بایک سابرینا 1397-1398

BAIC SABRINA 1397-1398

بایک سابرینا 1397-1398 بایک سابرینا 1397-1398

بررسی بایک سابرینا

بایک سابرینا یک هاچبک کوچک شهری و اقتصادی است که در سال 1394 وارد بازار ایران شد. بایک را می‌توان یکی از خودروسازان معتبر در کشور چین دانست که فروش خوبی هم برای محصولات خود تجربه می‌کند. به علاوه اینکه خودروهای نسبتا باکیفیتی به تولید می‌رساند.

باوجود کیفیت نسبتا خوب، بایک سابرینا به دلیل عملکرد نامناسب شرکت متولی واردات و تولید، یعنی دیار خودرو، فروش خوبی را تجربه نکرد و همچنان هم مالکان آن با مشکل خدمات پس از فروش دست و پنجه نرم می‌کنند.

بایک سابرینا در حال حاضر در مدل‌های صفر و دست دوم به فروش می‌رسد.

 بایک-سابرینا-SABRINA
عکس داخلی بایک سابرینا 1397-1398
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

7از 7کاربر

سال ساخت : 1397-1398

نکات مثبت بایک سابرینا

امکانات مناسب - مصرف سوخت اقتصادی.

نکات منفی بایک سابرینا

طراحی غیر حرفه ای و کپی برداری شده از بنز - گیربکس قدیمی - افت قیمت دست دوم - بد سابقه بودن شرکت وارد کننده در تحویل خودرو و بازار دست دوم بسیار ضعیف بایک سابرینا در بازار 

امنیت بایک سابرینا

نقد کارشناسی بایک سابرینا

بایک سابرینا یک هاچبک کوچک چینی است که چند سال قبل توسط دیار خودرو در بازار کشورمان عرضه شد. بایک در کشور چین، کمپانی نسبتا معتبری محسوب می‌شود و چندین برند خودروسازی دیگر را هم در اختیار دارد از جمله فوتون. بایک حتی چند بار با معرفی کانسپت‌های خیره کننده، توانایی‌های خود را به رخ کشیده و خود را به عنوان یک کمپانی پیشرو مطرح کرده است.

بایک فعالیت‌های زیادی هم در ساخت خودروهای تجاری دارد و از این حیث یک مجموعه کامل را در اختیار دارد. سابرینا یکی از محصولات این کمپانی است که در کلاس هاچبک‌های شهری قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که کپی برداری جز جدانشدنی از خودروسازی چین است و بایک هم همین رویه را در مورد سابرینا در پیش گرفته و به نظر می‌رسد برای طراحی سابرینا از نسل‌های قدیمی مرسدس بنز B کلاس کمک گرفته باشد.

باتوجه به این موضوع، بایک سابرینا طراحی ظاهری نسبتا خوبی دارد و آنقدرها هم ناهماهنگی بین بخش‌های مختلف بدنه دیده نمی‌شود. باتوجه به نوع طراحی، فضای داخلی نسبتا زیادی در کابین سابرینا وجود دارد و می‌توان آن را تاحدودی کاربردی دانست.

بایک سابرینا در ابتدا به صورت وارداتی عرضه شد و پس از آن، دیار خودرو تصمیم به مونتاژ این خودرو در داخل کشور گرفت. دیار خودرو به هیچ وجه عملکرد خوبی در عرضه و خدمات پس از فروش سابرینا نداشت و در تحویل بسیاری از خودروها تاخیر زیادی داشت.

طراحی کابین بایک سابرینا ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی است. در مرکز داشبورد و کنسول وسط، یک نمایشگر دیده می‌شود و کلیدهای کنترلی در اطراف آن جای گرفته‌اند. تریم کرم برای کابین در نظر گرفته شده ولی کیفیت متریال چندان بالا نیست و حس چندان خوبی القا نمی‌کند.

بایک سابرینا به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 113 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. سابرینا از موتور نسبتا قدرتمندی بهره می‌برد اما عملکرد جعبه دنده چندان راضی کننده نیست و ممکن است شما را ناامید کند.

در مجموع باید بگوییم که بایک سابرینا خودرو نسبتا باکیفیتی است اما خرید آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چراکه بازار خرید و فروش خوبی ندارد و از نظر خدمات پس از فروش بسیار ضعیف است و شرکت واردکننده و تولیدکننده که پیش از این هم سابقه درخشانی نداشت، در مورد سابرینا چندان خوب عمل نکرده است.

بایک سابرینا در حال حاضر در مدل‌های صفر به صورت مونتاژ و دست دوم به صورت وارداتی در بازار به فروش می‌رسد. بهتر است برای خرید خودرویی در این بازه قیمتی به سراغ رنو ساندرو، رنو تندر 90، پژو 206، پژو 207 و حتی دنا در نسخه‌های دست دوم و یا صفر بروید.

گالری تصاویر بایک سابرینا

property
گیربکس
چهار دنده اتوماتیک
property
حجم موتور سی سی
1500
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
6000/113
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
.
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
6.5

مشخصات بایک سابرینا 1397-1398

مدل : بایک سابرینا
کلاس : هاچبک شهری
گیربکس : چهار دنده اتوماتیک
محور متحرک : fwd دیفرانسیل جلو
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1500
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 6000/113
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 4500/143
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 170
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : .
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1503/1720/3998
وزن خالص(کیلوگرم) : 1090
مشخصات تایر : 15
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6.5
استاندارد الایندگی : یورو 4
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 45
کیسه هوا : کیسه هوا راننده و سرنشین جلو
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز جلو دیسکی – ترمز عقب کاسه ای - سیستم ترمز ضد قفل - توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی - اولویت با ترمز ABS+EBD+BOS
سیستم های امنیتی : ایموبیلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : هیدرولیک
سیستم تهویه مطبوع : دستی
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : قابلیت کنترل سیستم صوتی از روی فرمان - مانیتور6.5LCD اینچی با ورودی AUX و USB به همراه مکان یاب (GPS)
سیستم صندلی : صندلی راننده قابل تنظیم دستی
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی برقی، تاشو برقی
سیستم روشنایی : .
سایر امکانات :
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره بایک سابرینا 1397-1398

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/10/01

    سابرینا خودرو فوق العاده عالی در شتاب و سر بالایی و خیلی جادار و در صندلی عقب نشیمن عالی داره وموتور میتسوبیشی 1500 با ارم میتسوبیشی واقعا از خریدش پشیمون نیستم

  • user icon
    نویسنده : milad
    تاریخ : 1395/11/08

    باسلام خدمت کارشناس عزیز بنده چند ایراد از مطلبتون میگیرم که میتونید خودتون متوجه بشید 1.سابرینا یرورو5میباشد2.امنیت سابرینا نسبت به رقباش برابر وگاهی بیشتر است(سه ستاره امنیت)3.گیربکس awtوساخت ژاپن که واقعا کارآمد و قدیمی نیست درضمن اگر ایرادی پیدا کردید ایمیل بدهید تا با ارسال مدارک معتبر شمارو قانع کنم راتشکر

    • نویسنده : برزین
      تاریخ : 1397/09/11

      باشه

    • نویسنده : علی ......
      تاریخ : 1399/07/22

      خب پس به ام وی ام 315 نمیرسه در زمن کی یه ماشین کپی برداری شده بنز اونم از نوع هاچبکش با یه موتور ضعیف که تو بدنه بدرد نخور کپی برداری شده یه بنزه اونم با گیربکس قدیمی میخره

    • نویسنده : سعید
      تاریخ : 1399/12/05

      بعضی ها صرفا می خوان یک چیزی بگن و نیازی به تحقیق و بررسی نمی بینند. ایرادات گرفته شده در این بررسی و نیز نظرات بعضی افراد از این نوع هست. موتور این خودرو قویترین (یا جزو دو سه تای اول) موتور تنفس طبیعی 1500 سی سی در کشور هست. موتور میتسوبیشی و گیربکس ایسین این ماشین گرچه کمی قدیمی هستند اما مطمئنا از تمام رقبای هم قیمتی بهتر هستند. کپی بنز هست، ولی توسط شریک تجاری بنز و با اجازه این شرکت و اتفاقا کپی بسیار خوب، بعد ماشین 3 در ضعف ها نوشته طراحی غیر حرفه ای!!!! این ماشین جز خدمات پس از فروش ضعیف مشکل دیگه ای نداره.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/05/22

    اولا این ماشین استاندارد آلایندگیش 5 ستاره است.دوما گیربکسش عالیه.در ضمن ایمنی 4 ستاره داره.سایت شرکت بایک را اگر مطالعه کنید مدارک موجوده.من بعد از 13000 تا واقعا راضی هستم.شرکت وارد کننده ولی با بدقولیش باعثه بد نام شدن ماشین شده.اما جدیدا شرکت بایک 50 درصد سهام را خریده و شخصا داره وارد بازار میشه.لطفا با کارشناساتونو عوض کنید یا بفرمایید مطالعه کنن بعد نظر بدن.

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/12/01

    من که خیلی راضیم شما بازد در مورد خود ماشین اول صحبت کنین بعد توی این رنج قیمتی بری یه ماشین بی اپشن بد شکل بگیری.واقعا خدا رو شکر کا اتفاقا کامل طرح بنز رو پیاده کردن و از خودشون چیزی در نیاودرن.کاملا رانندگی لذت بخش بی صدا و راحت.

  • user icon
    نویسنده : سهیل
    تاریخ : 1396/12/02

    با سلام
    من نزدیک به 2 سال که این خودرو را دارم و حدود 27000 کیلومتر هم را رفته، به نسبت خودرو های هم تراز خیلی خوب، هم از نظر موتور و گریبکس و کشش و هم از نظر نرمی تعلیق و جاداری اتاق و در این مدت به جز تعویض روغن و فیاتر هیچ کاری نداشته این ماشین.
    نکته مهم در خصوص این ماشین اصالت طراحی فنی و ظاهری است که متفاوت از دیگر هموطنانش است.( موتور تحت لیسانس میتسوبیشی با لوگو میتسوبیشی، طراحی پلتفرم توسط مرسدس و طراحی ظاهری برگرفته از مرسدس کلاس B)

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/12/03

    سلام خدمت همه عزیزان
    از بهمن ماه ۹۴ این ماشین رو دارم و تا الان ۴۰۰۰۰ کیلومتر در هر شرایطی باهاش رانندگی کردم،در یک کلام ماشین بینظیری هست و تا الان فقط بنزین و روغن و فیلتر ،به جرات میگم از نظر کیفیت رانندگی،شتاب،کشش و امکانات و آپشن کاملا بینظیر هست ،البته متاسفانه تنها ایراد اون داشتن فقط یک نمایندگی خدمات پس از فروش در تهران و کمبود شدید قطعات و گرانی قطعات هست،خدا نکنه ماشین تصادف کنه و یا قطعه ای بخواد!

  • user icon
    نویسنده : ارمان عباسی
    تاریخ : 1396/12/23

    من با این ماشین 115 هزار کیلومتر رفتم و به غیر از سرویس دوره ای هیچ خرجی نداشته. موتورش ضعیف نیست و شتاب خوبی داره و جادار و مطمین هست هیچ مشکل و اذیتی تاحالا نداشه و به شدت راظی هستم و مدل جدیدترش بیاد حتما عوض می کنم. گیریبکسشم هم در حالت اسپرت هو در حالت برفی عالی عمل می کنه.

    • نویسنده : بهزاد ذهبی
      تاریخ : 1397/10/30

      X25 اومد عوض کردید ؟

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1397/02/20

    مل چه کشورییه

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/06/22

    سلام .چند نکته مهم که از کمپانی baic که لازمه گفته بشه .این کمپانی شاخه زیر مجموعه benz هست.اگر به این دوکلمه دقت کنید هردو با بی شروع میشوند و چهار حرفی هستند.اگر لوگو بایک رو دقت کنید با صاف کردن چهار قوس در ان تبدیل لوگو بنز میشود.در شرایط تحت زیر مجموعه بودن بنز دیگر کلمه کپی کاری محلی ندارد .البته ضعف های نماینده ایرانی بایک رو من اطلاعی ندارم و دوستان اطلاع رسانی کنند

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/07/06

    خیلی عالی هست من دوستم دو سال هست دارد و من از اینکه ساندرو خریدم خیلی پشیمونم واقعا همه چیز این ماشین عالی هست قدرن موتور و گیربکس مخصوصا

  • user icon
    نویسنده : مینا
    تاریخ : 1397/09/13

    من هم یکساله این ماشین و دارم و خیلی خیلی راضیم ۲۰۶ هم داشتم صفر ولی بازم اینو تایید میکنم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/10/07

    من ۱۴۰ هزار تا راه رفتم باهاش تمام ماشینای ایرانی رو هم داشتم واقعا لذت میبرم از ماشین و سعی میکنم پولامو جمع کنم پیشرفت ماشینیم رو رو همین برند ادامه بدم انشالله بشه روزی bj80 baic رو بخرم همه بگید آمیننننن

  • user icon
    نویسنده : کمیل
    تاریخ : 1397/10/27

    دوستان کسی خبر از ثبت نام این خودرو در حال حاضر داره یانه؟

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1397/11/12

    باسلام..من میخوام سابرینابخرم.ایا قطعاتش گیرمیاد.لطفا راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1397/11/14

    سلام ، سابرینا ماشین فوق‌العاده ای هست بخصوص گیربکس اتوماتش عالیه جاده خلخال را با سرنشین کامل بدون استفاده از دنده سنگین مانند جاده کفی می‌ره بالا ، بنده ۴ساله این ماشین را دارم و واقعا راضی هستم ،

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1397/12/08

    سلام من دوماهه این خودرو رو خریدم مدل 94 80 تا کار کرده قبلش پارس 96 داشتم به هیچ عنوان قابل مقایسه با ماشین های داخلی نیست تا سوار نشید متوجه نمیشین شتاب عالی مصرف عالی امکانات کامل بی نظیره تو خریدش شک نکنین

  • user icon
    نویسنده : جاوید
    تاریخ : 1398/01/06

    سلام. من بیش از دو ساله ماشینو دارم.فقط وسایل مصرفی مثل روغن و لاستیک عوض کردم. یه کم صدا از آینه و چراغ سقفی داره. ماشین شیکیه و آپشن های خوبی داره. موتور و گیربکسش ایرادی ندارن، فقط خدمات پس از فروشش ضعیفه

  • user icon
    نویسنده : رضا عب اسی
    تاریخ : 1398/08/05

    بی نظیر ترین ماشینی هست که میتونید تو اینج بخرید از اشغالهای سایپا و ایرانخودرو خیلی بهتره
    مصرف بنزین ۵ تا ۶ لیتر
    ففط اب و روغن عوض کنید همین
    فوق العاده نرم
    سیستم هندلینگ عالی
    شتاب بسیار خوب
    از خریدش پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1398/09/02

    من بایک سابرینا داشتم هیچی قطعات نداره این ماشین توی بازار

  • user icon
    نویسنده : اکبری
    تاریخ : 1398/09/02

    خدمات پس از فروشی برای بایک سابرینا وجود نداره خرید این ماشین بایک سابرینا کاملا خود زنی هستش برای مالک ماشین

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1398/09/02

    اصلا سمت خرید بایک سابرینا نرید من 6 ماهه زیر پام بود برای تمام قطعات مصرفی بایک سابرینا مشکل داشتم چون نمایندگی دیار خودرو هیچی از لوازم این ماشین رو نداره و خیلی برای پیدا کردن لوازم ماشین با مشکل مواجه میشید

  • user icon
    نویسنده : پویا
    تاریخ : 1398/09/02

    من اصلا خرید ماشین هایی مثل بایک سابرینا رو پیشنها نمیکنم این ماشین بایک سابرینا لوازم مصرفی اصلا نداره و اگر با این ماشین بایک سابرینا تصائف کنید چند ماههی باید منتظر قطعات این ماشین باشید چون این ماشین اصلا لولزمش در بازار پیدا نمیشه

  • user icon
    نویسنده : کریمی
    تاریخ : 1398/09/02

    ماشین با کیفیتی هستش بایک سابرینا ولی خریدش کاملا اشتباهه هیچی لوازم یدکی نداره توی بازار بایک سابرینا و از همه مهمو تر خدمات پس از فروش این شرکت در بدترین وضع ممکن هستش برای بایک سابرینا

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1398/09/02

    سمت خرید بایک سابرینا نرید من 2 سال زیر پام بود همشه داشتم دنبال قطعات ماشین میگشتم که هیچ وقت نمایندگی بایک سابرینا نداشت

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1398/09/03

    بایک سابرینا آشغاله نخرید من داشتم رد کردم رفت

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1398/09/03

    بایک سابرینا بسیار ماشین خوبیه ولی اصلا خدمات پس از فروش نداره سمت خریدش نرید

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/09/03

    بایک سابرینا اصلا ماشین خوب نیست به نظر من نباید در این شرایط سمت خرید این ماشین رفت

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1398/09/03

    بایک سابرینا اصلا خدمات پس از فروشی براش در ایران نیست سمت خرید این ماشین نرید ماشین روی دستتون میمونه

  • user icon
    نویسنده : رحمانی
    تاریخ : 1398/09/16

    بایک سابرینا ماشین بدی نیست ولی خدمات پس از فروش این ماشین خیلی تعطیل هستش سمت خرید این بایک سابرینا نرید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/09/16

    فنی ماشین عالی ولی قطعات هیچی نداره توی بازار موقع فروش بایک سابرینا اشکتون در میاد هیچ کسی اصلا این ماشین رو نمیشناسه

  • user icon
    نویسنده : فرهادی
    تاریخ : 1398/09/16

    بایک سابرینا اصلا ماشین جالبی نیست در ضمن خدمات پس از فروش این ماشین من نمیدونم با کی هستش

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/09/16

    خرید اینجور ماشین های مثل بایک سابرینا واقعا ریسک بالایی داره چون این ماشین بازار خرید وفروش به شدت ضعیفی داره و لوازم این ماشین رو اصلا نمیشه پیدا کرد به نظر من با این پول خیلی گزینه های جذاب تری وجود داره برای خرید نسبه به بایک سابرینا

    • نویسنده : بابک
      تاریخ : 1398/09/19

      دوست عزیزی که با صدتا اسم اومدی گفتی این خدمات نداره . الان هیچ ماشینی قطعات نداره . من یه ۲۰۶ صفر خریدم از روز دوم ترمز کار نمیکرد . واسه یه بوستر ترمز ماشینم یک ماه تو نمایندگی خوابید . تمام قطعات مصرفی این ماشینم مثل بقیه ماشینا تو بازار آزاد پیدا میشه .

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1398/11/15

    من از سال ۲۰۱۴ تا حالا ماشین رو دارم و ۱۴۶تا باهاش رفتم والله ماشین خوبیه هرکه خواست بیاد اول با ماشین من امتحان کنه بعد بره بخره
    خداییش سگش شرف داره به ایرانخودرو قطعات هم باور نکنید اکثریتش جایگزین داره

    • نویسنده : عرفان
      تاریخ : 1400/06/07

      داداش کجا بیام تست کنیم ؟

  • user icon
    نویسنده : وحید حسینی
    تاریخ : 1398/12/03

    سلام دوستان
    من میخواستم توی فروش ویژه بایک سابرینا اتو خسروانی این خودرو و بخرم ولی سر اینکه قطعاتش گیر میاد یا نه دو به شکم
    دوستانی که دارن ماشینو میتونن کمک کنن؟

    • نویسنده : آرش
      تاریخ : 1398/12/13

      سلام
      من هم خیلی از مزایای این ماشین شنیدم و میخوام خرید کنم اما تنها دلیلی که مانع از خریدم شده همین خدمات پس از فروش و تامین قطعات هستش اگه دوستان کسی میتونه تو این زمینه کمک کنه و اطلاع رسانی کنه که از کجا قطعات و خدمات تعمیرات بگیریم ممنون میشم

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1399/01/03

      سلام.من بهمن ماه سابرینا خریدم. ماشین بسیار خوبی است. در اکثر شهرها هم نمایندگی فعال دارد. من مشهد هستم ولی رفتم از شمال خریدم. اتوخسروانی بسیار گران فروش است . قیمت اتو خسروانی همیشه چند میلیون بالاتره. برید از گرگان یا بابل یا رودسر یا بقیه نمایندگیهای شمال بخرید. خودشان ارسال می کنند درب منزل

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1399/01/26

    من هیوندای ای ۲۰ داشتم و حالا سایرین.حالا ر مقایسه با این ماشین در رنج قیمت یکسان اطلاع بدم.اولا فرمان بسیار سفته .جلو بندی ضعیفه .صندوق عقب نداره. کامپیوتر ماشین خنگه. از ماشین میخای پیاده بشی همیشه درها قفل هست.درب ها مثل در ماشین پیکان سفته. درب صندوق عقب جایی برای قرار گرفتن دست برای بسته شدن نداره. سیستم صوتی تعطیل. موقع دنده عقب قطع میشه. ترمز دستی مثل پیکان.نور چراغ های جلو فوق العاده کنه. گیربکس بعضی وقت ها هرز انگار کار میکنه. صدای موتور شبیه ماشین برقی هست.جای سویچی خیلی بد جا هست و ماشین زمستون ها بد روشن میشه .نکته عجیب اینه که شتاب بسیار عجیبی داره و مصرف سوختش کمه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1399/01/30

    آشغال، بی ارزش، توهین کشور چین به ایران. فقط همین رو دارم بگم.۵ ساله تو دلم مونده بود ببینم چیه بلند شدم از اهواز رفتم تهران که بخرم اهواز نیست خدا رو شکر که رفتم دیدم چه آشغالیه

    • نویسنده : سروش
      تاریخ : 1399/05/15

      داداش شما واسه اینکه اذیت نشی یک s500 بخر اهواز دزکگه راحتی این اشغالا هم نخر.

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1399/03/15

    سلام
    من دو ساله اين ماشين رو سوار ميشم واقعا هيچ مشكلي ندارم باهاش
    دوستان طوري از خدمات پس از فروش ميگن كه انگاو ايران خودرو و سايپاي در پيت خدمات بنز رو بهشون ميدن!!! ماشين صفر ٢٠٦ ميخري ٥٠ تا ايراد داره! مشكل اصلي اين ماشين عدم تبليغات مناسب و شناخت بازار از اين ماشين هست. در رنج قيمتي خود از خيلي ماشين هاي وطني و چيني ديگر سرتره...

  • user icon
    نویسنده : محمود رضا
    تاریخ : 1399/04/03

    با سلام خدمت تمام دوستان راضی و ناراضی از خرید سابرینا
    من ماشینم رو از آذر 94 تحویل گرفتم و تا الان 100.000 کیلومتر باهاش راه رفتم و ازش لذت بردم فقط آب و روغن ریختم تمام ایران از شمال تا گناوه هم باهاش رفتم بعضی از دوستان طوری صحبت میکنن هر کی ندونه انگار دارن پورشه رو با مازراتی مقایسه میکنن من به شخصه خیلی خیلی راضیم بعد از 4 سال که کولر به مشکل خورد برام گارانتی درستش کردن
    درسته مثل ایرانخودرو و سایپا تو هر جایی نمایندگی نداره ولی مهم اینه هر موقع بخواین نمایندگی راهنمایی میکنه و رفع ایراد میکنه
    لازم به توضیح هست که هر ماشینی مشکلات خودشو داره ولی تو این 4 سال من از این ماشین هیچ آزاری ندیدم

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1399/06/24

    سلام
    لطفا نشونی و شماره تلفن نمایندگی فروش خودروهای برقی از جمله سابرینا اتومات رو بفرمایید
    ضمنا الان سابرینا نو حدودا قیمتش چند هست؟
    نام خودروهای برقی اتومات دیگری که در ایران هست رو بنویسید...با تشکر

    • نویسنده : امید
      تاریخ : 1399/08/02

      سابرینا خودروی برقی نیست

  • user icon
    نویسنده : هومن شيرمحمدي
    تاریخ : 1399/08/16

    سلام به نظر من يه ماشين همه چي تمومه، فقط تبليغاتش كمه . پيشنهاد مي كنم اين ماشين به همه چيني سوارا

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1399/12/24

    از نظر کیفیت و قیمت ، شک نکنید نسبت به ماشین های داخلی خیلی خیلی سرتره

  • user icon
    نویسنده : طاووسی
    تاریخ : 1400/06/10

    بايك، سابرينا ماشين عالى هست من از سال ١٣٩٤ دارم ت الآن فقط روغن تعویض وبنزين وتا هلا ٤٥ هزار كيلومترا رفته. يك مشكل هست كه شركت ديارخدرو بك شركت‌ كلاهبرداري هستند. هيج خدمات بعد از فروش نه داره.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1402/11/03

    سلام
    کسی میدونه سابرینا از لحاظ استحکام بدنه و ایمنی هنگام تصادف چطوره؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading