کیا سورنتو 2016-2017

KIA SORENT0 2016-2017

کیا سورنتو 2016-2017 کیا سورنتو 2016-2017

بررسی کیا سورنتو

نسل سوم کیا سورنتو در سال 2015 معرفی شد و به بازار ایران هم راه پیدا کرد. سورنتو جدید، از نظر طراحی کاملا متفاوت شده و در مقایسه با نسل قبل، تحولات اساسی را تجربه کرده است. جلو پنجره بسیار بزرگ در جلو و شکل جدید چراغ‌های جلو و عقب، از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی بدنه سورنتو هستند.

سورنتو در داخل کابین هم دستخوش تغییرات زیادی شده و اکنون کابین بسیار شکیل، مدرن و با کیفیتی دارد. یک نمایشگر در مرکز داشبورد دیده می‌شود و فرمان سه پر خوش دستی برای راننده در نظر گرفته شده است. متریال به کار رفته در کابین کیفیت بالایی دارد و کیا به شکل گسترده از چرم و در بخش‌هایی از چوب استفاده کرده است. 

موتورهای مختلفی برای کیا سورنتو در نظر گرفته شده که مدل وارد شده به ایران، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 188 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک همراه شده و قدرت را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. این در حالی است که سورنتو همواره در ایران با موتورهای 6 سیلندر عرضه می‌شد اما به دلیل قانون منع واردات خودروهای با حجم موتور 2500 سی سی و بیشتر، نسل جدید تنها با موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر وارد بازار ایران شد.

از رقبای کیا سورنتو در بازار می‌توانیم به هیوندای سانتافه، تویوتا راوفور، رنو کولئوس، نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر اشاره کنیم.

 

 کیا-سورنتو-SORENT0
عکس داخلی کیا سورنتو 2016-2017
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 19کاربر

سال ساخت : 2016-2017 2012-2013 2008-2009

نکات مثبت کیا سورنتو

طراحی جدید - رابط کابری خوب - فضای داخلی جادار - امکانات رفاهی بالا 

نکات منفی کیا سورنتو

 قابلیت آفرود ضعیف - مصرف سوخت نسبتا زیاد - پاسخ کند فرمان به عکس العمل راننده - دید عقب نا مطلوب - قیمت بالا 

امنیت کیا سورنتو

سورنتوی کیا نسل جدید با 5 ستاره ایمنی از  اروپا از لحاظ ایمنی شرایط مناسبی دارد 

نقد کارشناسی کیا سورنتو

کیا سورنتو2017: سورنتوی نسل جدید از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی پیدا کرده، همچنین از نظرامکانات رفاهی وضعییت بسیار مناسبی دارد ، سورنتوی نسل جدید با ورودش به بازار خودرروی ایران با استقبال بالایی همراه شده ولی قیمت بالای آن ذهن مشتریان ایرانی را به سمت خرید ماشین های ژاپنی سوق می دهد. 

 

 خلاصه

 کیا سورنتو، برای این خانواده کراس اوور یک طراحی مجدد کامل را ارائه می دهد، که رشدی هم به صورت عینی و به صورت ظاهری در آن ملاحظه می نمایید. این خودرو دربیشتر ابعاد بزرگ بوده و فضا برای سرنشینان (خصوصا افزایش فضا در ردیف سوم) افزایش یافته است، و این در حالی است که، به استایل و شکل پیچیده و پیشرفته ، رفتار رانندگی و تزئینات داخلی خود می بالد. در نتیجه ،آن چه سابقا به عنوان یک خودروی بزرگ و جادار و جایگزینی برای شاسی بلندهای کامپکت بود حال یک خودروی کوچک ، با سنگینی کمتر جایگزینی برای تعدادی از خودروهای سه ردیفه بزرگ تر در این بخش می باشد.

 معرفی این خودرو

 کیا سورنتو یک شاسی بلند سایز متوسط می باشد که در دو نوع 5 و 7 سرنشین عرضه می گردد و به همان خوبی در 5 مدل و ورژن پیکربندی شده است: L ، Lx ، EX ، SX و SX-L. موتور پایه با ظرفیت 2.4 لیتر، 4 سیلندر، به صورت استاندارد در مدل های L و LX قرار داده شده است. موتور 3.3 لیتر V6 به صورت انتخابی در LX و به صورت استاندارد در SX و یکی از دو موتور موجود در مدل های EX و SX-L می باشد. موتور موجود دیگر، موتور جدید 2 لیترتوربو شارژ 4 سیلندر می باشد.  توجه داشته باشید که همه سورنتو های مجهز V6 با 7 سرنشین عرضه می شوند، در حالی که همه سورنتوهای توربو و پایه L 5 سرنشین هستند. خودروی 4 سیلندر LX هم می تواند در این دسته قرار گیرد. سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیله در تمام مدل ها قرار گرفته است و حتی مدل بسیار ساده و پایه نیز با امکانات زیادی عرضه می گردد.

 میزان بزرگی سورنتو

 از بسیاری جهات ، نسل قبل سورنتو می توانست به عنوان جایگزینی کمی بزرگ تر برای شاسی بلندهای کامپکت مانند تویوتا RAV4 در نظر گرفته شود. برای سال 2016 ، سورنتو حرکت رو به رشدی در جهان داشته است واکنون می تواند در بسیاری جهات به عنوان جایگزینی کمی کوچک تر برای کراس اوورهای سه ردیفه بزرگ تر مانند تویوتا هایلندر در نظر گرفته شود. با افزودن 3 اینچ به فاصله بین دو محورها و به طور کلی طول ، سورنتو 2016 حجم داخلی مناسبی به دست می آورد که آن را به طور واضح به سمت شاسی بلندهایی که کامپکت نامیده می شوند، حرکت می دهد. (در حالی که بیشتر آن ها دیگر کامپکت نیستند).

 در ردیف دوم 2 اینچ به فضای پا افزوده شده است، در حالی که هنوز هم برای راحتی بیشتر صندلی خم می گردد و برای این که کودکان نزدیک ترشده و جلوتر بیایند به حالت کشویی درمی آید ، همچنین فضای اضافی پا برای کسانی که در ردیف سوم می نشینند، فراهم می کند. همین طور فضایی برای آن دسته از افرادی که ، در مدت زمانی نه چندان دور، بچه هایی چهار گوشه صندلی عقب سورنتو را اشغال خواهند کرد. به لحاظ فنی یک جفت از 6 فوتر به سمت عقب جفت می شود و سرنشینان به خاطر صندلی های کم  نصب شده با زانوهایشان به طور ناشیانه ای به طرف چانه یشان اشاره می کنند ، اما برای بزرگسالان قد متوسط برای سفرهای کوتاه مناسب و مهمتر این که، کودکان بیشتر راحت خواهند بود. به علاوه ، دریچه های هوا در عقب برای جلوگیری از چیزهایی که موجب خفگی شود وجود دارند.

 پشت آن سومین ردیف تاشو که به دو بخش مساوی تقسیم شده، 2 فوت مکعب اضافه برای فضای صندوق عقب وجود دارد، که  فضای مفید بیشتری برای یک جفت چمدان کوچک یا چندین کیسه ی موادغذایی ایجاد می کند. تاشدن صندلی به پایین یا انتخاب پیکر بندی برای 5 نفر سرنشین بازده 38 فوت مکعب دارد، که اساسا با کامپکت های بزرگ تر مانند هوندا CR-V و سایز متوسط ها مانند فورد اج برابری می کند. با همه صندلی های تاشونده ، سورنتو بیشترین فضای صندوق عقب برابر با 73 فوت مکعب فضا را فراهم می کند ، که نسبت به هردو خودروی ذکر شده در بالا بزرگ تر می باشد.

 هم اکنون، هایلندر هنوز هم بلندتر و پهن تر می باشد و به 10 فوت مکعب اضافی از بیشترین فضای صندوق عقب و همچنین به فضای کافی برای قرار دادن کمربند ایمنی صندلی وسط به ردیف سوم آن، برای ظرفیت 8 سرنشین خود، می بالد. گرچه، فاصله بین هایلندر و سورنتو به طور قابل ملاحظه ای کم می باشد، و برای خانواده هایی که در جستجوی یک خودروی 3 ردیفه هستند ، قطعا سورنتو باید آیتم مکمل خریدی، در برابرتویوتا کراس اوور بزرگ، که درجه عالی A را از سردبیران ادموندز به دست آورده است، باشد.

 گرچه ابعاد نسل آخر سورنتو با شاسی بلندهای کامپکت متفاوت است، هزینه های طراحی داخلی و کیفیت قطعات پایین نگه داشته شده است. پلاستیک ها سخت بودند ، طراحی نسبتا ساده بود و حتی زمانی که با هر چرم اراسته ای پوشیده شده بود و تا حدامکان و افراطی گرم بود، کابین خودرو هیچ گاه به یک احساس مجلل واقعی نتوانست دست یابد.

 شما می توانید مقصد این خودرو را ملاحظه کنید. سورنتو 2016 ظاهرا حرکت خوب و رو به رشدی در جهان دارد. گرچه 25,795 دلار قیمت پایه مدل L و پوسته مدل فول لود SX-L که ما با آن رانندگی کرده ایم ، می باشد. به هر حال درهر سورنتو از مواد نرم لمسی فراوانی با بافت غنی تر در قسمت داشبورد و درها استفاده شده است. مانند افزایش تعداد خودروهای با طراحی مجدد ،اتصال به کار برده شده برای داشبورد برای ایجاد درجه ای از ظرافت، بالا می باشد، در حالی که 2 تن رنگ زمینه موجود ( که شامل آن ویژگی های با ذوق و سلیقه ی سراسر بخش داشبورد پایین به رنگ خاکستری روشن می شود) ، که محیط متمایز و گرم تری می سازد. سورنتو با بهترین کیفیت در مدل های SX و SX-L ارائه شده است ( که ما با آن ها آن رانندگی کرده ایم ) و از لحاظ و شرایط لوکس بودن هیچ کم و کاستی در مقایسه با دیگر رقبای سر سخت خود ندارد (عنوان بهترین کلاس قطعا برای آن مناسب می باشد) و واقعا فاصله ای با مدل های برند لوکس ندارد.

 می توان دقیقا در مورد طراحی داخلی این خودرو گفت که دیدن کنترل های کاربر پسند بدون ایجاد خدشه در شهرت کیا جالب توجه می باشد. سورنتوی مدل LX و EX با استاندارد 4.3 اینچ صفحه لمسی عرضه می گردد، در حالی که درعکس ها شما صفحه 8 اینچ می بینید که شامل یک سیستم جهت یابی است و به صورت انتخابی بر روی مدل های EX و به صورت استاندارد بر روی مدل های SX قرار داده شده است. بر اساس تجربیات گذشته با دیگر محصولات کیا ، هر دو به صورت بصری ، با آخرین بهره مندی ویژه از دکمه های بزرگ مجازی استفاده می شوند.

 رانندگی با سورنتو

 استفاده از ساختاری سخت برای سال 2016 و به سازی های متعدد در سیستم تعلیق منجر به راحتی بیشتر ، سواری آرام و پیشرفته شده است. جیب گروند چروکی به عنوان معیاری در کیفیت سواری به وسیله مهندسان کیا نشانه گذاری شده است، و گرچه نمی توان آن را با احساس جیپ سنگین وزن در خرد شدن استحکام جاده تطابق و هم خوانی داد، اما قطعا این احساس کلی را دارد که سورنتو حالا متعلق به بخشی متفاوت با قیمتی بالا می باشد. حتی با چرخ های 19 اینچی انتخابی ، سورنتو یک کاری مناسب در جذب آسفالت ناهموار انجام داده است.

 هر سورنتوی 2016 استانداردی با انتخاب حالت درایور عرضه می گردد ، که نقاط تغییر سیستم انتقال قدرت و تلاش برای حرکت فرمان را به حالت عادی ، حالت اسپرت و حالت تنظیمات Eco (سازگار با محیط زیست) تغییر می دهد. اگرچه ما بیشتر اشتیاق تغییر دنده به پایین و بعد تغییرات به بالا را در حالت اسپرت ملاحظه می کنیم ، گفتن بیش از یک تفاوت در فرمان دشوار است ( این فرآیند در تنظیمات چند حالته فرمان هوندا بیشتر قابل توجه است.) این موضوع بیشتر یک مشاهده است تا بیان یک مشکل ، نظر به این که فرمان سورنتو SX اثبات کرده قطعه ای دقیق، شایسته و ظاهرا بی عیب می باشد.

 به هر حال، مهم است این که توجه داشته باشید، طبق تجربیات ما مدل های SX یک سیستم فرمان متفاوت نسبت به مدل های دیگر دارد، و موتور الکتریکی به دنده فرمان به جای داخل ستون فرمان نصب شده است . به طور معمول این نتایج در بهبود راحتی گردش فرمان موثر است، بنابراین فرمان آن امن و فرض بر این است که SX و SX-L در رانندگی نسبت به مدل های پایین ترشان بهتر خواهند بود.

 به طور کلی سیستم فرمان پذیری و هندلینگ آن قابل اطیمنان می باشد ، و ابعاد کوچک کیا و میدان دید قابل تحسین آن احساس سنگینی کم تری در رانندگی نسبت به گراند چروکی یا هایلندر دارد. در حرکت بر روی سطوح مختلف ، داخل خودرو به طور موثر و چشم گیر ساکت و آرام باقی می ماند (به عنوان نکته ای در رقابت با شاسی بلند های لوکس و تجملی). قابلیت ترمز این خودرو نیز قابل تحسین می باشد، ایستادن خودرو با سرعت 60 مایل در ساعت در فاصله کوتاه 118 فوت اتفاق می افتد در حالی  که خودرو خیلی ارام و قابل کنترل باقی می ماند.

گالری تصاویر کیا سورنتو

property
گیربکس
6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
property
حجم موتور سی سی
2359
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
188/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
9.8
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
9.4

مشخصات کیا سورنتو 2016-2017

مدل : SORENTO 2015
کلاس : شاسی بلند متوسط
گیربکس : 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
محور متحرک : دو دیفرانسیل (4wd)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16سوپاپ
حجم موتور سی سی : 2359
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 188/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 241/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 189
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9.8
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1685/1890/4780
وزن خالص(کیلوگرم) : 1700
مشخصات تایر : 235/55R19
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9.4
استاندارد الایندگی : یورو5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 71
کیسه هوا : کیسه های سرنشینان جلو – جانبی – پرده ای – مجموعاً 6 کیسه هوا
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم مدیریت پایداری VSM – سیستم کنترل ایستایی در سربالایی EBD-ABS-HAC
سیستم های امنیتی : سیستم هشدار نقاط کور-سنسور برخورد از عقب- سیستم کمکی پارک هوشمند - ورود و استارت بدون کلید
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی/ گرمکن فرمان/ کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع دوگانه/ خروجی تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : صفحه نمایشگر لمسی 4.3 اینچی – هندزفری - بلوتوث
سیستم صندلی : صندلی راننده با تنظیم در 10 جهت و سردکن – صندلی سرنشین جلو با تنظیم در 8 جهت و سردکن/ گرمکن صندلی‌های جلو و ردیف دوم / صندلی‌های تاشو عقب
سیستم اینه و شیشه ها : شیشه‌های سولار -آینه های جانبی تاشوی برقی با گرمکن
سیستم روشنایی : چراغ های زنونHID-چراغ های مه شکن جلو - سیستم انطباق روشنایی چراغ با چرخش فرمان - چراغ جلو و عقب LED
سایر امکانات : رینگ 19 اینچی آلومینیومی – سیستم تعلیق با قابلیت ثابت نگاه داشتن ارتفاع هنگام حمل بار – استفاده از فولاد در 53 درصد از بدنه – سنسور نور – کروز کنترل - دوربین 360 درجه - ورود و استارت بدون کلید
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره کیا سورنتو 2016-2017

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/08/10

    نویسنده محترم کاملا رو هوا گفتی و اصلا معلومه حتی از دو متری هم ندیدیش که میگی حرفی برای گفتن نداره .
    سواری خشک و... ؟واقعاً سوارش شدی؟انصاف هم خوب چیزیه . این ماشین بهترین SUVسایز متوسط آمریکا در سال 2016 شده.

    • نویسنده : سینا
      تاریخ : 1395/10/12

      دوست عزیز نسبت به قیمت نه سانتافه نه سورنتو به هیچ عنوان کیفت سواری و نرمی خوبی ندارن ااااااگر سوار شده باشی سانتافه 2010 خیلی نرم تر و تیزتر از 2016 هاست وگرنه نسبت به سمند خیلی نرم تره

    • نویسنده : محسن
      تاریخ : 1396/04/02

      دوست عزیز سورنتو تو رنج قیمتش فوق العاده هست و قابل مقایسه با سانتافه نیست خیلی پرشتابتر و نرم تر از سانتافه هستش من که دارم خیلی خوب هست

  • user icon
    نویسنده : علی اکبر منصوری
    تاریخ : 1395/08/18

    سلام،با احترام به نظر شما،کیا سورنتو اصلا در کلاس شاسی بلندهاي compact مثل هونداcrvو تویوتا Rav4 نیست که قابل مقایسه با آنها باشد،کیا سورنتو در رده بندی شاسی بلندهاي متوسط یا بعبارتی two-Row Mid-size cross overs قرار دارد و اگر قرار باشد با سایر رقباش در این کلاس مقایسه شود باید با خودرویی مثل هیوندای سانتافه مقایسه شود که البته بهتر از سانتافه است.

  • user icon
    نویسنده : محسن خدارحمی
    تاریخ : 1395/09/04

    یک بررسی بسیار سرسری و بیش از حد سطحی در خصوص یکی از معدود اس یو وی های مید سایز در بازار کشور! و مقایسه ش با دو خودرویی که در سگمنت پایینتری قرار میگیرن! کلا از نظر گردانندگان محترم این سایت تنها خودروی برتر دنیا هونداست و بس! واقعا اعتقاد دارید این بررسی سطحی کمکی به خریداران میکنه؟!!!

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/04

    کسایی که میخوان کیا سورنتو 2016 بخرن یه مدت صبر کنن
    نیسان ایکس تریل اگه بیاد این ماشین حرفی برای گفتن نداره.
    به جرات میگم ایکس تریل بهترین شاسی بلند این رنج قیمتی خواهد شد.
    بعد یه دور سواری خودتون به این حرف میرسین.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/09/04

    البته همه خودروهای موفق بازار ایران لزوما نباید از نظر مشخصات فنی خیلی بارز باشند . به نظرمن.

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین
    تاریخ : 1395/09/04

    با سلام
    فکر کنم توی دنیا فقط شما باشید که سورنتو رو اینطوری معرفی میکنید.
    اگه میخواین مقایسش با سانتافه 2016 رو ببینید همه ی سایت های معتبر در سطح جهانی سورنتو رو برنده میدونن.
    میتونین از لینک های زیر نظر های کارشناسان معتبر رو مطالعه کنید و سپس درباره ی سورنتو حرف بزنین:

    https://www.cars.com/articles/suv-comparison-2016-kia-sorento-vs-2015-hyundai-santa-fe--1420681183834/

    مقایسه ۲:

    http://www.carsguide.com.au/head-to-head/hyundai-santa-fe-elite-diesel-vs-kia-sorento-sli-diesel-20150710-33993

    تست درگ ( که شما میگین سورنتو ضعیفه:
    تست درگ ۱:
    http://www.aparat.com/v/wSKbA
    تست درگ ۲(در ایران):که برنده قطعی این رقابته:
    http://www.aparat.com/v/HNTV5
    پس لطفا با اطلاعات و دانش کافی قضاوت کنیم.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/09/04

    به نظرم ماشین3 یکم نامنصفانه نقد میکنه این ماشین و کلا ماشین‌های کره‌ای رو.
    من بیشتر از یک سال هست که کیا سورنتو جدید رو دارم . درسته که شتاب ماشین بالا نیست ولی هیچ مشکلی به لحاظ سواری نداره و انصافا اصلا در قیاس با راو4 خشک نیست و امکانات و آپشن‌های خوبی داره.

    در مورد قابلیت آفرود هم باید بگم ماشین‌های در این کلاس اصلا کارشون افرود نیستند. ولی آفرودهای معمولی مثل رفتن توی کویر یا ساحل یا... رو به راحتی میتونید باهاش انجام بدین.

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/05

    کیا سورنتو با سانتافه باید مقایسه بشه سواریشون از تویاتا راور بهتر اما هوندا از همه بهتره

  • user icon
    نویسنده : محمد جواد میرزازاده
    تاریخ : 1395/09/07

    مشکل نویسنده ماشین ۳ چی هست که مردم ایران گاری سوارن و از بس ماشین خوب سوار نشدن برای لگن های کره ای و چینی سر ودست می شکونن. شانس آوردیم اینجا فضای مجازیه فقط فحش میخوریم وگرنه دوستانو ول کنی همینجا رو با خیابون اشتباه میگیرنو با قفل فرمون می افتن دنبالمون که چرا لایک نکردی.

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1395/09/11

      مشکل ، امثال شماست که یه سری به بررسی سایت های معتبر جهانی هم نمیزنی و نظرت رو رها میکنی.برو تو سایت های معتبر خودرویی و ببین راجع به سورنتو2016 چی میگن.

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1395/09/13

      مشکل شما اینجاس که منظور از ماشین کره ای پراید رو در نظر گرفتی احتمالا
      نه عزیز جان اشتبا اومدی.
      هر وقت خواستن سورنتو بهت بدن بگو لگنه من سوار نمیشم.

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      ماشین خوب عالی باشه حالا فرقی نداره ساخت کجا باشه اینایی ک میگن ماشین ما ساخت فلان کشوره برای پز فقط ماشین را خریدن نه چیز دیگری

    • نویسنده : زهرا
      تاریخ : 1396/08/24

      خدایا خواهش میکنم به افراد بی شخصیت بی جنبه پول نده.الهی آمین

  • user icon
    نویسنده : علی اصغر
    تاریخ : 1395/09/18

    خخخخخ از لحاظ فنی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بر اساس نظر مصرف کننده های خارجنشین! توی چنتا دسته بندی از suvها رتبه اول و دوم رو کسب کرده. بالاتر از تویوتا هایلندر..... اینم لینکش
    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/suvs/
    بعد اوتلندری که انقد ازش تعریف میکنین شده بود 23ام!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1395/09/26

    اول شدن سورنتو رو در دسته بندی خودرو میدسایز اس یو وی رو به شما ونویسنده محترم سایت تبریک میگم

    • نویسنده : سینا
      تاریخ : 1395/10/12

      ینی بین فورد و سوبارو و بی ام و و بنز و فولکس واگن و... سورنتو اول شده!؟😂😂😂😂😂

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      درمورد نوشته سینا باید بگم کیفیت هیچ فقط ب برند نبوده من هم حرف دوستمون تایید میکنم ک توی بازار امریکا سورنتو خوش درخشیده

  • user icon
    نویسنده : بهزاد نوری
    تاریخ : 1395/11/06

    من تازه این ماشینو خریدم و خیلی خوشحالم که به نظر کارشناس شما که خیلی دور از واقعیت گفته شده گوش نکردم . واقعا چرا با این کار اعتبار سایتتون رو زیر سوال میبرید همین دیشب برنامه ماشین هفته داشت بهترین اس یو وی های امریکا رو بررسی میکرد و سورنتو رتبه دوم رو بدست اورد بعد از مزدا سی ار ۹ بالاتر از جیپ سنتافه فورد . یکم مطالعه بد نیست

  • user icon
    نویسنده : فرزان
    تاریخ : 1395/12/03

    سلام. من حدود یکماهه که سورنتو 2017 گرفتم. قبلا توسان داشتم. واقعا نمیدونم ملاک نرمی که سایت نوشته بر چه اساسیه ولی این ماشین با توجه به شاسی بلند بودنش فوق العاده نرمه و از لحاظ شتاب و مصرف سوختم من کمبودی حس نکردم. با تحقیقی که من کردم تو ایران 5 برنده خارجیه که مشکلی در بازار فروش و تامین قطعات ندارن بنز، بی ام دبلیو ، تویوتا ، کیا، هیوندا. با توجه به بازه قیمتی و امکانات و قابلیت استفاده برای سفر خانوادگی سورنتو بهترین انتخاب البته برای من بود. حالا این که چه ماشینی بهتره یا نه بر میگرده به نیاز. من دنبال خودرو هفت نفره بودم که فقط سورنتو و سانتافه و بعضی اوتلندرا این امکانو داشتن که بعد از بازدید متوجه شدم فقط سورنتو صندلی ردیف سومش واقعا کاربردیه الباقی بخاطر فضای کم جلو پا کاربردی نبودن. از لحاظ آپشن هم تقریبا تکمیله هر چند که هنوز طریقه استفاده از بعضیشون هم یاد نگرفتم😁. سه روز قبلم توی برف حدود سی سانت آزمایشش کردم که سربلند بود.

  • user icon
    نویسنده : کارشناس
    تاریخ : 1395/12/08

    انصافا سورنتو بهترين خودرو ساخت كشور كره هست

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/03/01

    دوستان ی ماشین توی فلان کشوری خیلی فروش داشته باشه دلیل بر این نمیشه خیلی ماشین عالیه الان توی ایران ما پراید بیشترین فروش داره یعنی ماشین خوبیه ک انقدر فروش داره

    • نویسنده : آرمان پویا
      تاریخ : 1396/07/23

      سلام دوست عزیز. این قیاسی که شما فرمودید درست نیست. اول اینکه سورنتو پرفروش ترین خودروی امریکا نیست! فقط در کلاس خودش بالاترین امتیاز رو کسب کرده. برای امتیاز دهی به خودروهای مختلف در کلاسهای متفاوت، چیزی بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ فاکتور رو با همکلاسان اون خودرو مقایسه می کنن و تعدادی داور که توسط رسانه های اون کشور و مردم شناخته شده هستند هر یک امتیاز و نظراتشون رو میدن و در پایان این فاکتورها محاسبه شده و امتیاز نهایی داده میشه و خودروی مورد نظر انتخاب میشه. مثلا ممکنه لکسوس و مرسدس بنز هم در این کلاس نماینده ای داشته باشن و قطعا از لحاظ کیفیت ساخت و سواری عالی نسبت به سورنتو برتری بی چون و چرایی داشته باشن! اما در مورد فاکتور قیمت و هزینه تعمیر و نگهداری امتیاز لازم رو نیارن بنابراین از خودرویی مثل سورنتو عقب می مانند. به همین راحتی!!!
      امیدورام این ابهام برای سایر دوستان محترم هم برطرف شده باشه و دچار اشتباه نشن. با سپاس

  • user icon
    نویسنده : فرشاد قدرخواه
    تاریخ : 1396/03/01

    من این ماشین به بقیه ماشین ها ترجیح میدم چون از همه چیزش ک بگذریم هیچی مثل چراغ عقب سورنتو ک اخم خیلی قشنگی به این ماشین داده نمیشه واقعا ب اونهایی ک این ماشین انتخاب کردن تبریک میگم و از نظر امکانات از سانتافه کم نمیاره هیچ بهتر از اون هم هستش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/08

    دوستان من تصمیم دارم سورنتو 2017 خرید کنم .به نظر شما این انتخاب خوبی توی این رنج قیمته.

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/04/10

    به نظر من این بهترین انتخابه. من 2 ماه خریدم عالیه

  • user icon
    نویسنده : Sepehr
    تاریخ : 1396/06/14

    دوربین سیصدوشصت درجه داره؟؟؟؟؟

    • نویسنده : مهسا
      تاریخ : 1396/06/23

      بله داره

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1396/11/05

    سلام دوستان این کارشناسها واقعا بدون اطلاع ازوضعیت خودروهایی که به ایران واردمیشوند ودراختیارعموم قرارمیگیرند نظرمیدهند درایران موتور ۲۳۵۹ سی سی تنفس طبیعی تحویل میدهند چه مدلهای وارداتی وچه مدلهای شرکتی واصلامدل ۲۰۱۷ که به ایران آمده کروز کنترل هوشمند وترمزاضطراری ندارند تازه رادارنقطه کور هم روی سورنتو نیست فقط راداربین خطوط ودوربین ۳۶۰ درجه که بهترازرادارجانبی هست روی سورنتو موجودهست وسورنتو واقعا زیرپای نرمی دارد وترمزهای عالی درمجموع باآپشنهای مشابه ازسانتافه که شخصا ۲ سال دراختیارم بوده خیلی بهتراست این کارشناسهای محترم ازمدل اس ایکس واس ایکس ال که درکشورهای حاشیه خلیج باآنهارانندگی کرده اندصحبت میکنند که بدردمانمیخورد بااتومبیل موجود بایدبررسی کرد عذرخواهی میکنم وقتتان راگرفتم

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1397/11/14

    سلام دوستان من میخوام تا حدود ۶۰۰ تومن برا خرید ماشین هزینه کنم واقعا نمیدونم چی بخرم. ممکنه کمکم کنید؟ بنظر شما یه ماشینی مثل سورنتو بخرم که خشک باشه و گارانتی دار یا ماشینی که کارکرده س ولی خیلی سر تره از سورنتو. شما چی پیشنهاد میدین؟ بعد نظرتون روهم نسبت به موهاوی بگین. فقط از میون شاسی بلندها سانتافه ۳۵۰۰ داشتم که واقعا راضی بودم. ممنون از کمکتون

  • user icon
    نویسنده : شاهین
    تاریخ : 1397/12/21

    با سلام من پژو 2008 صفر تازه تحویل گرفتم خیلی ماشینی تیزی است و اما متاسفانه کوچکه می خوام بفروشم و سورنتو 2017 بخرم با این مقایسه که شده گیج شدم

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1398/06/25

    من چندسال سورنتو داشتم الحق وانصافا ماشین خیلی خو.بی هست .واقعیت اینه که قیمت های الان هیچکدام منطقی نیست ولی سورنتو از جهات مختلف ماشین خیلی خوب وواقعا تو جاده مطمئن و سواری خیلی ارام بیصدا و نرمی داره....

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین نقی پور
    تاریخ : 1399/10/08

    سلام دوستان می خوام سورنتو ۲۰۱۷ gt line بخرم ولی بعضی ها میگن عکس‌العمل فرمون خیلی کند هست!!
    آیا درست میگن؟؟

  • user icon
    نویسنده : کوروش ایرانی
    تاریخ : 1400/08/07

    سلام ، به مدت ۳ سال بهترین خودروی SUV
    سایز متوسط ایالات متحده آمریکا بوده .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading