اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت

مقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت بپردازیم .

MITSUBISHI ASX 2017

میتسوبیشی asx

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی میتسوبیشی asx

NISSAN JUKE 2016 sport

نیسان جوک اسپرت توربو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی نیسان جوک اسپرت توربو
انتخاب ماشین 3

MITSUBISHI ASX 2017

میتسوبیشی asx

Top car

MITSUBISHI ASX 2017

میتسوبیشی asx

مقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت

میتسوبیشی ASX

 

ASX  مدل 2017 ماشین جدید و فیس لیت شده مدل قدیمی ASX از کمپانی میتسوبیشی است که آخرین زبان طراحی کارخانه بر روی این ماشین یعنی ASX پیاده شده است و ماشین چشمگیری را شکل داده اند که از قبل هم چهره اسپرت تری دارد و هم ماشین لوکس تری ارزیابی میشود . میتسوبیشی ASX در نمای جلو ماشین زیبا ، اسپرت و خشنی میباشد که در به وجود آمدن این  فیس جذاب ماشین طراحی چراغ ها ، جلو پنجره و زه های کرومی کمک بسزایی کرده اند و ماشین را لوکس تر در عین زیبا بودن نشان میدهند  و همزمان به طراحی اسپرت تر ماشین هم کمک کرده است . نمای عقب میتسوبیشی ASX هم به طرز زیبایی ساده است ولی در عین حال اوج یک دستی و هماهنگی در آن مشاهده میشود  و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ است و تناسب کامل را دارا میباشد . در کل میتسوبیشی  ASX جدید یک ماشین ژاپنی با طراحی  هماهنگ  ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع میشود و بسیاری از سلایق هم ماشین میتسوبیشی ASX را میپسندند   و آنرا ماشین زیبایی میدانند . داخل کابین میتسوبیشی ASX  2017همه چیز زیبا ، آشنا و  جذاب به نظر میرسد و احساس سواری با یک کراس اوور اسپرت و راحت را به شما میدهد که برای کلاس خودش ماشین بسیار خوبی به نظر میرسد و کاملا در سطح و برابر نیسان جوک که یکی از ماشین های پرچمدار کلاس خودش است به نظر میرسد .

 

میتسوبیشی ASX

 

از نظر کیفیت روکش ها ، ادوات و متریال میتسوبیشی ASX ماشین خوبی است و کاملا از این نظر ماشین راضی کننده ای میباشد و  پیشرفت قابل ملاحظه ای هم در این بخش ماشین میتسوبیشی ASX نسبت به گذشته داشته است . امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی ASX 2017 کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از این ماشین را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند و ماشین با کیفیت و فول آپشن محسوب میگردد .  در میتسوبیشی ASX جدید کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین در سطح بالایی قرار دارد . به طور کلی کابین میتسوبیشی ASX ، طراحی ظاهری ماشین و کیفیت کلی ماشین میتسوبیشی ASX جدید در بخش های مختلف در کلاس خودش  جزء ماشین های خوب است و در این بخش امتیاز بالایی را کسب میکند که نشان میدهد ماشین خوش ساخت و با کیفیتی میباشد و نشان میدهد که چقدر برای بهبود ماشین نسبت به گذشته تلاش شده است. .

 

میتسوبیشی ASX

 

میتسوبیشی ASX جدید از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2 لیتر و با تنفس طبیعی بهره میبرد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی ASX  را میتوان ماشین نسبتا چالاک و پر نفسی اطلاق کرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی ASX جدید  148 اسب بخار قدرت و  197 نیوتن متر گشتاور را فراهم میکند که برای این کلاس مقدار قدرت کافی است و ماشین مناسبی به نظر میرسد . همانند مدل قبل میتسوبیشی ASX پیشرانه ماشین با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم و ماشین از نظر انتقال قدرت و تعویض دنده در سطح کاملا بالایی قرار دارد  و علاوه بر این باید در نظر بگیریم که گیربکس ماشین میتسوبیشی ASX  از نوع  CVT 6 سرعته است که برای تعویض دنده از پدال شیفتر پشت فرمان هم  استفاده شده است و همه چیز نشان میدهد که میتسوبیشی ASX تا چه حد سعی دارد خود را مانند یک ماشین اسپرت اثبات کند  .

از نظر کشش و شتاب اولیه نسبت به قبل میتسوبیشی ASX با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های میتسوبیشی ASX جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد ماشین هستیم که البته اصلاحات پیشرانه و جعبه دنده ماشین هم در این بهتر شدن شتابگیری بسیار موثر بوده است . البته نا گفته نماند که  میتسوبیشی ASX  اگر چه از نظر کیفیت قطعات و انتقال قدرت AWD پیشرفته و ... در سطح نیسان جوک توربو است اما در عمل شتابگیری و کشش نیسان جوک توربو بهتر است و ماشین سر حال تری میباشد  .

 

میتسوبیشی ASX

 

سیستم تعلیق میتسوبیشی ASX از بهترین نکات مثبت این ماشین میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نیم نگاهی هم به آفرود دارد و در جاده های خارج از شهر و نا همواری ها میتوانید به خوبی روی این ماشین یعنی میتسوبیشی ASX   حساب باز کنید و گاها در آفرود هم حرکات زیبایی انجام دهید . هندلینگ و فرمان پذیری میتسوبیشی ASX مناسب است و سواری نرمی دارد و ازاین نظر در کلاس خودش جزء ماشین های سطح بالا حساب میشود  به دلیل اینکه با همین سواری نرم کاملا حس اسپرتی و هیجان انگیز را ماشین به راننده تقدیم میکند . هم چنین در خارج از جاده هم میتسوبیشی  ASX جدید نرم  و لذت بخش عمل میکند و ا همانند ماشین های رقیبش در خارج جاده  خوب است و در حد و اندازه ماشین های خوب این کلاس عمل میکند  زیرا این ماشین از پس مسیر ها و سطوح  زیادی بر میاید . ترمز های میتسوبیشی ASX در زیر پا  حساس و پر قدرت احساس میشوند و  در عمل قدرت توقف بسیار خوبی را از خود نشان میدهند و به خوبی از عهده توقف ماشین بر میایند .

 میتسوبیشی ASX یک  ماشین کراس اوور کامپکت است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ خوب و امکانات مناسب از مزایای مطلوب این ماشین است . در پایان باید گفت که اگر شما خواهان یک کراس اوور چند منظوره ، با کیفیت ، چالاک ، لوکس هستید که گهگاهی هوس میکنید با ماشین خود به دل جنگل و کویر بزنید انتخاب مناسب شما میتسوبیشی ASX است و اگر خاص تر بودن ماشین و چهره اش را میپسندید و مایلید تا در خیابان علاوه بر اینکه ماشین شما خودتان را راضی میکند از نظر چهره نیز سر های زیادی را به سمت خود برگرداند و شتاب بسیار خوبی هم داشته باشد پیشنهاد ماشین 3 به شما نیسان جوک میباشد

NISSAN JUKE 2016 sport

نیسان جوک اسپرت توربو

مقایسه میتسوبیشی asx با نیسان جوک اسپرت

نیسان جوک توربو

 

 نیسان آخرین و جدیدترین ساموایی میباشد که موفق شده است مجوز واردات ماشین هایش به کشور را دریافت کند و هم اکنون ماشین جوک را در دو مدل تنفس طبیعی و توربو به فروش میرساند که امروز مدل مد نظر ماشین 3 برای مقایسه ماشین نیسان جوک توربو است . نیسان جوک ماشین خاص و منحصر بفردی است و طراحی این ماشین خاص تر و میتوان گفت عجیب تر هم میباشد زیرا عده ای با مشاهده نیسان جوک میگویند نیسان جوک چقدر ماشین زیبا و جذاب و خشنی  است و بعضی دیگر با مشاهده نیسان جوک میگویند که چقدر این ماشین زشت و  بد ترکیب  است  و چه طراحی شلوغ و بی سلیقه ای دارد پس به بحث زیبایی این ماشین ما وارد نمیشویم و این را بر عهده سلیقه شما همراهان عزیز ماشین 3 میگذاریم تا خود در مورد ظاهر ماشین نیسان جوک تصمیم گیری نمایید .

نیسان  جوک یک کراس اوور جمع و جور  اسپرت و جوان پسند است که خطوط حجمی و عضلانی بدنه ، طراحی خشن و جدید چراغ ها ، طراحی تیز و اسپرت و خشن کاپوت و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی از ویژگی های جذاب و خاص ظاهری اش است که جوک را تبدیل به ماشین منحصر بفردی کرده است و کاملا هم با استاندارد های آیرو دینامیک این ماشین تطابق کامل دارد به طوری که نیسان جوک یکی از آیرودینامیک ترین ماشین های کراس اوور  این کلاس میباشد و در تست هاس مختلف هم این ماشین به خوبی خود را اثبات کرده است .  مهندسین کار کشته و با تجربه نیسان در ماشین جوک سطح مهندسی بالایی را به کار برده اند زیرا با اینکه نیسان جوک یک ماشین اسپرت و جوان پسند است اما از عهده رفع کامل نیاز های یک خانواده بر میاید و برای خانواده نیر ماشین بسیار مناسبی است  و برای کاربرد های مختلف بسیار ماشین خوبی است .

 

نیسان جوک توربو

 

 نیسان جوک در داخل کابین هم بسیار ماشین جذاب و جوان پسندی است که در عین سادگی بسیار هیجان انگیز و ارگونومیک شکل گرفته است و به راحتی میزان تزریق آدر نالین به خون شما را طراحی داخلی و فضای کابین این ماشین یعنی نیسان جوک افزایش دهد و در عین این اسپرت بودن به طرز عجیبی راحت و کاربردی هم میباشد . فضای کابین با توجه به ابعاد بدنه گسترده و راحت و جادار شکل گرفته است و در عین حال در کنسول مرکزی ماشین جوک میتوان به خوبی الهام گرفتن طراحی از موتور سیکلت های مسابقه ای را مشاهده کرد که همین امر در هیجان انگیز بودن بیشتر کابین ماشین نیسان جوک کمک بسزایی کرده است و در افزایش هیجان کابین تاثیر مثبت داشته است ، صندلی ها نرم و راحت هستند و بدن را به خوبی در بر میگیرند و در شرایط مختلف کوچک ترین تکانی بدن نمیخورد و پشتی صندلی های ماشین  با طراحی خاصی دارند که در هنگام مانور های سنگین به خوبی از شما محافظت میکند و کاملا تعادل بدن شما را در پیچ ها و ... به خوبی حفظ مینماید و کاملا سرنشینان از ارگونومی صندلی های این ماشین رضایت خاطر کامل دارند و بسیار نکته مثبتی برای ماشین نیسان جوک است و علاوه بر صندلی های خوب ماشین امکانات رفاهی و ایمنی کامل و خوب و متنوعی هم در نظر گرفته شده است تا خیال شما از همه لحاظ راحت باشد و درون ماشین آرامش کامل را همراه با سرگرمی کامل و لذت فراوان تجربه نمایید .

در داخل کابین نیسان جوک با ماشین کاملا ارگونومیکی سر و کار داریم زیرا دسترسی به همه تجهیزات و ادوات بسیار راحت میباشد و به راحتی هر چه تمام تر شما در داخل نیسان جوک به همه چیز دسترسی کامل و آسان دارید  . داشبورد نیسان جوک متریال بسیار خوبی دارد به طوری که در داخل کابین ماشین استفاده از پلاستیک کاملا مرغوب مشخص است و فضایی دلنشین را به وجود آورده است و کیفیت بالا هم به راحتی قابل تشخیص است . در وسط داشبورد یک صفحه نمایش رنگی چند کاره خود نمایی می کند که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید و با توجه به اینکه نیسان جوک از سیستم I-CON بهره میبرد امکان کنترل همه شرایط ماشین بسیار راحت تر میگردد و  به همه چیز مختلف ماشین کنترل راحت و اساسی را دارید . سیستم تهویه مطبوع هوا نیسان جوک از نوع اتوماتیک دو گانه است که به خوبی هوای داخل کابین را مطبوع نگه میدارد و همه سرنشینان از عملکردش به طور کامل راضی میباشند  .همانطور که گفته شد ، صندلی های نیسان جوک از ارگونومی بالایی برخوردار هستند و بسیار راحت و کاربردی میباشند. این صندلی ها از جنس چرم مرغوب ساخته شده اند و کاملا از کیفیت بالا و ماندگاری بهره میبرند و در ارگونومی خوب صندلی ها هم تاثیر مثبت گذاشته اند . نیسان جوک به طور کلی ماشین خوبی است که در بخش طراحی ، تجیزات ، کابین و ... امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و بسیاری از خودروهای کلاس خود و رقیبانش را با اختلاف زیاد به زمین میزند که نشان از عالی بودن ماشین نیسان جوک است .

 

نیسان جوک توربو

 

قلب تپنده نیسان جوک های وارد شده به ایران  که مدل نیسان جوک اسپرت ماشین مد نظر امروز  ماشین 3 است  یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ است که توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد و مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت DIG جهت راندمان بالاتر ، قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر میباشد . نیسان  جوک با اتکاء به این پیشرانه پیشرفته ، پر بازده و راندمان بالا قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت در 5600  دور و  177  پوند فوت گشتاور  در 5200 دور در دقیقه را دارا میباشد  که کاملاً مناسب یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند با این ابعاد ، وزن و بدنه  است که به شدت جوک را ماشین چالاک و کم مصرفی ساخته است و کاملا نظر راننده را جلب عملکرد خوب خود میکند.نیسان جوک در مدل اسپرت از  گیبرکس نوع CVT یا دنده متغیر بهره میبرد که با پیشرانه نیسان جوک  به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و کاملا نیسان جوک را ماشین بی نقصی از نظر فنی ساخته است و با دیگر قطعات انتقال قدرت هم در هماهنگی کامل است . شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان جوک و هم چنین شتاب ثانویه اش بسیارعالی و از تمام رقبای خود هم برتر میباشد و به راحتی تا سرعت های بالا هم نیسان جوک را ماشین چابک و پر شتابی نگه میدارد و از این نظر نیسان جوک ماشین خاص و برتری نسبت به ماشین های رقیب میباشد .

نیسان جوک به علت تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در موتور ، راندمان بالا و مهندسی پیشرفته نیسان که جوک را ماشین پر قدرت ولی در عین حال اقتصادی نگه داشته است مصرف سوختش در سیکل های شهری ، ترکیبی و جاده ای بسیار مناسب و اقتصادی است و با وجود اینکه قدرت موتورش بیشتر از  میتسوبیشی ASX جدید و حجم موتور کمتری هم دارد و راندمانش بسیار بالاتر است در  سطوح  بسیار پایین تری سوخت مصرف میکند و این نشان از پیشرفته تر بودن و کیفیت بالاتر نیسان جوک در بخش فنی است که سعی شده تا کوچکترین ایرادی هم در این ماشین به چشم نیاید و از نظر ماشین فوق العاده ای به نظر برسد .نیسان جوک ماشینی قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD است که در هر چرخ سنسور هایی دارد که میزان قدرت وارد به هر چرخ ماشین را بر اساس شرایط تنظیم میکند و علاوه بر افزایش پایداری در مسیر ها و سطوح مختلف ماشین کاملا عملکردش حساب شده تر وقابل پیش بینی تر میباشد وهم به تسلط راننده بر روی ماشین هم به سلامت سیستم انتقال قدرت کمک بسزایی مینماید  این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند و کاملا عملکرد هیجان انگیز را در آرامش کامل ماشین میتوانید تجربه کنید  .

 

نیسان جوک توربو

 

بخش فنی ماشین نیسان جوک کاملا در سطح بسیار بالا و عالی قرار دارد هر چقدر که از این ماشین یعنی نیسان جوک توقع داشته باشید به شما نه نمیگوید و به خوبی از پس تمام فرامین شما بر میاید .

نیسان جوک به عنوان یک  کراس اوور اسپرت و جوان پسند و لذت بخش  واقعا سواری و هندلینگش در سطح بسیار بالایی میباشد و مهندسی پیشرفته و کاربردی و عالی نیسان به خوبی در این بخش ماشین هم قابل لمس است و نیسان جوک را کاملا هیجان انگیز و توام با آرامش نشان میدهد و علاوه بر این به خوبی هم کاربرد های بسیاری را ماشین جوک از خود به نمایش میگذارد . نیسان جوک سواری چند منظوره ای دارد و  به این صورت که ماشین نرم و خانوادگی میباشد اما در عمل و زیر فشار کاملا اسپرت و هیجانی رفتار میکند و به خوبی هم در هر شرایطی ماشین تحت اختیار راننده است یعنی به نوعی در عین کاربردی و راحت بودن در هر لحظه که اراده کنید هیجان و آدرنالین را به خون شما این ماشین تزریق میکند . از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان جوک میباشد در عین این عملکرد نرم پایداری و مانور پذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم و از آنجایی که این ماشین از سیستم فرمان تمام الکتریکی به جهت هدر ندادن قدرت موتور و افزایش سرعت واکنش راننده بهره میبرد شاهد این هستیم که نیسان جوک ماشینی با سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی است که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان جوک را  در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها به طرز عالی شاهد هستیم و بسیار ماشین فوق العاده ای خود را نشان میدهد   . نیسان جوک هم چنین از سیستم ترمز  خوب و پر قدرتی بهره میبرد که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانور های سنگین را به راحتی میدهد و ماشین کاملا مطمئن و ایمنی جلوه میکند .از نظر سواری ، هندلینگ ، ترمز و فرمان پذیری و ... هم یک ماشین فوق العاده و بدون نقص میباشد  و نیسان جوک در کل در همه تست ها و بررسی ها خود را ماشین فوق العاده ای نشان داد  .

نیسان جوک به معنای واقعی کراس اووری اسپرت و  لوکس و در عین حال خانوادگی  است. فضای داخلی راحت و جادار و جوان پسند، صندوق عقب جادار ، پیشرانه قدرت مند و اقتصادی ،گیربکس پیشرفته و هوشمند ، سیستم تعلیق پیشرفته چهار چرخ ، سیستم AWD یا انتقال قدرت به 4 چرخ تمام  هوشمند و طراحی مستحکم و نوآور شاسی و امکانات رفاهی داخلی همگی ضامن امنیت و آرامش شما در طول سفر خواهند بود . هنگامی که میتسوبیشی ASX جدید را با نیسان جوک مقایسه میکنیم هر دو ماشین فوق العاده عالی و بدون نقص خود را نشان میدهند و کوچک ترین ایرادی این دو ماشین از خود بروز نمیدهند اما میتسوبیشی ASX جدید از خود سطح کیفیتی بسیار عالی را نشان داد که حتی میتوان فراتر از ماشین های این کلاس دانست که مثبت ترین نکته این ماشین است اما هر دو ماشین برای خرید گزینه های خوبی هستند و اگر جلب توجه کردن را دوست دارید نیسان جوک برای شما علی الخصوص ماشین نیسان جوک اسپرت یک ماشین ایده آل و با کیفیت و عالی میباشد .

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : hossein yari
    تاریخ : 1395/10/05

    البته اينجا ديگه بستگي به طرف و نوع استفادش داره چون هر دو خودرو و كمپاني واقعا عالي هسن.
    انتخاب من asx هس

    • نویسنده : هومن
      تاریخ : 1395/10/08

      منم موافقم با نظر شما

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/10/24

    نیسان جوک اسپرت از نظر شتاب ۰ تا ۱۰۰ که ۶.۹ ثانیه س ، فوق العاده است و از خیلی ماشینهای دیگه تیزتره. من که علاقمند رانندگی هیجان انگیز و پرشتاب هستم جوک رو ترجیح میدم.

  • user icon
    نویسنده : aqacina
    تاریخ : 1395/11/21

    asx واقعا عاليه البته خودم سانتاف دارم ولي دوستم asx داره اصلا با جوك قابل مقايسه نيست ولي جوك هم كيش نشسته بودم پشتش ماشين نرمي بود ولي جالب نبود جاش هم خيلي كمه مدل اسپرتش نبود ولي asx و حتما پيشنهاد ميكنم سانتافه كه خودم دارم فول نيست سقف فلز پيشنهاد ميكنم سانتافه ميگيرين ٢٠١٧ فول بگيرين

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1395/11/25

    من asx 2017 رو دو هفته ای هست تحویل گرفتم سواریش خیلی خوبه فرمونش هم عالیه ولی خوب از نظر آپشنی با ماشینای کره ای اصلا قابل مقایسه نیست در حد برلیانس آپشن داره یک ایرادی هم که داره و به نظرم خیلی عجیبه این که صدا از سمت گلگیر عقب خیلی تو اتاق میاد در این حد که سنگ زیر چرخ بره شما میفهمی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading