اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4

مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4 بپردازیم .

RAV4

تویوتا راو4 مدل 2017

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی تویوتا راو4 مدل 2017

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی نیسان ایکس تریل
انتخاب ماشین 3

RAV4

تویوتا راو4 مدل 2017

Top car

RAV4

تویوتا راو4 مدل 2017

مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4

تویوتا راو4 مدل 2017

 

نسل 4 تویوتا راو 4 برای نخستین بار در سال 2012 معرفی گشت و از همان موقع این ماشین وارد بازار شد و تویوتا طبق سیاست هایش بر روی مدل های 2016 به بعد این ماشین عمل فیس لیفت را انجام داد و علاوه بر این تغییرات جزئی دیگری در بخش آپشن ها و کیفیت سواری صورت گرفت که بسیار راو 4 را برای تویوتا ماشین موفق تری ساخت و انتقاد ها نسبت به این ماشین خیلی مثبت تر گشتند . تویوتا راو 4 جدید در قسمت جلوی ماشین کاملا حالت اسپرت ، هیجانی و تهاجمی به خود گرفته است که به شدت چهره جذابی به وجود آورده است و در عین حال هم طرح سپر ها ، چراغ های جلو و جلو پنجره کاملا با یک دیگر هماهنگ هستند . در لیست تغییرات ماشین تویوتا راو 4 2016 اصلاح طرح چراغ و سپر های عقب هم دیده میشود که چهره کسل کننده ماشین را عوض کرده اند و بسیار به روز تر و جذابتر اکنون نمای عقب تویوتا راو 4 به چشم میاید . 

 

تویوتا راو4 مدل 2017

 

در داخل کابین تویوتا راو 4 تغییرات خاصی مشاهده نمیشود ولی همین طراحی کابین تویوتا راو 4 به شدت با طراحی خارجی هماهنگی دارد و از همه نظر اسپرت و خشن به چشم میاید . تویوتا راو 4 های قدیمی از نظر آپشن و امکانات رفاهی با کمی محدودیت رو به رو بودند اما راو های جدید با اضافه شدن چند آپشن به آنها مانند صندوق عقب برقی و ... ماشین کاملی به نظر میرسد . از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ تویوتا راو 4 در سطح عالی قرار دارد و بسیار با کیفیت است ولی یک نکته منفی در کابین تویوتا راو 4 وجود دارد و آن هم این است که در بعضی از قسمت های کابین ماشین متریال در حد و اندازه قیمت ماشین نیست و بیشتر این متریال مورد استفاده مناسب ماشی های کلاس اقتصادی میباشد .  تویوتا راو 4 در سرعت های بالا صدای باد را به داخل کابین ماشین انتقال میدهد که چندان مربوط به ایزوله ماشین نمیباشد و بیش تر مربوط استفاده از رینگ و لاستیک خشک است که هندلینگ بهتری را به وجود آورد . از نظر ارگونومی و راحتی دسترسی به تجهیزات تویوتا راو 4 بسیار مناسب است و از طرف دیگر هم موقعیت قرار گیری سرنشینان به خصوص راننده در ماشین بسیار خوب است و راننده به ابعاد و بدنه ماشین و محیط اطراف کاملا مسلط است و این مورد یکی از بهتربن نکات مثبت این ماشین است .

 

تویوتا راو4 مدل 2017

 

از ویژگی های مثبت این خودرو هندلینگ نسبتاً مناسب و کیفیت خوب مونتاژآن می باشد ، از بزرگترین نقص های این خودرو که در تمام حالات سواری آن به چشم می خورد خشک بودن زیاد سیستم تعلیق علی الخصوص در قسمت عقب می باشد که حتی در ریزترین پستی و بلندی های مسیر خود را نشان می دهد.در بحث امکانات خودرو آپشن های مناسبی را در کلاس خود ارائه می دهد اما در مقابل رقبای کره ای خود امتیاز را به آنها واگذار میکند. TOYOTA RAV4 برای موقعیت قرارگیری راننده تلاش زیادی کرده به طوری که راننده از تسلط خوبی بر محیط اطراف برخوردار است ؛ همچنین سرنشینان عقب نیز از فضای پای مناسبی بهره می برند و به خوبی درون صندلی خود قرار می گیرند .

تویوتا راو 4 2016 به بعد از نظر فنی تغییری نداشته است و همان پیشرانه سابق بر روی مدل 2016 2و 2017 هم استفاده شده است . پیشرانه درون سینه تویوتا راو 4 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 2494 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 177 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4100 دور در دقیقه را دارا میباشد . بر روی کاغذ هم پای ماشین های رقیبان خود شتاب و سرعت دارد اما در میدان تست گاها عدم چابکی خود را نشان میدهد که بستگی به راننده و  شرایط دارد زیرا تویوتا راو 4 ماشین خوبی است اما نیاز به قلق گیری برای بهره بردن از حداکثر توان خود را دارد .

گیربکس استفاده شده در تویوتا راو 4 2016 هم مانند مدل های قبلی از نوع اتوماتیک 6 سرعته است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4wd ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . تقسیم گشتاور و نیرو بین هر 4 چرخ تویوتا راو 4 هم در شهر و هم در خارج جاده مناسب است و به خوبی می توان روی ماشین حساب باز کرد . از نظر آلایندگی و مصرف سوخت تویوتا راو 4 بسیار در کلاس خودش مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 9 لیتر بنزین نیاز دارد که با توجه به وزن ماشین و حجم موتور کاملا رقم خوبی می باشد .

 

 تویوتا راو4 مدل 2017

 

تویوتا راو 4 از نظر سواری به خاطر استفاده از رینگ و لاستیک خشک جهت بهبود هندلینگ ماشین سواری نسبتا خشکی دارد اما با این وجود سواری با این ماشین بسیار لذت بخش است و  حس بسیار خوبی را به راننده میدهد و هندلینگ تویوتا راو 4 هم واقعا عالی است و از هر جهت تسلط کامل بر روی ماشین را دارا میباشید . به خاطر تقسیم وزن خوب تویوتا راو 4 و آرایش مناسب سیستم تعلیق ماشین فرمان پذیری مناسبی دارد و در عبور از دایره پیچ ها کاملا ماشین لذت بخشی است و علاوه بر این سیستم فرمان برقی تویوتا راو 4 عملکرد خوبی دارد و اطلاعات خوبی از سطح حرکت مسیر را به دستان راننده منتقل مینماید و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر قدرت تویوتا راو هستند که به راننده اعتماد به نفس هر مانور سنگینی را میدهد .

به طور کلی تویوتا راو 4 یک کراس اوور دو دیفرانسیل پر قدرت در کلاس خودش است که در مقایسه با رقیب هم وطن خود یعنی نیسان ایکس تریل نکات مثبت بیشتری را به نمایش میگذارد و در کل ماشیم بهتر و با کیفیت تری از این ماشین به شمار میرود و در این مقایسه ماشین 3 تویوتا راو 4 را ماشین بهتر ارزیابی میکند .

NISSAN X-TRAIL

نیسان ایکس تریل

مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو4

نیسان ایکس تریل 2017

 

یکی از آخرین ژاپنی های شاسی بلند وارد شده به بازار کشورمان نیسان ایکس تریل میباشد که در کلاس کراس اوور های شهری قرار میگیرد و طبق گفته ها استقبال خوبی از این ماشین شده است . نیسان ایکس تریل از نظر طراحی ماشین زیبا و قدرتمندی جلوه میکند و تمام المان های یک طراحی صحیح هم در این ماشین رعایت شده است . یکی از ویژگی های مثبت طراحی نیسان ایکس تریل طراحی چراغ های این ماشین است که در القاء حس قدرتمند بون ماشین کمک بسزایی کرده است  .

نیسان ایکس تریل در ظاهر دارای ویژگی هایی مانند سقف پانورامایی ، چراغ های روز روشن LED ، لامپ های زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی که ایکس تریل را بسیار ماشین با ابهت ، جذاب و فریبنده و هماهنگی نشان میدهد نیسان ایکس تریل زبان طراحی جدیدی برای ایکس تریل 2016 به کار نبرده است و از همان استایل سابق ماشین استفاده کرده اما در عوض زمانی که برای تغییر چهره نیاز بود را یرای بالابردن پتانسیل و ویژگی های مثبت ماشین استفاده کرده است .  نیسان ایکس تریل یک ماشین خانوادگی است و به گفته نیسان این ماشین از عهده رفع کامل نیاز های یک خانواده بر میاید .  خانوادگی بودن نیسان ایکس تریل درون کابین ماشین یک مورد مشهود است و داخل کابین همه پارامتر ها طوری شکل گرفته اند که به خوبی خانوادگی بودن نیسان ایکس تریل را تایید مینمایند .

 

نیسان ایکس تریل 2017

 

 فضای کابین نیسان ایکس تریل جادار و گسترده و لذت بخش میباشد ، صندلی های ماشین نرم و کاملا ارگونومیک هستند و بدن را به خوبی در بر میگیرند ، سقف پاناروما نمایی از جنس آسمان به شما میدهد که در آرامش و لذت کابین ماشین تاٍیر خاصی دارد و امکانات رفاهی و ایمنی کامل و متنوعی هم در نظر گرفته شده است تا به همه نوعی بتواند نظر مثبت شما را جلب نماید و درون ماشین آرامش و سرگرمی  کامل را تجربه کنید . طراحی درون کابین نیسان ایکس تریل به شکلی انجام شده است که دسترسی به همه این امکانات و تجهیزات کاملا راحت است و همه چیز ارگونومیک شکل گرفته است و برای شما  درون ماشین همه چیز راحت میباشد .

جنس متریال داشبورد ایکس تریل از جنس پلاستیک مرغوبی است که کیفیت کاملا خوبی دارد و شما را  بسیار از نظر کیفیتی راضی نگه میدارد . در وسط داشبورد ماشین نیسان ایکس تریل یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی چند کاره خود نمایی می کند که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید و بر همه چیز نیسان ایکس تریل به طور کامل مسلط باشید  . سیستم تهویه هوای داخلی ماشین نیسان ایکس تریل از نوع دوگانه و تماماً اتوماتیک است و به خوبی هوای درون کابین ماشین را مطبوع نگه میدارد  . صندلی های ارگونومیک و راحت نیسان ایکس تریل از جنس چرم اعلا ساخته شده و مجهز به سیستم گرمایشی و کنترل 6 جهته در ردیف جلو هستند که برای سرنشینان جلو ماشین آپشن بسیار لذت بخشی میباشد  .

 

نیسان ایکس تریل 2017

 

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران به شرح زیر میباشد  .  در سینه نیسان ایکس تریل یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر  قرار دارد که به ماشین نیرو میبخشد . نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه که دارای راندمان خوبی است  قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 280 پوند فوت گشتاور را دارا میباشد که با توجه به ابعاد بدنه و وزن ماشین ارقام مناسبی به نظر میرسد . گیبرکس ماشین نیسان ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است که با پیشرانه نیسان ایکس تریل هماهنگی خوبی دارد و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و انتقال قدرت خوبی را انجام میدهد  . شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان ایکس تریل  همپای رقیب سامورایی خود است و از نظر حداکثر سرعت هم  تا 190 کیلومتر در ساعت میتواند سرعت بگیرد . ظرفیت باک نیسان ایکس تریل 60 لیتر میباشد که با توجه به پیشرانه ماشین بهتر بود نیسان از باک بزرگتری برای ماشین استفاده کند  اما مصرف سوخت نیسان ایکس تریل در حد اقتصادی میباشد و همین مقدار ظرفیت باک هم مناسب برای ماشین به نظر میرسد .

مصرف سوخت ترکیبی نیسان ایکس تریل   8.3 لیتر است و استاندارد یورو 6 را دارد که برای این کلاس ماشین مناسب میباشد . نیسان ایکس تریل ماشینی با  قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD است  که می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد و بسیار قابلیت کاربردی محسوب میگردد . این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند و در همه سطوح و مسیر ها ماشین را قابل استفاده مینماید . به طور کلی از نظر فنی و انتقال قدرت هم تویوتا راو 4 و هم نیسان ایکس تریل ماشین های خوبی هستند و از نظر استهلاک هم هر دو کم استهلاک می باشند .

 

نیسان ایکس تریل 2017

 

در نیسان ایکس تریل سطح بالایی از مهندسی به کار گرفته شده است و از این رو سواری و هندلینگ ماشین خوب ارزیابی میشود. . سواری نیسان ایکس تریل نرم و خانوادگی است و از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی  نیسان ایکس تریل است عملکرد نرم پایداری را در عین مانور پذیری بسیار خوب شاهد هستیم و از پس سنگین ترین مانور ها میبینیم که ماشین بر میاید . نیسان ایکس تریل سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی دارد که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان ایکس تریل در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها را تضمین میکند و کاملا فرامین راننده را  ماشین به خوبی انجام میدهد . نیسان ایکس تریل ماشین با قدرت ایستایی بالاست که از سیستم ترمز  خوب و مطمئنی بهره میبرد که به راننده اطمینان انجام انواع حرکات و مانور ها را میدهد .

نیسان ایکس تریل به معنای واقعی خودروی خانواده است. فضای داخلی راحت و گسترده ، صندوق عقب جادار ، پیشرانه قدرت مند و اقتصادی ،گیربکس پیشرفته و هوشمند ، سیستم تعلیق پیشرفته چهار چرخ ، طراحی مستحکم و نوآور شاسی و امکانات رفاهی داخلی همگی ضامن امنیت و آرامش شما در طول سفر خواهند بود . اما وقتی که نیسان ایکس تریل با تویوتا راو 4 مقایسه میگردد هر دو ماشین مناسب و خوب میباشند اما در راو 4 نکات ریزی مانند کیفیت ساخت بالاتر نتیجه را به نفع ماشین سامورایی تویوتا راو 4 رقم میزند  .

قیمتی که شرکت وارد کننده نیسان ایکس تریل برای آن در نظر گرفته است به هیچ عنوان رقابتی نیست و بدون شک در مقابل رقبای دیگر با مبلغی منطقی تر بازنده رقابت با آنها خواهد بود . اگر برای  نیسان ایکس تریل قیمتی در حدود 220 میلیون تومان در نظر گرفته میشد آن وقت بازی به نفع ایکس تریل عوض میشد ! 

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1395/10/24

    ﻫﺮ ﺩﻭ ﻣﺎﺷﻴﻨﻬﺎﻱ ﺧﻮﺑﻴﻦ
    ﻭﻟﻲ ﺳﻮاﻝ ﻣﻦ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ اﻣﺘﻴﺎﺯ ﺩﻫﻲ ﺳﺎﻳﺖ ﭼﺮا ﺑﺪﻭﻥ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ و ﺷﺎﻧﺴﻲ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻴﺸﻪ
    ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﻴﺶ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﭼﻨﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻴﺪ ﻫﻮﻧﺪا crv و ﻣﻴﺘﺴﻮﺑﻴﺸﻲ و rav4.
    ﺩﺭ اﻧﺠﺎ اﻣﺘﻴﺎﺯ ﻛﻞ ﺗﻮﻳﻮﺗﺎ 43 ﺷﺪ ﻭﻟﻲ ﺩﺭ اﻳﻨﺠﺎ ﺷﺪ 50
    ﻟﻂﻔﺎ ﻧﻆﺮ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﻧﻪ ﺷﺎﻧﺴﻲ و ﺩﻳﻤﻲ ﻧﻆﺮ ﺑﺪﻫﻴﺪ

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/10/24

      سلام علی عزیز
      امتیازات داده شده به هر ماشین بر اساس مقایسه اس است که انجام می شود و ربطی به مقایسه های قبلی ندارد ! هر امتیاز در سیستم در مقابل خودروی در حال مقایسه داده می شود و دیلیل ندارد که امتیازات با مقایسه های قبلی برابر باشد !!
      ممنون از توجه شما

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1395/10/24

    ماشین3 دمت گرم
    تیووتا راو4 خیلی بهتره بابا نیسان کجا تویوتا کجااااا

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/10/24

    نیسان خدماتش توو ایران الکیه آدم میترسه بره بخره 2 روز دیگه شرکتش تعطیل بشه بره مثل ولوو میشه اینم

    • نویسنده : hesam
      تاریخ : 1395/10/24

      رضا منم با تو موافقم شرکت نیسان مثل ولوو تعطیل میشه میره . نیسان نمایندگی رسمی نیست میره از عمان ماشین میاره از یه دلال ماشین به اسم بهمان که بزرگترین فروشنده نیسان توی منطقه هستش . من فکر میکنم نیسان به زودی با سایپا یا پارس خودرو قرار داد میبنده و یه ماشین تولید میکنه

    • نویسنده : بابک
      تاریخ : 1395/11/17

      دقیقاً تویوتاست که در ایران نماینده رسمی نداره.ایرتویا فقط دلاله اگه باور ندارید برید خود سایت تویوتا ببینید هیچ اثری از نمایندگی در ایران نیست.بنده خودم یه کمری از همین ایرتویا گرفتم بعد از اینکه یک تصادفی داشتم و مجبور به تعویض سپر ماشین شدم متوجه خدمات واقعاً افتضاح این شرکت و اینکه اصلاً نماینده رسمی نیست و حتی قطعات خودرو رو هم نمیتونه از کمپانی تهیه کنه شدم.

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1395/10/24

    قیمت نیسان ایکس تریل خنده داره این ماشین آخرش 220 تومن می ارزه نه 248 میلیون تومن !!! اینا چی فکر کردن همچین قیمتی براش گذاشتن . تویوتا راو4 خیلی بهتره یا حتی سانتافه ، رنو کولیوس جدید بیاد که دیگه هیچی هیچکسی ایکس تریل نمیخره

  • user icon
    نویسنده : ashkan
    تاریخ : 1395/10/24

    هر جوری بشینید حساب کنید نیسان ایکس تریل 248 میلوین نمی ارزه !!! من فکر میکردم 210 میزارن قیمتشو ! جنگ مگه آقا جووووون

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1400/09/24

      خدا وکیلی الان دارم می خونم کامنتا رو انگار از خواب پا شدم یا از سیاره دیگه الان قیمت ایکس تریل چیزی حدود دو میلیارد پانصد صفر
      جنگهه داداش حتما یا ما خوابیم

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/10/24

    من عاشق نیشان هستم و حتی از تویوتا هم بیشتر دوست دارم نیسان رو ، ولی نمیدون شرکت جهن نوین که نیسان رو وارد میکنه چرا اتقدر گرون گذاشته ایم ماشینو من میخواستم نیسان ایکس تریل بخرم و فکر میکردم 220 باشه این قیمتی که براش گذاشتن به نظر من خود زنی کردن ! رنو کولیوس 2017 میاد 4 تا دونه هم نمیتونن بفروشن دیگه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/10/24

    بنظر من اگه صحبت قیمت باشه که راوفور با توجه به قیمت دلاری پایین تر نسبت به ایکس تریل به مراتب بالاتر قیمت گذاری شده و دوما اینکه آپشن های ایکس تریل به مراتب بیشتر از راوفوره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/10/25

    البته که قیمت نسان ایکس تریل بالا است. ولی وقتی مقایسه میکنید با سانتافه 250 میلیونی یا راو4 260 میلیونی آن وقت میبینید که نیسان با قیمتی که داره از همه اینها برتره.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/10/25

    نیسان ایکس تریل نخرید شرکتش به زودی جمع میشه میره شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1395/10/25

    شرکت وارد کننده نیسان هر جا از ماشییناش تعریف میکنن شک نکنید پول تبلیغات زیادی دادن ، من در حوزه خودور کار میکنم این شرکت داره تبلیغات غیر مستقیم زیادی میکنه توی سایت های مختلف اگر دقت کنید هر جا که از ماشینناش تعریف کردن یا بنز آگهی داره یا توی اون رسانه براش تبلیغ زدن ، این کارا دیگه قدیمی شده ، حدااقل آگهی ندن به او رسانه که تابلو نشه :))))

  • user icon
    نویسنده : عباس
    تاریخ : 1395/10/25

    نیسان ایکس تریل توی امریکا اسمش نیسان روگ هستش ، من چندین بار با این ماشین رانندگی کردم و ماشین خوبیه ولی با این وضعیتی که وارد ایران شده از خدمات پس از فروشش شدیدا می ترسم ، آدک وقتی تویوتا بخره خیالش راحت هستش که ایر تویا کلی نمایندگی داره این ور اونور و مشکل قطعه پیدا نمیکنید . نیسان تنها چیزی که الن داره 2 تا شوروم هستش یه دونه خیابون ایران شهر یه دونه هم نیاوران . تعمیراتش هم ایشالا خدا بزرگه !!!!

    • نویسنده : بابک
      تاریخ : 1395/11/17

      دوست عزیز نیسان رو نمیدونم ولی تویوتا هم نماینده رسمی تو ایران نداره و اگه به مشکل قطعه واسه ماشینت بر بخوری اونا هم از بازار آزاد تهیه می کنن و چوبل بهت هل میدن.تجربه شخصی دارم از ایرتویا.

    • نویسنده : ریحانه آنتوتن (کارشناس فروش شعبه یافت آباد)
      تاریخ : 1396/03/23

      من کارشناس فروش تویوتا هستم...واقعا نمیدونید که نمایندگی رسمی هستیم؟
      جای تاسفه یه پیگیری یه سرچ اطلاعاتتونو ببرید بالا اقای بابک

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1395/10/25

    248 میلیون بدی نیسان ایکس تریل بخری ؟؟؟؟؟؟
    حال آدم باید بد باشه . من رفتم نمایشگاهشون دیدم از نزیدک ببینین حالتون بد میشه به درد پیرمرها میخوره ماشینه!! هیوندای سانتافه یا تووتا راو4 بخرید کلی بهتره

  • user icon
    نویسنده : مهداد
    تاریخ : 1395/10/25

    چه میکنه این جهان نوین آریا با این قیمتاش 135 میلوین نیسان جوک !!! نیسان ایکس تریل 248 میلیون !!!! اینا از وقتی فهمیدن هوندا CRV به خاطر آمریکایی بودن وارد نمیشه قیمتو کشیدن بالا که سو استفاده کنن !!! حالا رنو کولئوس میاد با 200 میلوین دیگه نی سانتافه میفروشه نه ایکس تریل

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/10/28

    ایرانیها نیسانو دوست دارند شاید از تویوتا بیشتر نمایندگی رسمی نداره مردم شک میکنند ماکسیما مورانو رونیز موفق بودند در ضمن ماشینهای فرانسوی توان رقابت
    با ایکس تریل و سانتافه رو ندارند

  • user icon
    نویسنده : علی اکبر منصوری
    تاریخ : 1395/10/29

    این مقایسه با توجه به قیمت و ارزش خرید بنفع راو فور تمام شده اگر نیسان ایکس تریل قیمتش را بیست میلیون کمتر اعلام میکرد مطمئنا شرایط بنفع نیسان ایکس تریل عوض میشد چون یکسری آپشن ها مثل سقف پاناروميک،دوربین دید اطراف،هشدار خروج از خط،سیستم هشدار نقطه کور،سیستم شناسایی اشیاء متحرک را نسبت به راو فور بیشتر دارد،راو فور سانروف ساده دارد،انتقال قدرت نیسان با گیربکس سی وی تی انجام میشود که بهتر از گیربکس شش دنده اتوماتیک تویوتا ست،نیسان سیستم قفل دیفرانسیل که سیستم کنترل لغزش دیفرانسیل با ترمز هستش را در ایکس تریل ارائه داده که راو فور آنرا ندارد،در کل هر دو از بهترینهای ژاپن هستند از لحاظ طراحی،کیفیت ساخت،موتور و... ولی تویوتا آپشن های بیشتر را برای مشتریان لکسوس قرار داده

    • نویسنده : بهنام
      تاریخ : 1395/11/24

      با توجه به نظرات دوستان باید بگم از نظر امکانات و آپشن ایکس تریل یک سرو گردن از راپ۴ بالاتره. البته همه اینترنت بازید. برید قیمت دلاری این دو تا ماشین رو هم یه نگاهی بندازین. کلا ماشینهای وارداتی گرون هستن . ولی ارزش خرید تو این رنچ اول کولیوس ۲۰۱۷ بعد نیسان

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1395/11/02

    تويوتا كجا نيسان كجا اثلا وقتى اسم نيسانو ميارى ارامش ميگيرى برو پشت ماكسيما يا مورانو يا تيانا يا هر نيسان ديگ بشين پاتو بزار رو گاز تازه ميفهمى چه ماشينيه جاده رو ميكنه

    • نویسنده : پرنیا
      تاریخ : 1397/02/14

      آقا الان ما ده ساله ماکسیما داریم خدا شاهده بنز E350 هم داریم . پدر من با بنز جایی نمیره فقط و فقط با ماکسیما !!! میگه سلطان ماشینا هنوز ماکسیملس چه از نظر بصری چه قدرت . دیگه مارو هم کلافه کرده ولی خدایی ماشین به دلبازی و پر قدرتی ماکسیپا ندیدم چون شیش سیلندره و شتابشم ۷ یا ۸ ثانیس

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/11/02

    نظر ما اینه که اگر نیسان ایکس تریل 20 میلیون پایین تر قیمت گذاری میشد واقعا بهترین گزینه بود ولی با این قیمت انتخاب درستی نمیتونه باشه !

  • user icon
    نویسنده : ﻋﻠﻲ
    تاریخ : 1395/11/08

    ﺳﻼﻡ
    ﺁﻗﺎ اﮔﻪ ﻳﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ و ﺗﻮﻱ ﻗﻴﻤﺖ 240 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺣﺎﻻ 20 ﺑﺎﻻ و ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻓﺮﻗﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﺣﺘﻲ اﮔﺮ ﻫﻢ 20 ﺗﻮﻣﻦ ﭘﺎﻳﻴﻨﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻪ ﺳﺮﻱ ﭼﻴﺰا ﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻣﻴﺪاﻥ ﺑﺎﺷﻪ.
    اﻭﻟﻴﻦ ﭼﻴﺰ اﺯ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺷﺘﺎﺏ ﮔﻴﺮﻱ ﻋﺎﻟﻲ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺩﺭ ﺳﺒﻘﺖ و ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺳﺮﭘﻴﭽﻬﺎﻱ ﺗﻨﺩﻩ. ﺻﻨﺪﻟﻴﻬﺎﻱ ﺭاﺣﺖ ﺑﺮاﻱ 5 ﻧﻔﺮ ﺑﺮاﻱ ﺳﻔﺮﻫﺎﻱ ﻃﻮﻻﻧﻲ. ﺟﺎﺩاﺭﻱ ﻋﻘﺐ ﺧﻮﺩﺭﻭ و ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘب و ﮔﻴﺮﺑﻜﺲ ﻋﺎﻟﻲ و ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺭﻭ و ﻓﺮﻣﺎﻧﭙﺬﻳﺮﻱ ﻋﺎﻟﻲ. ﻣﺼﺮﻑ ﺳﻮﺧﺖ پاﻳﻴﻦ ﺑﻘﻴﻪ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﺪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﻧﻴﺴﺖ

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/11/22

    داری رافور 2017 رو با ایکس تریل 2016 مقایسه میکنی ؟؟؟؟
    بیشترین امتیازی که از دست داده تو خدمات پس از فروشه که تو ایران برای هر دو صفر هستش اینم بگم که تویوتا از نیسان بالاتره ولی از بقیه شرکاتای آسایی و اروپایی و حتی آمریکایی تو رقابت کم نمیاره

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1396/07/10

    نیسان ایکس تریل یه ماشین کاملاهوشمنده،هم گیربکس و هم دیفرانسیل هوشمند،اصلا قابل مقایسه با ماشین هم رده خودش نیست،راوفور قیمت خارجیش ۱۲۷۰۰۰درهمه تازه لاستیکشم مال چینه،اما ایکس تریل تمام قطعاتش ژاپنه ۱۲۶۰۰۰درهمه،سانتافه ۱۱۸۰۰۰درهم و کولیوس ۹۸۰۰۰درهم،اوتلندر هم ۱۰۰۰۰۰درهم سورنتو هم ۱۲۷۰۰۰درهم قیمت ایکس تریل با توجه به تحویل خودرو از رقباشم بهتره
    اگر قیمت روز خودرو ها رو در بیاریت تو بازار قیمت ایکس تریل منطقی می باشد.ضعف نیسان تو ایران عدم شناخت این محصوله توسط مصرف کننده هاست،تا حالا هم کلیه خدمات پس از فروش نیسان عالی بوده من خودم داشتم اگر اینجور نبود تو فضای مجازی از طرف مصرف کننده ها اطلاع رسانی میشد.کولیوس میخواستم بخرم قطعاتش چین و کره ای بود خوشم نیومد دلیل قیمت پایین جهانیش هم همینه.

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1396/10/05

    فرق مدل ۲۰۱۶با۲۰۱۷ایکس تریل چیه؟

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1397/01/09

    یه توضیح باید داد این که ایرتویا و جهان نوین اریا هیج کدوم نماینده رسمی نیستند کاملا واضحه...
    خود ایرتویا همیشه مینویسه "نماینده انحصاری در ایران"نه رسمــــــــــــــی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از این نظر دمش گرم صداقت داره......
    البته شریک جهان نوین یه عمانی گردن کلفت هستش که همه کاره نیسان تو منطقه ست.ولی ایرتویا از این نظر دستش خالیه
    قــــــــــــــــــــــــــــابل توجه این خانمی که ادعای کارشـــــــــــنـــــــــــــــــــاس بودن دارند و یا نمیدونند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و
    یا مردم را ساده فرض کردند ....( چه میشه کرد اینجا جهان سومه)

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1399/02/01

    بنظرم طراحی نیسان خیلی بهتر از راو ۴ هست واینکه نمای پشت راو ۴ هیچ گونه ربطی به نمای جلوی اون نداره و جلو پنجره خیلی شلوغی داره که خیلی ..... کلمه ایی نمیشه واسش پیدا کرد جز مزخرف بیشتر قیافه اسیایی داره تا جهانی و سلیقه اییه نظرم خودمو گفتم به کسی ربطی نداره چون سلیقه اییه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/05/12

    باسلام,از تقریبا سه ساله ایکس تریل داشتم قبل از اون سانتافه و قبل از اون رافور,اصلا قابل مقایسه نیست واقعا ایکس تریل حرف نداره,خدمات پس از فروش و برخورد با مشتریان عالیه.از لحاض شتاب و 4 چرخ اتومات خیلی بالاتر از سانتافه2017 هست.از لحاظ نمی و فرمان پذیری خیلی خیلی از رافور بهتره,صندلی عقب رافور خیلی خشک و خسته کننده است.در این سه سال ایکس تریل کوچکترین ناراحتی نداشته و واقعا از رانندگی با اون لذت میبرم.

  • user icon
    نویسنده : زینال
    تاریخ : 1401/03/02

    بیش از 25 ساله ساشی بلند دارم البته کارم ایجاب می کند نیسان ایکس تریل کم مصرفترین هست که با یک باک از تهران به مشهد با سرعت 120 کفایت می کند امکانتات داخل خودرو خوبه نرمی ان به اندازه پرادو نیست صدای داخل کابین بیشتر از تویوتاست صدای موتور نیز خشن تر از تویوتا ماشین کاملا کم خرج بدون هزینه برای خانوادهای متوسط از نظر اقتصادی است

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading