتر و لوکس تر از کلاس خود تبدیل کرده است  .

 از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی DS 5LS  آنقدر متنوع ، کامل و سرگرم کننده است و هرچه بیش تر پیش میرویم بیشتر به ما اثبات میشود که با ماشین DS 5LS   لوکس بودن را در کنار تفاوت میتوان احساس کرد و نشان میدهد که چقدر برای خاص بودن این ماشین تلاش شده است . کیفیت ساخت DS 5LS هم بالاست و ماشین بسیار با کیفیت و خاصی از هر لحاظ احساس می گردد  .

 

 DS 5ls

 

درون کاپوت ماشین DS 5LS یک پیشرانه 4 سیلندر خطی میباشد که 1598 سی سی حجم آن است  و توسط سیستم توربوشارژر توئین اسکرول تنفس ماشین تقویت میگردد . DS 5LS  با کمک این پیشرانه میتواند 165 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور 1400.4000 دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور 240 نیوتن متری را در اختیار راننده ماشین قرار میدهد . پیشرانه DS 5LS  به گونه ای طراحی شده است که در بیش از 90% مواقع رانندگی DS 5LS  در حداکثر گشتاور و کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که اراده کنید میتواند بهترین شتاب را از ماشین DS 5LS  بگیرید . DS 5LS تنها به 9 ثانیه زمان دارد تا از حالت سکون ماشین به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و تا 212 کیلومتر در ساعت هم میتواند به شتابگیری ادامه دهد و از این نظر نسبت به کیا اپتیما JF برتری محسوسی را دارا میباشد .

 علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه DS 5LS بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها 6.3 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی ماشین کاملا اقتصادی به نظر میرسد و از نظر های مختلف در عین اقتصادی بودن خوب و راضی کننده عمل میکند و ماشین بسیار جذابی به نظر میرسد . پیشرانه ماشین DS 5LS با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است . این گیربکس  کاملا با موتور DS 5LS هماهنگ است و بسیار عملکرد خوبی برای ماشین فراهم آورده است . DS 5LS تعویض دنده هایش نرم ، سریع ، هوشمند و دقیق است و ماشین لذت بخشی در تعویض دنده ها احساس میگردد. همه اینها نشان میدهد که DS 5LS ماشین  خوب و با کیفیتی است و چقدر کیفیت ساخت بالایی دارد و همه چیز ماشین  با هم در سطح بالا قرار دارد و مهندسی پیشرفته و سطح بالای سیتروئن که در این ماشین به کار برده است را نشان میدهد .از نگاه ها و دیدگاه های مختلف که به ماشین DS 5LS  نگاه میکنیم از نظر فنی ماشین بهتر و پر بازده تری از کیا اپتیما  JF  به نظر میرسد و در کل ماشین با کیفیت تری احساس میگردد .

 

 DS 5ls

 

سیستم تعلیق ماشین دی اس5 ال اس عملکرد خوب و پر قدرتی دارد  و به لطف توانمندی سیستم تعلیق و استفاده از  کمک فنر های نرم و پیشرفته و طراحی خوب شاسی ماشین با وجود بهره بردن از رینگ های 17 اینچی سواری بسیار نرم و لذت بخشی را ارائه دهد . به لطف سیستم فرمان خوب و دقیق و تقسیم وزن مناسب ماشین فرمان پذیری و هندلینگ DS 5LS خوب میباشد و سواری با ماشین حس  عالی  و بسیار لذت بخش و هیجان انگیزی را به شما تقدیم میکند . به لطف سیستم های ایمنی پیشرفته و عملکرد خوب سیستم ترمز ماشین شما در هر سرعت و وضعیتی که هستید از پایداری ، مانور پذیری و قدرت ایستایی  DS 5 LS  خود اطمینان کامل دارید .

DS 5LS با توجه به رنج قیمتی خود و کلاسش فرصتی برای متعارف و خاص بودن است که برای صاحبش ماشین و وسیله خاصی به چشم میاید و کاملا مناسب افراد خاص پسند هستند که ماشین های خاص و تک سوار میشوند . سطح بالای کیفیت در کابین و کیفیت مونتاژ عالی ، آپشن های متنوع و متعدد ، پیشرانه پر بازده و قدرتمند ، بالاترین کیفیت ساخت و نرمی و جذاب بودن سواری تنها بخشی از نکات مثبت ماشینDS 5LS   هستند که در کنار خدمات پس از فروش خوب گروه آرین برای شما بهترین فرصت را برای احساس کردن کیفیت ، قدرت و لوکس بودن در کنار تفاوت و خاص بودن را به وجود آورده اند . البنه ماشین دی اس 5 ال اس زمانی که با کیا اپتیما JF مقایسه میگردد با وجود اینکه کیا اپتیما ماشین بسیار پر طرفدار و با کیفیتی است نقاط مثبتش بیشتر به چشم میاید و بیشتر به ما اثبات میشود که دی اس 5 ال اس تا چه حد ماشین خاص و با کیفیتی است و  چه قدر برای ساخت این ماشین تلاش شده است

KIA optima

کیا اپتیما 2016

مقایسه اپتیما 2016 با دی اس5 ال اس

بررسی کیا اپتیما 2016

 

نسل چهارم Optima  که با  کد JF  به بازار ماشین های وارداتی عرضه میشود یک تحول و پیشرفت بزرگ  برای کیا در تجربه ساخت ماشین سواری و مخصوصا مدل اپتیما حساب میشود . زیرا ماشین کیا اپتیما JF در بسیاری از بخش ها باز طراحی شده است و به ماشین بسیار بهتری تبدیل شده است. اما علت قرار گرفتن ماشین کیا اپتیما JF  در جایگاه دوم این مقایسه های ماشین ایرادات اندکی است که هنوز کامل بر طرف نشده است و برای این کلاس ماشین چندان جالب نیست . نسل سوم ماشین کیا اپتیما  یعنی نسل قبلی این ماشین بخش زیادی از فروشش را مدیون چهره زیبای ماشین بود و مسئولین کیا هم طراحی نسل چهارم این ماشین را بر اساس نسل سوم کیا اپتیما انجام دادند .کیا  اپتیما JF بدنه اش بیش تر به لوکس جلوه دادن ماشین متمایل است و میخواهد کیا اپتیما JF را ماشین خوش ترکیبی نشان دهد .

 

بررسی کیا اپتیما 2016

 

کیا با باز طراحی 90% بدنه اپتیما نسبت به قبل نمایی جذاب و هماهنگ را برای ماشین به وجود آورده است که به خوبی حس لوکس بودن ماشین را منتقل میکند . اما بیش ترین دگر گونی را کیا در داخل کابین اپتیما انجام داده است و آن را به ماشینی منحصر بفرد تبدیل کرده است . طراحی کابین اپتیما کاملا به روز است و ترکیبی از طراحی اسپرت ، لوکس و کار آمد در داخل ماشین به نحو احسنت انجام شده است . علاوه بر این متریال کابین کیا اپتیما هم از نظر کیفیت بسیار افزایش یافته است و ماشین با کیفیتی الان تلقی میگردد . ارگونومی ماشین کیا اپتیما JF هم خوب است و فضا سازی داخل اتاق هم برای این کلاس ماشین مناسب است و فضایی جادار را در اختیار سر نشینان ماشین قرار میدهد . امکانات رفاهی و ایمنی کیا اپتیما در سطح بالایی قرار دارد و خیلی  ماشین خوبی به نظر میرسد و در مقام مقایسه هم با ماشین دی اس 5 ال اس در یک سطح برابر و مساوی به نظر میرسند ولی از نظ کیفیت ساخت دی اس 5 ال اس ماشین با کیفیت تری به نظر میرسد . البته نفوذ صدا به کابین  کیا اپتیما را از جامع ترین ایرادات این ماشین  میتوان بر شمرد .

 

بررسی کیا اپتیما 2016

 

در سینه کیا اپتیما یک پیشرانه 4 سیلندر است که 2359 سی سی حجم دارد و نسبت به قبل بیشتر پاسخگوی این ماشین است . کیا اپتیما 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور میتواند تولید کند که با توجه به ابعاد کیا اپتیما و وزن نسبتا بالای ماشین در شتاب گیری با ضعف هایی مواجه است که مانند گذشته لختی زیاد ندارد ولی هنوز هم تنبلی هایی در شتابگیری ماشین حس میشود و چندان ماشین چابک و پر شتابی مانند DS 5LS به نظر نمیرسد .  یکی از نقاط قوت کیا اپتیما مصرف سوخت نسبتا اقتصادی ماشین است زیرا با مصرف 7.8 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر خبر از یک ماشین کم مصرف و اقتصادی در کلاس خودش را میدهد . کیا اپتیما JF برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های ماشین  به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است که خوب عمل میکند و رضایت شما را جلب مینماید .

 

بررسی کیا اپتیما 2016

 

یکی از ایرادات جامع کیا اپتیما که همیشه در مورد این ماشین  وجود داشته است بحث سواری و هندلینگ آن است . مهندسین کیا در مورد سیستم تعلیق اپتیما JF   اصلاحات زیادی بر روی بخش های مختلف این ماشین  انجام داده اند و تا حدودی هم موفق عمل کرده اند . اما هنوز هم با اینکه  از گذشته ماشین بسیار نرم تری شده است به طور کلی کمی ماشین خشک و کوبنده ای  است و هندلینگش هم با توجه به رقبا نسبتا ضعیف است ولی نسبت به نسل قبلی کیا اپتیما کاملا ماشین بهتر و برتری شده است .

کیا اپتیما JF بهترین مدلی از اپتیما است که تا به حال بر روی خط تولید قرار گرفته است و اکنون از هر زمان دیگری ارزش خریدش بالاتر است . ولی در این مقایسه DS 5 LS است که ماشین بهتر و با کیفیت تری خود را نشان داد و برای کسانی که به دنبال خاص بودن و خاص نشان دادن خود هستند این ماشین یک انتخاب عاقلانه و منطقی به نظر میرسد اما اگر بازار دست دوم قوی و ماشین پر طرفدار میخواهید انتخاب و پیشنهاد ما به شما کیا  اپتیما JF است .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رسا
    تاریخ : 1395/09/10

    فقط اپتیما

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1395/09/10

    لطفا مقايسه ds6 و اوتلندر رو بزاريد ممنون

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1395/09/10

    بنظرم مقایسه تان چند نقص اساسی دارد
    ۱. قیمت هیچیک از دو خودرو بیان نشده
    ۲.اپشنها
    ۳. ابعاد و حجم کابین و صندوق عقب
    ۴. هزینه سرویس و نگهداری.
    ۵. در دسترس بودن لوازم مصرفی و یدکی
    ۶.تعداد نمایندگیهای مجاز تعمیراتی

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/11

    DS خودرو لوکسیه اما مردم عادت به کره‌ای‌ها دارند پس از هر نظر اپتیما بهتره

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1395/09/22

    چرا مي خواهيد ثابت كنيد كه اپتيما بده ؟!؟!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading