اینجا هستید: صفحه اصلی خودروهای بازار ام جی 6 2011-2013

ام جی 6 2011-2013

MG 6 2011-2013

ام جی 6 2011-2013 ام جی 6 2011-2013

بررسی ام جی 6

ام جی 6 - MG 6  یک سدان چینی است که با الگوبرداری از ام جی 550 طراحی شده است. بنابراین ام جی 6 را باید نسخه به‌روزشده و جایگزین 550 بدانیم که در بازار ایران توسط مدیاموتورز عرضه شد. ام جی 6 در دو نسخه مگنت و GT عرضه می‌شد که  مگنت یک خودرو سدان و GT یک خودرو فست‌بک به شمار می‌روند. تفاوت این دو نسخه در نمای عقب و صندوق عقب آنهاست.

ام جی 6 طراحی خارجی مطلوبی دارد و تغییرات زیادی را در مقایسه با ام جی 550 تجربه کرده است. اما در داخل کابین تغییر زیادی ایجاد نشده و شکل کلی کابین حفظ شده است. ام جی 6 در بازار ایران رقبایی چون کیا سراتو، هیوندای النترا و تویوتا کرولا را در پیش رو داشت اما در حال حاضر به دلیل عدم عرضه مدل صفر کیلومتر و حضور در بازار دست دوم، باید رقبای آن را خودروهای دیگری همانند نیسان ماکسیما، رنو مگان، مزدا 3 و سایپا سراتو بدانیم.

 

 ام-جی-6
عکس داخلی ام جی 6 2011-2013
price icon

300 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 12کاربر

سال ساخت : 2011-2013

نکات مثبت ام جی 6

شتاب قابل قبول ، امکانات بالای خودرو ، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان ، طراحی قابل قبول

نکات منفی ام جی 6

ترمزهای نه چندان قابل اعتماد، کیفیت پایین مواد به کار رفته در خودرو ، سر و صدای داخل کابین . افت قیمت در هنگام فروش ماشین ، خدمات پس از فروش ضعیف

امنیت ام جی 6

ام جی 6 موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ (Euro NCAP) شده است.

نقد کارشناسی ام جی 6

ام جی 6 یک سدان چینی ساخت کمپانی سایک موتورز است که توسط مدیا موتورز به بازار ایران عرضه شد. اما ام جی 6 به دلایل مختلفی از جمله خدمات پس از فروش ضعیف، بازار دست دوم ضعیف، کیفیت پایین قطعات به کار رفته در کابین و مواردی از این دست نتوانست موفقیت خاصی را در بازار ایران تجربه کند و پس از مدت کوتاهی عرضه آن در بازار متوقف شد.

ام جی 6 به همراه ام جی 3 از جمله محصولاتی بودند که در بریتانیا به تولید می‌رسیدند هرچند تولید آنها به دلیل عدم استقبال کافی در سال 2016 پایان یافت. ام جی 6 طراحی جذابی دارد و تغییرات زیادی را در ظاهر در مقایسه با ام جی 550 تجربه کرده است. ام جی 6 در دو مدل GT و مگنت عرضه می‌شد که تفاوت این دو در طراحی عقب و صندوق عقب آنها بود. در مدل GT خودرو حالتی فست‌بک دارد و در مدل مگنت، یک خودرو سدان به شمار می‌رود. مدل در فست‌بک شیشه عقب و در صندوق عقب به هم متصل هستند ولی در مدل سدان اینگونه نیست.

اما ام جی 6 در داخل کابین تغییر عمده‌ای را در مقایسه با ام جی 550 تجربه نکرده و شکل و کیفیت مواد به کار رفته در کابین این دو تقریبا مشابه است. یکی از مشکلات اصلی ام جی 6 همین کیفیت پایین موجود در کابین است که در دراز مدت دچار مشکلات زیادی می‌شود و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

اما تفاوت مهم ام جی 6 و ام جی 550 در لیست آپشن‌ها و تجهیزات است به طوری که ام جی 6 امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین آپشن‌های این خودرو می‌توانیم به 6 ایربگ، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال 2 منطقه‌ای، آینه وسط الکتروکرومیک، چراغ دیلایت، چراغ LED عقب، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب، کروز کنترل، صندلی های جلو مجهز به گرمکن، سیستم صوتی DVD،MP3 به همراه صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، ورودی‌های AUX،USB و 8 بلندگوی Hifi و موارد دیگر اشاره کنیم.

ام جی 6 از نظر قوای محرکه با ام جی 550 مشترک است. موتور به کار رفته در این خودرو 1.8 لیتر حجم دارد و با استفاده از توربو، می‌تواند 160 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به کمک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک با امکان تعویض با شیفترهای پشت فرمان به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

بهتر است پیش از خرید ام جی 6 به رقبای آن از جمله رنو مگان، نیسان ماکسیما، مزدا 3 و سایپا سراتو بیندازید. ام جی 6 بازار دست دوم ضعیفی دارد و به سختی می‌توانید قطعات مورد نیاز مصرفی آن را پیدا کنید و برای تعمیرات و قطعات آن باید هزینه گزافی بپردازید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید خودرویی در این بازه قیمتی به سراغ سایر گزینه‌ها بروید.

گالری تصاویر ام جی 6

property
گیربکس
5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک با قابلیت تعویض از پشت فرمان
property
حجم موتور سی سی
1796
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
160
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
8.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
7.1

مشخصات ام جی 6 2011-2013

مدل : MG6
کلاس :
گیربکس : 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک با قابلیت تعویض از پشت فرمان
محور متحرک : دیفرانسیل جلو (FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی / 16
حجم موتور سی سی : 1796
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 160
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 215
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 195
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 8.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1478/1827/4651
وزن خالص(کیلوگرم) : 1450
مشخصات تایر : 215/50R17
مصرف ترکیبی(لیتر) : 7.1
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 62
کیسه هوا : راننده / سرنشین جلو / جانبی / پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی با خنک کننده در جلو / - MSR ABS - EBD - EBA - TSC - CBC- DSC
سیستم های امنیتی : ایموبیلایزر / ریموت کنترل / استارت دکمه ای/ دارای استانداردهای EN و E-Mark اروپا در محافظت از عابرین پیاده
سیستم های فرمان و هدایت : مجهز به سنسور سرعت / فرمان تلسکوپی چهار جهته/ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان/ شیفتر تعویض دنده پشت فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک دوگانه
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : سیستم Hifi با 8 بلندگو / بلوتوث / نویگیشن / اتصال USB و SD card
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی های جلو / صندلی های تاشو عقب / پوشش چرم/ صندلی های جلو مجهز به گرمکن
سیستم اینه و شیشه ها : آیینه های برقی مجهز به سیستم گرمکن / آیینه داخلی الکتروکرومیک جهت راحتی دید راننده در شب
سیستم روشنایی : روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها/ چراغ LED عقب و چراغ دیلایت
سایر امکانات : سنسور پارک عقب / دوربین عقب / کروز کنترل / محفظه خنک نگهدارنده / نشانگر باد تایر
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره ام جی 6 2011-2013

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1395/04/15

    اون كارشناسي كه گفته ام جي ٦ در مقابل رقباي قدرتنمندش حرفي براي گفتن نداره ، تا به حال سوار اين خودرو شده ... يا روياي سواري با ام جي ٦ داره ...!!

    • نویسنده : عباس
      تاریخ : 1399/10/27

      سلام بخدا تنها ماشین که روندم و لذت بردم زانتیا بوده از سال ۸۷تا سال ۹۷داشتم ده سال و اشتباه کردم فروختم و ام جیک خریدم و ولو شدم واقعا ام جی نه ام جیک الان گیربکسش خراب شده میشه با خرجش یه زانتیا خرید خرج تعمیراتشون خیلی بالاست و در شتاب و سواری مخصوص نرمی و تو پیچ خاک پای زانتیا نمیشه .مصرفم زانتیا تو جاده ۷ میسوزوند .البته زانتیا تمیز که دیگه کم

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/05/19

    سلام آقای سعید
    متاسفانه یا خوشبختانه سوار MG6 شدیم از لحاظ فنی و کیفیت ساخت قبول کنید ضعیف تر ازکره ای ها هست

    • نویسنده : علیرضا صادقی
      تاریخ : 1396/11/29

      شما همه مدل های امجی رو گفتید بده اگه وقت شد یه دفعه بنشینید پشتش ببینم دیگه میتونید سوار این ایرانی ها و کره ای بشید؟

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/05/28

    خودرو mg از لحاظ فنی ، ضعیف تر از کره ای هاست ..!!!؟؟
    تا به حال زیر این خودرو را و سیستم تعلیق اش را دیده اید؟
    موتور توربو از MPFi های کره ای از منظر فنی عقب تره ؟؟!
    شما اگر سوار شده باشید ، من مالک هردو طیف بوده ام و نظری کاملا برخلاف شما دارم و حتی برای حرف های فنی تر ، مدارک و مستندات سایت ها معتبر خارجی در دسترس است .

  • user icon
    نویسنده : مدیر سایت
    تاریخ : 1395/05/29

    سلام Aref عزیز
    از لحاظ موتوری حرف شما منطقی هستش ولی برای Mg6 مدل 2012 همین بس که این ماشین ترمزش خیلی داستان داره مخصوصا ابتدای روشن کردن ماشین. اینو حتما قبول داری ؟حتی خود شرکت وارد کننده هم از مدل 2012 راضی نیست می تونی سوال کنی دوست عزیز

    • نویسنده : رضا حسيني
      تاریخ : 1397/01/15

      شتاب رو اشتباه نوشتيد من خودم در تهران شتاب صفر تا صد كيلومتر گرفتم كلا ٨ثانيه نشد

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/05/31

    سیستم ترمز های خودرو ام جی 6 یکی از پیشرفته ترین ترمز های این رده در دنیاست که به ترمز های هوشمند شناخته می شوند . این گونه سیستم ها فقط برروی خودروهای گران قیمت با قابلیت های دینامیکی و فنی اسپورت نصب می باشد و نمونه های مشابه آنرا در محصولات آلمانی می بینیم .
    سیستم هوشمند 9 در یک MG6 برای چک شدن تمامی سنسور ها و سيستم ترمز ، از ECU فرمان ميگيرد و براساس اطلاعات دريافتى از Temprature Transmiter قبل از كنترل دریچه ورودى توربين ، نسبت به فعال نمودن هر ٩ سيستم اقدام ميكند ، دليل اين امر هم طى كردن روال صحيح و شرايط راه اندازى توربين مي باشد ، در ابتدا بايد توسط گازهاى خروجى ، پره هاى توربين گرم شود ، اين شرايط راه اندازى بيش از ٣٠ ثانيه طول نمي كشد و این یعنی که ترمز این ماشین داستان داره ولی برای عرضه یک سیستم پیشرفته و نه نقص در طراحی ..!!

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/05/31

    شرکت وارد کننده MG 6 هم مانند بسیاری از دیگرانی که فقط عده ای بازرگان و مهندسان دست پایین هستند ، به ویژگی های کالایشان ، اشراف ندارند و در اغلب موارد به مشتریان ، اطلاعات غلط می دهند .
    پیش از حرکت با خودرو ام جی 6 - 30 ثانیه به آن زمان دهیم . خودرو های دارای سیستم (به ویژه توربو) نیاز به یادگیری نگهداری و استفاده دارند تا درست عمل کنند و سالم بمانند .

  • user icon
    نویسنده : نریمان
    تاریخ : 1395/06/01

    آقای نویسنده ، لطفا رسالت تان را درست انجام دهید ، واقعا نمیدانید ترمز 9 در 1 که تکنولوژی بی ام دبلیو هست چطور کار میکند ؟ بعد میگویید ضعیف هست ؟ واقعا داخل کابین ام جی سروصدا دارد ؟ نکنه جی تی سوار شدید که صدای طاقچه بود ، از نظر کیفیت هم که در رنج قیمتی خودش قابل قبوله ببین موسسه درایو پاور چی میگه :
    موسسه درایو پاور :

    بر اساس آمار موسسه Driver Power و رای گیری از 50 هزار راننده در انگلستان به ترتیب 10 خودروی خانوادگی با دوام در انگلیس را به شما معرفی می کنی
    – ام جی 6 در مقام پنجم ایستاد

    http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/06/03

    یعنی بد تر از ماشین ام جی من ندیدم 1 سال داشتم بیچارم کرد . ترمزش افتضاح بود و گیربکسش

    • نویسنده : محمود
      تاریخ : 1395/08/04

      دوست گرامی احتمالا ماشینی که خریدین دست دوم بوده و متاسفانه صاحب قبلی در حق ماشین کم لطفی کرده بوده اتفاقا یکی از دوستان من هم پارسال کم مونده بود یه همچین موضوعی براش پیش بیاد، یه ماشین که دو بار تصادف سنگین از جلو داشت که حتی فرمون ماشین و داشبورد عوض شده بود و یک تصادف شدید هم از پشت داشت که فقط دستمزد صافکاریش و... 15 میلیون بود متاسفانه این ماشین رو به اسم ماشین بی تصادف داشتن میفروختن، یه ام جی مشکی جی تی، 2012 بود

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1395/06/03

    6 ماه طول کشید اینو فروختم . هم خودش مذخرفه هم خرید و فروشش . نخرید میمونه روو دستتون

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1395/06/09

    سلام
    من یکی از دارندگان ام جی mg6 gt 2014 هستم که از حدود یک سال پیش پس از بررسی بسیار و مطالعه بیش از 800 صفحه مطلب از سایتهای معتبر خارجی خریداری کرده و به دور از تعصب از خرید خود راضی هستم ...

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/09

      سلام اکبر
      ما انتقادی که کردیم از مدل ام جی 2012 MG6 بوده سری جدیدترش مشکل ترمزش حل شده

  • user icon
    نویسنده : غلام رضا
    تاریخ : 1395/07/13

    سلام
    اينجانب يك ماهي است خودرو ام جی mg6 نيو فيس گرفتم تقريبا" دو ماه روي خريد ماشين تحقيق كردم چند نكته مثبت و منفي از اين خودرو كه تجربه رانندگي هم جاده و هم شهر هست
    نكات منفي
    1-سخت بسته شدن درب صندوق عقب و اينكه نمي توان از داخل خودرو درب را باز كرد
    2-لرزش ماشين بعضي وقتها(نه هميشه) در حالت سكون
    3- مصرف بالاي بنزين در شهر(البته شايد چون ماشين نو هست اينطوريه)
    4-عدم امكان تغيير صدا از روي فرمان
    عدم ديد كافي پشت و به نظر مي رسد آينه هاي بغل نقاط كور دارند
    5-عدم تاشوندگي آينه ها
    6- گرفتن كف ماشين در سرعت گيرها در حالي كه سرعت ماشين بالا است(البته واقعا" بعضي سرعت گيرهاي شهر ما در حد تپه هستند)
    نكات مثبت
    1-گيربكس بسيار هوشمند و نرم
    2-هندلينگ عالي
    3- امكانات قابل قبول
    4-ديد خوب جلو
    5-شتاب عالي مخصوصا" وقتي توربو عمل مي كند
    6-سيستم تعليق خوب و نرم
    7- فضاي خوب براي سرنشينان مخصوصا" سرنشينان عقب
    8- صندوق عقب جادار
    9- سيستم صوتي عالي

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1395/08/25

      من6 ماهه که یک ام جی6 GT دست دوم مدل 2012 خریدم و مواردی رو که به عنوان نکات مثبت و منفی بیان کرده اید را با 90% آن موافقم.البته من فقط با نتایج تست ماشین خودم مقایسه کردم
      امكان تغيير صدا از روي فرمان را ماشین من داره در مدل New Face بعید میدونم نداشته باشه.
      آینه ها هم میگن از مدل 2014 به بالا جمع میشه.
      رانندگی در حالت اتوماتیک و اسپرت خیلی باهاش لذت بخشه و سر پیچ ها هم هندلینگ خوبی داره. در حالت توربو اگر چه یک کم دیر شتاب میگیره ولی شتابش عالیه.
      توی جاده مصرفش خیلی خوبه ،حدود 7lit/100 km ولی تو شهر به نظرم مصرفش زیاده (حدود 11-12 lit/100 km ). البته من از توربو هم در شهر استفاده میکنم ولی باز هم به نظرم مصرفش در شهر زیاده
      در کل نسبت به قیمتی که براش پرداخت کردم خیلی راضیم.

    • نویسنده : shahab
      تاریخ : 1396/09/19

      آينه ها رو اگر دكمه چپ و راست را با هم چند ثانيه نگه داريد جمع مي شوند.

    • نویسنده : سیاوش
      تاریخ : 1397/09/30

      آقا این عیب‌هایی که نوشتین ناشی از اینه که فقط یه ماهه این ماشینُ دارین سوار می‌شین. یا با دقت دفترچه ماشین رُ مطالعه کنین و یا از کسایی که ام‌جی دارن در موردش سوال کنین. خنده‌داره که میگین درب صندوق از توی ماشین باز نمیشه. آیکون قفل روی کنسول رُ فشار بدین، همه درهای ماشین (از جمله درب صندوق) باز میشه.
      یا مثلاً نوشتین "عدم تاشوندگی آینه‌ها"! واقعاً بعد از یه ماه سوار شدن، هنوز نمی‌دونین آینه‌های ماشین‌تون چطوری تا میشن؟
      اون یکی دوست‌مون اومده نوشته از مدل 2014 به بعد آینه‌ها تا میشن! عزیز من اطلاع نداری چرا نظر میدی؟

      بذارین خیال همه‌تونُ راحت کنم.
      من حدود پنج ساله که ام‌جی6 دارم، مدل 2013. ماشین قبلیم هم ب ام و بوده. به جرات می‌تونم بگم با این بودجه (زیر 200 تومن) ماشینی به کیفیت و راحتی ام‌جی6 تو ایران وجود نداره.

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/08/03

    اگه ام جي ماشينه خوبي بود

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1398/06/07

      سلام به همه دوستان.من ۲ تا ۲۰۶ دارم میخوام بفروشم ام جی بخرم.تو مدل ۵۵۰ و مدل ۶ موندم.لطفن راهنماییم کنید؟

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/08/03

    اگه ام جي ماشين خوبي بود كه كارخونش ورشكست نميشد ! ادم عاقل با ١٣٦ ميليون تومن ميره يه ماشين ژاپني ٢ سال كار كرد ميخره مثل هوندا اكورد ٢٠١٣ فول ! حداقل كسي بهش نميخنده كه ماشين چيني سوار شده ! در ثاني الان مدل ٢٠١٥ اين ماشين و ميشه ٨٥ خريد ! خب يكم فكر كنين علت افت قيمت ٥٠ ميليوني اونم تو ١ سال واسه ماشينه ١٣٠ تومني چيه !!!

    • نویسنده : محمود
      تاریخ : 1395/08/04

      دوست گرامی احتمالا در مورد تاریخچه شرکت ام جی اطلاعاتتون کامل نیست

    • نویسنده : am.evo
      تاریخ : 1395/08/04

      موافقم ولی برا کسی که ماشین صفر میخواد هم نظری دارین؟حتما میخوای بگی النترا ولوستر بخره

    • نویسنده : am.evo
      تاریخ : 1395/08/04

      این کارشناساتونم خیلی باحالنا:))ام جی با اون همه اپشن و اون موتور غولش و میکوبن بعد کره ای کره ای میکنن :) ام جی 1800 سی سی با وزن 1550 کیلو شتاب هشت و نیم ثانیه ای (ضمن اطلاعات غلطتون )اینو شما تو هر رقیب کره ای پیدا کردید بیاید درباره ارزش خرید یه ماشین اظهار نظر کنید
      حتما میخواید بگید ولوستر ارزش خرید داره;) به اطلاع کارشناساتونم!! برسونیم این ماشین سگمنت d حساب میشه

    • نویسنده : AREF
      تاریخ : 1395/08/26

      مدل 2015 ... 85 میلیون؟؟؟؟!!!!!!!
      شما این قیمت را از کجا آوردی؟
      مدل 2015 .. 90 هم پیدا کردی من خریدارم..

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1397/03/19

      برو هر چی دوس داری بخر چرا ماشینو ذلیل میکنی من ۲ ساله دارم خیلیم باهاش راحتم ولی فکرشو که میکنم بخام عوض کنم نمیتونم به هیچ ماشینی جز بنزو بی ام فکر کنم که پولشم ندارم پس بهتر از این ماشین با این همه امکاناتو زیبایی پیدا نمیکنم فقط لوازمش گرونه که ..مجبوریم دیگه میفهمی مجبوریم

    • نویسنده : Alan Alanli
      تاریخ : 1397/10/01

      سلام ام جی جی تی خریدم. به نظرم به غیر از تعلیق خشک همه مواردش عالیه. ضمنا ام جی هنوز مثل گذشته در آمریکا و اروپا حضور دارد. اگه چینی بود نمی تونست حضور داشته باشد.

  • user icon
    نویسنده : محمد جواد میرزازاده
    تاریخ : 1395/08/03

    به امید روزی که مردم ایران به نقطه ای برسن که با عدم خرید خودرو های بی کیفیت مشت محکمی به دهان سودجویان بکوبند و کمتر خودشون و خونوادشونو در معرض آسیب های ناشی از تصادفات خودروهای بی کیفیت قرار دهند.

  • user icon
    نویسنده : H.p
    تاریخ : 1395/08/04

    من یکساله که ۶ نیو دارم ماشین بسیار خوبیه و همیشه از رانندگی باهاش لدت بردم بخصووص در جادهای پر پیچ و خم تنها اشکالش هنگی گهگاهی سیستم صوتیه که توسط شرکت در دست بررسیه ،ترمزش اتفاقا بسیار خوبه و چند بار منو نجات داد
    این تجربه من از رانندگی با ام جی در مدت یکسال

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1395/08/04

    با سلام. من به عنوان کسی که 4 سال ام جی 6 دارم باید به عرض دوستان برسونم که از نظر من ام جی 6 واقعا ماشین خوبی و به جرات اینو میگم که ماشین بعدیم هم ام جی خواهد بود، به نظر میرسه دوستانی که در مورد ام جی 6 منفی صحبت میکنن احساس میکنم یا این ماشین رو واقعا سوار نشدن یا مغرضانه نظر میدن

    • نویسنده : Moji
      تاریخ : 1396/09/17

      ۸۰درصد افرادی که اینجا نظر میدن ام جی رو از نزدیک ندیدن
      البته این مربوط به ام جی نیست شما تو هر گروه خودرویی هم برید همین وضع هست
      کلا دوست داریم تو همه چی نظر بدیم

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1395/08/27

    در قسمت معایب ام جی 6 به وجود سر و صدای اضافی اشاره فرموده اید که از نظر من مالک این خودرو و حساس به وجود صداهای داخلی ، این مشکل بعد گذشت سه سال و حدود 50 هزار کیلومتر تردد هنوز مشاهده نگردیده است.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/09/06

    سلام
    شما صبر کنید ام جی تو تبریز مونتاژ بشه بعدا میبینیم چطور بازارش در عرض یکسال درست میشه و بازارش از کره ایها هم داغ تر میشه

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1395/09/15

    ظاهرا نظرات کاربران با نظر کارشناس این خودرو مغایرت داره؟!!

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1395/09/15

    خرید ام جی 6 اشتباه محض هستش من 2 سال پیش ام جی 6 داشتم با بدبختی فروختمش خیلی اذیتم کرد.

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/09/15

    آخه جه فکری میکنید که ام جی می خرید بازار دست دوم ام جی تو ایران خیلی خرابه چون قیمت ماشیناش نزدیک به کره ای ها هستش . ام جی هیچ جای دنیا به غیر از یه تعداد خیلی محدود توی انگلستان جای دیگه نمیفروشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/09/15

    به نظر من خرید ام جی تو ایران با این قیمت ها اشتباهه اگر قیمت ماشیناش پایین تر بود میشد بهبش فکر کرد ولی با این قیمت ها هیچ وقت بازار دست دومش جا نمیفته تو ایران ، کیفیت ماشیناش هم به هیچ عنوان مثل کره ای ها نیست

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/09/15

    به نظر دوستان کاربر و گردانندگان محترم سایت ماشین 3 ، چرا یک نفر در یک تاریخ مشخص و با اسامی مختلف میاد و در پیج های MG یک جمله را برای تخریب این برند با اسامی گوناگون و با نوشتار مختلف بیان میکنه ؟؟؟
    این جریان در صورت ادامه پیدا کردن ، انگیزه گفتگوهای فنی و کاربردی را در پیج ها از بین میبرد و دارندگان خودروها را از استفاده مفید و هدفمند از این پایگاه مایوس می کند و پس از مدتی هیچ گفتگویی در پیج ها انجام نمی گیرد ..

  • user icon
    نویسنده : AREF
    تاریخ : 1395/09/15

    ادامه ..:
    اگر نظر من ثبت شود ، بالاتر از این ، چهار نظر هدفدار دیده می شود که پر واضح است که توسط یک نفر نوشته شده و کاملا مشخص است چه هدفی دارد ولی این هدف هر اندازه هم پوچ و بی اهمیت باشد ، زمانیکه مورد تایید سایت محترم "ماشین 3" قرار میگیرد ، نویسنده حقیرش را به هدف نشر اکاذیب می رساند . این رویه حرفه ای نیست و با رسالت خبرنگاری و هدف حرفه اطلاع رسانی ، مغایرت دارد .
    این شخص معلوم الحال در تمامی سایت ها و در تمامی صفحات و برگه های MG ، همین مطالب را پر کرده که در بسیاری از موارد ، نظراتش دیگر مورد تایید قرار نمی گیرد و یا سابقه نظراتش پاک شده است .
    باید در نظر داشت که بیش از آنکه احترام به دیدگاه های مختلف و اصل آزادی بیان اهمیت داشته باشد ، بیان و انعکاس واقعیات و حقیقت ، مهم است .
    با آرزوی توفیق برای سایت جوان "MASHIN3" - ارادتمند

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/09/29

    سلام
    من همو نیم که گیربکسم خراب شده بود شرایط الان در کل فرق کرده الان قطعات و لوازم فروشاش زیادن و قدرت انتخاب دارم که از مدیا بگیرم دلمم نخواست از بیرون و مکانیکاش خدماتو بگیرم . به هر حال الان بعد از 40000 کیلومتر کارکرد ماشین و fh فشاری که مدیا اقرار می کرد نباید به ماشین بیارم و کاملا باهاش کار آفرود انجام می دم خیلی راضیم . اصلا نیازی به گارانتیم پیدا نکردم . ماشینمم کاملا سر حاله . فقط یه تاخیر کم در ترافیک های شهری در شروع حرکت داره که حیفه یه ماشینی با اون قابلیت های آفرود و قدرت موتور و کیفیت ساختی که در درجه اول بد بنظر میرسه اما بعد از سواری سنگینی که تا 40000 داشتم منم متوجه شدم که بهتر از یه ماشین ناز نازی که مدیا داره بهم میکه که این مشکلو داره .بازم دوستان و بعد یه مدت در جریان اتفاقات بعدی که برام بیفته قرار می دم .

  • user icon
    نویسنده : Sina_Rz
    تاریخ : 1395/10/08

    خسته نباشید یک سوال الان بخرم یا نه الانترا و مزدا 3 بهترن

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/10/29

    دوستان به نظر شما من ام جی ۶ مدل ۲۰۱۲ بخرم یا نیو مزدا ۳ مدل ۸۹ با دو سه لکه رنگ؟
    البته خاطر نشان کنم که من شهرستان زندگی میکنم دسترسی به نمایندگی ندارم و هیچ قطعه ای از اینجا پیدا نمیشه ازش
    مرسی از راهنمایی دوستان

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/11/04

    درود بر یکایک دوستان
    مدت تقریبا 4 ماه مالک یک دستگاه MG 6 GT مدل 2013 بودم و میتونم بگم با اینکه تلاش میکردم به خودم بقبولونم در خریدش اشتباه نکردم ولی در نهایت نتونستم تحمل کنم و با تقبل 5 میلیون تومان ضرر اونو فروختم و مزدا 3 مدل 90 خریدم.
    به نظر من خودروی ام جی 6 دارای یکسری ایرادات میشه گفت مادرزادی هست که باعث آزار مالک خودش میشه. از جمله این ایرادات درهای بسیار سنگین خودرو، سوار و پیاره شدن مشکل، مرغوب نبودن چرم صندلیها و اجزای داخلی، عدم دید مناسب، لرزش ماشین هنگام گردش درجای فرمان (بسیار آزاردهنده)، با وجود برقی بودن صندلیها و فرمان تلسکوپی پیدا کردن موقعیت مناسب رانندگی بسیار دشوار و از همه مهمتر هزینه نگهداری بالا. به عنوان مثال سرویس 40 هزار بیش از 700 هزار تومان هزینه در بر دارد!
    در انتها نکات مثبت این خودرو موتور قوی و پرشتاب و هندلینگ مناسب و آپشن زیاد هست.
    به اعتقاد من خودرو ام جی 6 بیشتر برای جاده مناسب بوده و برای استفاده روزمره در شهر چندان مناسب نیست.

    • نویسنده : محمدمسعود
      تاریخ : 1397/10/27

      جناب محمد آقای عزیز
      درب های قطور با لولای استاپر در ام جی ،برعکس آن چه که شما نقطه ضعف می پندارید از مایه های افتخار طراحی بدنهِ ام جی ست.اگر این نکته ، ضعف محسوب شود،لابد درب های حلب خالیِ پراید و 405 یا لولاهای مسخره و نازکِ بسیاری از ماشینهای کره ایِ اک.نومیکِ موجود در بازار، از دید شما نکته قوت محسوب میشود!!! یا مثلا" اگر شما با این همه امکانات مختلف در تغییر جهاتِ صندلی،پیدا کردن موقعیت مناسب پشتِ فرمان برایتان سخت است،حتما" به یک ارتوپد یا جراح اعصاب مراجعه کنید؛ بعید است مشکل از ام جی باشد مگر قدتان بالای 190 سانت باشد که در این صورت اصلاً راه را اشتباهی آمده ید و کلاسِ ماشین را عوضی گرفته ید! من با قد 180 سانت مشکلی در یافتنِ زاویه مناسبِ نشستن با دید خوب به اطراف در ام جی6 ندارم. ضمناً چرم صندلیهای ماشین من با مراقبت استاندارد پس از 85000 کیلومتر پیمایش،تکان نخورده اند .احتمالاً "ایرادِ مادرزادی " جایی دیگر است...!!

  • user icon
    نویسنده : سفیر
    تاریخ : 1395/11/25

    ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .

  • user icon
    نویسنده : saed
    تاریخ : 1395/11/26

    با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/12/16

    سلام من قصد دارم یه ام جی6 سدان بگیرم اما متوجه شدم کلا وقتی توربو این ماشین راه می افته به دلیل افزایش استفاده از برق خودرو سنسورها و چراغ های ماشین رو میسوزونه!!! آیا تأیید می فرمایین دوستان؟

    • نویسنده : امیرحسین شیرازی
      تاریخ : 1397/02/14

      این حرف رو جای دیگه نزن!خیلی خنده دار بود...

    • نویسنده : امیرحسین شیرازی
      تاریخ : 1397/02/14

      پیچ راحت با ۱۱۰ تا میپیچم و بدون ذره ای استرس ردشون میکنه؛البته هرکس اولین بارش باشه و ببینه یه سکته ریز میکنه
      از نظر قطعات همه چیزش تو بازار هست و این باعث بد فروش شدنش نیست به عنوان مثال تلیسمانه که حتی سپرش تو بازار نیست و لقب پرفروش ترین وارداتی رو داره!

    • نویسنده : امیرحسین شیرازی
      تاریخ : 1397/02/14

      علت بدفروش شدنش بدگویی دلالهاست که باعث دلسرد شدن خریدارش میشه و مجبورش میکنه یه نمونه ی دست دوم و جنازه ی کره ای رو سوار بشه که ۴ -۵ سال بیشتر دویده
      من هیچ تعصبی روی ام جی ندارم؛اگر ۲۰۰ میلیون دارید به جاش کمری بخرید عالیه!اگر هم نه با ۸۰ میلیون بهتر از این نصیبتون نمیشه

  • user icon
    نویسنده : manuchehr
    تاریخ : 1396/02/06

    سلام . صحبت های دوستان درسته اما در موردتعمیرات اجباری هم نیست به مدیا موتورز مراجعه کنید . بنده خودم برای مشکلات جزیی می رم پیش آقای یزدانی و اگر تهران نباشم می برم نمایندگی ها هزینه هامم خیلی پایینه و مشکل غیر قابل حلی تا حالا نداشتم .

  • user icon
    نویسنده : حسين صناعى
    تاریخ : 1396/02/16

    سلام من من mg6مدل٢٠١٥ دارم نمى دانم بعضى ها كه اينهمه از اين ماشين بد ميگن از شركتهاى ديگه پول مى گيرن يا واقعا تا حالا اين ماشين رو سوار شده اند اين ماشين بسيار راحت با سوارى بسيار لذتبخش موتور قوى امكانات كامل و لوكس مگه قراره يه ماشين چى كاركنه من هم مسافرت طولانى هم داخل شهر اين ماشين رو تست كرده ام شهريور ٩٥يه روز ١٣ساعت باهاش رانندگى كردم بدون اينكه خسته ام كنه(من٤٨سالمه)واقعا ماشين كم نظيريه

  • user icon
    نویسنده : حسين صناعى
    تاریخ : 1396/02/16

    Mg6خودرويى با كيفيت ساخت خوب ايمن پرشتاب لوكس امكانات خوب كه از راندن ان نه تنها خسته نميشويد لذت هم مىبريد

  • user icon
    نویسنده : Nader
    تاریخ : 1396/02/16

    باسلام
    اظهاراتي درمورد كيفيت پايين مواد داخل ديدم واينكه بافلان وفلان مقايسش نكنيد
    تابحال داخل اتاق مزدانيو روديدين كه بصورت عجيبي رنگ فرمون ودسته درهاش ازبين رفته وجزييات ديگه
    حرف عجيب به خردملت ندين

    • نویسنده : امیرحسین شیرازی
      تاریخ : 1397/02/14

      دقیقا

  • user icon
    نویسنده : سفیر
    تاریخ : 1396/02/16

    . منم همه قطعاتو از بیرون می گیرم البته مهندس یزدانی برام تهیه می کنن و استفاده می کنم . خیلیم ماشینه بدون مشکل و به صرفه ایه نمی دونم اینکه می گن مدیا در انحصارش گرفته هدف چیه . همه چیش که بیرون هست

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/02/30

    سلام دوستان ماشین خوبیه بخدا از سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۲۲۰ هزار تا کار کرد تق ریز گیربکس داشت بردم نمایندگی گفت گیربکس عوض که با کلی جستجو مهندس یزدانی فقط یه دو نه شیر ساعتی رو با هزینه کم برام تعویض کرد بازم دارم ازش کارمی کشم .

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/03/17

    دم یزدانی موتورز گرم.. !! گارانتی ایشون چند ساله است؟؟ شهرستان های دیگه هم دفتر دارند؟ شما چیکارشی؟
    پسر جان همه سایت ها را با همین دوخط و با اسامی مختلف پرکردی.. که چی بشه؟ فکر کردی الان همه آدرس این بابا را ازت می پرسند؟؟!!! نکنه خودت یزدانی هستی و دنبال مشتری؟؟؟ خدمات بیرون ، گارانتی را باطل میکنه و برای خریدار مصیبت ببار میاره.. مردم را منحرف نکن.. گرچه فکر نکنم هیچ آدم عاقلی خدمات بیرون را ترجیح بده!!

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1396/03/31

    به اصطلاح.شرکت مدیا موتورز فقط یه تعویض روغنیه . یه کاری کرد اسم ام جی می آد تنم می لرزه . اسمشو بذارین.تعویض روغنی مدیا موتورز با گارانتی که خودشون ازش سر در می آرن .

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1396/04/14

    سلام من یک سوال داشتم با ۸۰ م ام جی ۶ بگیرم بهتر یا لیفان 820 . مرسی راهنماییم کنید

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1396/04/28

      اصلا در گرفتن ام جی6 شک نکن منحدود 4 سال ام جی6 دارم و فوق‌العاده از ش راضیم در ثانی ام جی یه بِرنده. ولی لیفان بِرند ضعیف و نسبتا چیپیه در کل شما باغرور میتونی تو این ماشین با اصالت بشینی

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/04/28

    آقا هرکی ناراضیه بده ما سوار شیم دعاش کنیم

  • user icon
    نویسنده : فریمرز یعقوبی
    تاریخ : 1396/04/29

    من یه ساله یه ام جی ۶نیو مدل ۲۰۱۶ دارم خیلی راضی هستم زیبا جادار مطمئن

  • user icon
    نویسنده : فرشيد
    تاریخ : 1396/04/30

    من سه سال ام جي ٦ داشتم در حدود ٦٠٠٠٠ كيلومتر باهاش راه رفتم كاملا ازش راضي بودم ،نسبت به قيمتش امنيت ، جادار ،زيبا ، شتاب و هندلينگ عالي بود تا جايي كه الان مجددا چهارماهه يه ام جي gs صفر گرفتم و در حدود ١١٠٠٠ تا باهاش راه رفتم و كاملا نسبت به پولي كه پرداخت كردم راضي هستم

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1396/05/07

    سلام
    كسي با MG GT آشنايي داره؟ ماشين خوبيه؟ قدرت و استحكامش چطوريه؟ زود به خرج افتاده تا حالا؟
    ممنون اگر اطلاعات كاملي در اختيارم بگذاريد .

  • user icon
    نویسنده : Hosein
    تاریخ : 1396/05/09

    سلام لطف می کنید آدرس آقای یزدانی رو بدید به مشکل خوردم مدیا هم نمی تونی حل کنه دیگه دو ماه شده خسته شدم . بخدا قصد تخریب یا تبلیغ ندارم فقط هر کی بلده بهم ایمیل بزنه . ممنون میشم ایمیلم هست hosein1362@gmail.com . ممنون می شم . خواهش می کنم

  • user icon
    نویسنده : Hosein
    تاریخ : 1396/05/09

    سلام لطف می کنید آدرس آقای یزدانی رو بدید به مشکل خوردم مدیا هم نمی تونی حل کنه دیگه دو ماه شده خسته شدم . بخدا قصد تخریب یا تبلیغ ندارم فقط هر کی بلده بهم ایمیل بزنه . ممنون میشم ایمیلم هست hosein1362@gmail.com . ممنون می شم . خواهش می کنم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/05/15

    داداش آدرسشپ با ایمیل زدم تو گوگل هم بزنی کلینیک ام جی آدرسش می آید ‌

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/27

    سلام
    من از شکل و ظاهر MG6 خیلی خوشم آمد و دوست داشتم این ماشین را بخرم برای همین شروع به تحقیق کردم از نظر فنی هم در مدل های ابتدایی مشکل داشته و بعد در سالهای بعد من شکایتی از مشکلات قبلی ندیدم در کل از نظر تکنولوژی یک ماشین قابل قبول و خوب است اما متاسفانه به دلیل خدمات بد نمایندگی این ماشین خوب در ایران از خرید آن منصرف شدم ! فکر میکنم با توجه به 47 سال سن آنقدر با تجربه شده باشم که کامنت های مالک واقعی ماشین را با کامنت های افراد نمایندگی ام جی ایران تشخیص بدهم درست به همان شکل که در اینجا رد پای نظرات ایشان دیده میشود ! دوستان گرامی به دلیل خدمات بد و غیر حرفه ای و گرانفروشی شما در زمان ارائه خدمات پس از فروش این خودرو از چشم مشتری های افتاده لطفا به جای مغلطه کردن و توضیحات حرفه ای دادن به عنوان یکی از مالکین این نوع ماشین در سایت ها و جاهایی که نظرخواهی شده است به بهبود خدمات خود بپردازید تا افرادی مانند من بر خلاف میل از خرید این ماشین خوب و با کیفیت منصرف نشوند .

  • user icon
    نویسنده : asgary
    تاریخ : 1396/06/01

    سلام . سوال از دوستان ام جی سوار اگه گارانتی نداشته باشیم کسی کلینیک ام جی برده یا تجربه نوع کارشونو داره بگه؟

  • user icon
    نویسنده : فرشيد
    تاریخ : 1396/09/17

    سلام
    ببخشيد من ميخوام ام جي 6 بخرم
    فقط يه سوال :قطعات اين ماشين راحت گير مياد يا خير؟
    و مكانيك كار داره؟
    و نمايندگي در بوشهر دارد يا خير
    مرسي

  • user icon
    نویسنده : Sepehr
    تاریخ : 1396/09/17

    Duste azizi ke moghayese mikoni mashino va renje gheymat midi,in mashin modele 90 milion be balash new face hast va girbox va shetabesh o tormozesh kheyli ba modele 2012 fargh dare,va ghatan gharar nis ba modele ghablish ghezavatesh konin,dar khosuse adavate dakheli ba 550 yekie shoma bia man 550mo neshunetun bedam bebinin baade 7 sal kodum yeki az ghataate dakhelish zarreii pooside ya irad peyda karde,man landcruise ro baade 3 sal bordam charme sandalisho tarmim kardam in ba nosh hich farghi nadare,az nazare handeling arz konam khedmatetun in mashin emkan nadare shomaro na omid kone che too pich va che too laei keshi,lotfan yekam vaghe binane karshenasi konin😂😂

  • user icon
    نویسنده : آلان
    تاریخ : 1396/09/17

    من دو بار ام جي داشتم يكي ٦ الد و ديگري ٦ نيو
    از جفتشون كاملا راضي بودم
    تو اين سه سال غير از آب و روغن و بنزين و لنت مشكلي نداشتم
    بهترين ماشين تو رنج قيمتي خودش است
    اگه ميبيني كمه و خاص بخاطره اينه كه دلال بازي توش نيس و تبليغات خوبي از طرف شركت وارد كننده اش نشده
    آدم هاي خاص سوار اين ماشين ميشن و بعدش هيچ ماشيني غير از بنز و بي ام دبليو و لكسوس از نظر شتاب و هندلينگ ارضاتون نمي كنه
    در كل بگم سواريش عاليه و بازار فروشش هم انچنان كه بعضي از دوستان كه كم لطفي ميكنن نيس من جفت ماشينو در عرض دو يا سه روز به قيمتش فروختم والسلام

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/09/18

    سلام

    بنده 1 سال هست که MG6 new 2016 دارم و کاملا ازش راضی هستم.پر اپشن .بی دردسر. موتور و فنی بسیار قدرتمند.هندلینگ عالی سر پیچ ها.تا حالا 20000 کارکرده که 10000 تو سفر و جاده بودم.لاشه این ماشین هم به کره ای نمیدم!

    • نویسنده : علیرضا صادقی
      تاریخ : 1396/11/29

      هندلینگ و شتابش حرف نداره

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/10/09

    سلام.بنده میخوام یه ام جی 6 بخرم مدل 93 هس که طرف میگه 45 تومن.به قیمتش شک دارم.نظرتون چیه؟

    • نویسنده : Karimi
      تاریخ : 1396/10/15

      مدل 93 اگر 45 میده بخر حتی اگر تصادف داشته باشه یا هر مورده دیگه این قیمت واقعا میده؟

  • user icon
    نویسنده : Shayan_y
    تاریخ : 1396/11/06

    فقط میتونم بگم فوق العادست و نسبت به رقبا خیلی سر تره و اطلاعات شتابشم اشتباه زدید

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1396/12/08

    سلام سراتو کوپه ۲۰۱۲ یا ام جی ۶ شما کدومو میخرید ام جی ۲۰۱۴ هشتادو یک ملیون بی رنگ سراتو ۹۰ توما کدوم بخرم

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/12/11

    فقط یه جمله کفایت میکنه
    چینی نخرید.خلاص

  • user icon
    نویسنده : Mohades
    تاریخ : 1397/01/13

    سلام دوستان.بنظر شما تا 120 میلیون چه ماشینی میشه خرید؟؟کره ای,چینی,ایرانی,ژاپنی,خارجی فرقی نداره

  • user icon
    نویسنده : محمد ارومیه
    تاریخ : 1397/02/08

    من خودم Bmw530مدل۲۰۱۰دارم
    برادرم ۲۰۱۵ام جی داره
    ال حق منالل انصاف یه تایر ام جی میارزه به صدتا ماشین پر هزینه من
    در کل نصبت به قیمت و اپشن و بی خرج بودن ماشین و پنج سال گارانتیش ام جی خیلی بهتر از خیلی ماشینهای کره ای و ژاپنی و المانیه با تشکر

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1397/03/11

    چرا پیجی در مورد ام جیgt ایجاد نمیکنید

  • user icon
    نویسنده : Mg
    تاریخ : 1397/06/07

    سلام
    ام جی دارم بایکم خلاقیت وسلیقه به خاطر قدرت مانور رو دیزاین ظاهریش با. هیچ چیزی عوضش نمیکنم

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1397/07/18

      سلام
      من یه جی اس دارم که گیربکسش اذیت میکنه ،یهو تو جاده رو یه دنده خاص قفل میشه دیگه تغییر نمیکنه و یا میخوام پارک کنم میزنم عقب دوربین فعال میشه ولی ماشین حرکت نمیکنه تا خاموش روشن کنم ماشینو.
      لطفا اگه راهکاری دارید ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/07/07

    سلام ببخشيدكسي ميدونه چجورميشه بابلوتوثش اهنگ گذاش هركاركردم نشدميشه راهنمايي كنيدماشين ام جي٦

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1397/07/15

    سلام میخواستم بدونم قطعات ام جی رو تو تهران از کجا به قیمت میشه تهیه کرد ممنون میشم راهنمایی کنین

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1397/10/08

    قیمت ماشین نصف یه سوناتا هست
    هیچ سوناتیا یا اپتیمایی نیست که از نظر شتاب به گرده ام جی برسه 0-100 7.1 sec از نظر قدرت موتور و شتاب 2.4lit موجود در ایران با پاش نمیرسه

  • user icon
    نویسنده : علی مختاری
    تاریخ : 1397/10/22

    من با ام جی 6 شب در پیچ جاده کوهستانی تزدیک خرم اباد با سرعت حودود 120 ناگهان با یک آدم در حال عبور از عرض جاده مواجه شدم.که بی اختیار پا زدم روی ترمز.حس کردم پشت ماشین در یک لحظه کمی چرخید ولی مجددا" بطور اتوماتیک در حالت تعادل قرار گرفت و خوشبختانه با با کمک سیستم کنترال تعادل خودرو در پیچ هیچگونه حادثه ای رخ نداد.حادثه ای که اعتماد من را نسبت به این خودرو بالا برد.

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1398/07/09

    سلام من به تازگي ام جي ٦ مدل ٢٠١٢ خريدم .توي سايت خوندم كه سنسور جلو داره و مانيتور تاچ هستش و اينه ها به صورت اتومات تا شو و گرم كن صندلي هم داره.ولي ماشين من هيچ كودوم از اين هارو نداره.ميخاستم بدونم تمام مدل هاي ٢٠١٢ اينطوري هستش؟ام جي ٦ ليفت بك

    • نویسنده : مجید
      تاریخ : 1398/10/02

      سلام سعید
      ام جی ۲۰۱۲ به بعد داری گرم کن صندلی و اینه تاشو و سنسو جلو است ب فقط در مدل نیو فیس ۲۰۱۵ به بعد دارای مانیتور تاچ میباشد
      در کل ماشین بسیار خوبیه مخصوصا گیبربکسش ک ژاپنیه بنده تحقبق کردم

  • user icon
    نویسنده : اکبر
    تاریخ : 1398/10/06

    اگر خواهان یک ماشین با کمترین میزان کم فرمانی و بیش فرمانی هستید و همچنین پایداری کم نظیر آن در سرعتهای بالای ۲۰۰ کیلومتر هستید ام جی سوار شوید...
    اگر طرز نگاه دیگران برایتان مهم هست تا نگاه مهندسی به خودرو به هیچ وجه پیگیر خرید این خودرو نباشید...
    موفق باشید.

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1398/11/17

    سلام
    با احترام خدمت دوستان
    من خودم سالهاست کره ای سوارم ژاپنی و آلمانی هم قدیم داشتم، الان سراتو ۲۰۱۲ دارم قبلش النترا ۲۰۱۵ داشتم و قبل اون جنسیس ۲۰۱۳ داشتم، رو کیفیت و سر و صدای ماشین هم خیلی حساسم، اما در کل با توجه به چند بار تجربه ی سواری که با ام جی ۶ داشتم و بررسی افت کیفیت اون طی چند سال، به نظرم از نظر کیفیت بدنه و ادوات داخلی و مخصوصا چرم صندلی از کره ای ها بهتره و کمکاش و تعلیقش هم حداقل از امثال سراتو و النترا بهتر و نرمتره و سرصدای اتاقشم کمتره.
    از نظر مصرفم الان سراتو با یک رانندگی ملایم و لایت که بیشترم تو بزرگراه و جاده بیرون شهری هستم بالای ۱۰ میسوزونه، گاهی تا ۱۳ یا بیشتر هم‌میسوزونه.

  • user icon
    نویسنده : حسین مرادی
    تاریخ : 1399/06/10

    دوستان ام جی سوار سلام. من قصد خرید یه مدل نیو فیسشو دارم ولی با خوندن نظرات مختلف تو سایتا سر درگم شدم قلبا این ماشینو با این امکانات و این پیشینه خیلی دوست دارم ولی خب یکی خدمات بد نمایندگیش و دیگری بحث بد فروش بودنش خیلی ادمو دو دل میکنه. البته گزینه بعدی خریدم سانگ یانگ تیوولی ، لطفا از دوستانی که این خودرو دارن راهنماییم کن خدا پیغمبری .ممنونم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading