میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018

MITSUBISHI OUTLANDER 2016-2018

میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018 میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

نسل قبلی میتسوبیشی اوتلندر در ایران به خاطر طراحی نه چندان جذابش مورد استقبال قرار نگرفت. ولی در مدل 2016 با فیس لیفت انجام شده بر روی اوتلندر، این خودرو به خودرویی بی رقیب در کلاس خود تبدیل شده است. اوتلندر ماشینی از کمپانی میتسوبیشی است. آخرین زبان طراحی کارخانه بر روی این ماشین یعنی اوتلندر پیاده شده است.

میتسوبیشی اوتلندر در نمای جلوی ماشین زیبا و تهاجمی می باشد؛ که در این مساله، چهره ماشین، طراحی چراغ ها، جلو پنجره و زه های کرومی کمک بسزایی کرده اند. این جزئیات، در عین زیبا بودن، ماشین را لوکس تر نشان می دهند. نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر هم در عین سادگی، در اوج زیبایی و هماهنگی قرار دارد؛ و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ بوده و تناسب دارد.

در کل میتسوبیشی اوتلندر ماشینی ژاپنی با طراحی هماهنگ، مدرن و زیبا است. میتسوبیشی اوتلندر مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع می شود. داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر همه چیز زیبا و لوکس به نظر میرسد. سواری با میتسوبیشی اوتلندر، احساس سواری با یک ماشین شاسی بلند لوکس را به شما می دهد که برای کلاس خودش ماشین بسیار خوبی بوده و کاملا یک پله از هیوندای سانتافه بالاتر است.

از نظر کیفیت روکش ها، ادوات و متریال ، میتسوبیشی اوتلندر ماشینی خوب و کاملا راضی کننده میباشد. امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از این ماشین را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند. در واقع میتسوبیشی اوتلندر ماشین با کیفیتی محسوب می گردد. 

در میتسوبیشی اوتلندر کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین در سطح بالایی قرار دارد. به طور کلی کابین میتسوبیشی اوتلندر، طراحی اوتلندر و کیفیت آن در بخش های مختلف در کلاس خودش، جزو ماشین های خوب بوده و در این بخش امتیاز بالایی را کسب میکند. این مساله نشان می دهد میتسوبیشی اوتلندر ماشین خوش ساخت و با کیفیتی است اما بازار خرید و فروش آن چندان جالب نیست.

 

ویدئو بررسی میتسوبیشی اوتلندر دوبله فارسی:

 

 

 میتسوبیشی-اوتلندر-OUTLANDER
عکس داخلی میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

9از 18کاربر

سال ساخت : 2016-2018 2014-2015

نکات مثبت میتسوبیشی اوتلندر

بازده و قدرت مناسب پیشرانه - قابلیت افرود بالا - مصرف سوخت مناسب - سیستم صوتی با کیفیت - طراحی جذاب ظاهری.

نکات منفی میتسوبیشی اوتلندر

طراحی ساده کابین - کمبود آپشن نسبت به رقبا. 

امنیت میتسوبیشی اوتلندر

5 ستاره ایمنی برای خودرو میتسوبیشی اوتلندر از اروپا، نشان دهنده امنیت بالای اوتلندر می باشد.

نقد کارشناسی میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر یک شاسی بلند ژاپنی است که نسل اول آن در سال 2000 معرفی شد و در حال حاضر در سومین نسل به تولید می‌رسد. نسل سوم اوتلندر در سال 2013 معرفی شد و در سال 2015 یک فیس لیفت را تجربه کرد.

اوتلندر نسل سوم از سال 2014 به نمایندگی آرین موتور وارد بازار ایران شد ولی به دلایل مختلفی نتوانست فروش موفقی را تجربه کند. مهم‌ترین این دلایل ظاهر نه چندان جذاب اوتلندر بود که در مقابل رقبای قدرتمندش حرفی برای گفتن نداشت. اما میتسوبیشی در سال 2015 تصمیم به ارائه یک فیس لیفت از اوتلندر گرفت که در نتیجه، یک شاسی بلند به مراتب زیباتر را روانه بازار نمود.

اوتلندر جدید در بسیاری از بخش‌ها دچار تغییر شده بود از جمله در طراحی چراغ‌های جلو و عقب و اضافه شدن بخش‌های کرومی جدید. این مدل از میتسوبیشی اوتلندر هم توسط آرین موتور در بازار کشورمان عرضه شد و اتفاقا فروش موفقی را تجربه کرد. اوتلندر اکنون به عنوان یک شاسی بلند محبوب و قابل اعتماد در بازار شناخته می‌شود و حتی در مقابله با خودروهایی چون تویوتا راوفور، نیسان ایکس تریل، رنو کولئوس، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو عملکرد خوبی دارد.

اوتلندر در داخل کابین به خوبی طراحی بیرون عمل نمی‌کند و باید گفت در این زمینه در برابر رقبای یادشده حرفی برای گفتن ندارد. طراحی کابین ساده و به‌دور از هیجان است و شاید استفاده زیاد از پلاستیک به ویژه در داشبورد، حس ناخوشایندی به شما بدهد. یک نمایشگر در مرکز داشبورد دیده می‌شود اما نکته عجیب، محل قرارگیری ورودی‌های سیستم تهویه است. این امکان وجود دارد که خریداران تریم دو رنگ را برای کابین میتسوبیشی اوتلندر خود سفارش دهند.

میتسوبیشی اوتلندر از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارد که این قدرت برای به حرکت درآوردن بدنه 1580 کیلوگرمی آن زیاد نیست اما باتوجه به وزن کمتر در مقابل رقبا، عملکرد ناامیدکننده‌ای هم ندارد. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. البته میتسوبیشی یک مدل هیبریدی هم از اوتلندر معرفی کرده که در تعداد محدودی وارد بازار کشورمان شد. 

از مهم‌ترین آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی در نظر گرفته شده برای اوتلندر می‌توانیم به 7 عدد کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS, EBD, ASC, TCL, HSA و BA، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف، صندلی برقی راننده به همراه گرمکن صندلی‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک، نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین دید عقب، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، دوربین 360 درجه و دو خروجی 12 ولتی برق اشاره کنیم.

 از رقبای میتسوبیشی اوتلندر می‌توانیم به هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، تویوتا راوفور، نیسان ایکس تریل و رنو کوائوس اشاره کنیم.

میتسوبیشی اوتلندر یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین خودروهای حاضر در این کلاس است و از هر نظر خودرو ایده‌آلی است. اما شاید برخی از کاربران، خودروهای دیگری جون سانتافه را به اوتلندر ترجیح بدهند آنهم به دلیل ظاهر جذاب‌تر که این انتخاب به سلیقه خریدار بازمی‌گردد. در این بازه قیمتی خودروهایی چون رنو کولئوس و نیسان ایکس تریل 2017 و 2018 بازار را در دست گرفته‌اند اما با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید به سراغ فولکس واگن تیگوان هم بروید که یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای بازار کشورمان محسوب می‌شود. تویوتا راوفور هم یکی دیگر از رقبای اوتلندر است که به مراتب بازار خرید و فروش بهتری دارد.

میتسوبیشی اوتلندر 2016 تا 2018 یکی از شاسی بلندهای باکیفیت در کلاس خود به شمار می‌رود اما در مقایسه با رقبایی چون رنو کولئوس بازار خرید و فروش ضعیف‌تری دارد و در بحث خدمات پس از فروش هم شرایط چندان مناسبی ندارد.

گالری تصاویر میتسوبیشی اوتلندر

property
گیربکس
گیربکس اتوماتیک cvt
property
حجم موتور سی سی
2360
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
170/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10,5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
9

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018

مدل : outlander 2016
کلاس : شاسی بلند متوسط
گیربکس : گیربکس اتوماتیک cvt
محور متحرک : چهارچرخ متحرک(4WD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی/16
حجم موتور سی سی : 2360
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 170/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 220/4200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 190
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10,5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1680/1810/4695
وزن خالص(کیلوگرم) : 1485
مشخصات تایر : 225/55R 18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 9
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 65
کیسه هوا : 2عدد جلو و سرنشین، 2 عدد ایربگ جانبی،2 عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد زانو
سیستم های ترمز و پایداری : TCS-ASR-ESP-ABS-EBD
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ ایموبلایزر/ باز و بسته شدن در با ریموت
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی تلسکوپی با روکش چرم/ دکمه های کاربردی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه اتوماتیک دوگانه
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : سیستم صوتی با 9بلندگو/ مانیتور 7 اینچی لمسی/ USB-Bluetooth
سیستم صندلی : تنظیم ارتفاع صندلی راننده/ پشت سری های فعال/ کمربندهای 3 نقطه ای ELR
سیستم اینه و شیشه ها : بالابرهای برقی/ سانروف پاناروما/ آینه های الکتروکرومیک
سیستم روشنایی : چراغ شور جلو/ زنون HID/مه شکن جلو/ Day Light
سایر امکانات : دوربین دید عقب/ کروز کنترل/ رینگ های 18اینچی/ روکش چرم صندلی ها/گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو/شیفتر پشت فرمان
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره میتسوبیشی اوتلندر 2016-2018

  • user icon
    نویسنده : امیر محمد نعمانی
    تاریخ : 1395/10/08

    سلام. راو 4 2016 بهتره یا اوتلندر 2016
    با تشکر

    • نویسنده : سید حسن خطیبی
      تاریخ : 1395/12/10

      با سلام
      مسلما اوتلندر و چون رافور درسته بازار بهتری داره ولی سرو صدای اتاقش بیشتره.

  • user icon
    نویسنده : حسين
    تاریخ : 1395/12/09

    با سلام
    من دنیال یه کراس اور تو همین رنج قیمتم
    به نظر شما سورنتو بهتره یا اوتلندر.؟؟؟
    یا شایدم راو 4

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      به نظر من اوتلندر ولی کولئوس برداری بهتره چون اپشن های بالایی داره اما اگر با اون قیافه تقریبا زشت کولیوس کنار بیای

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      با اینکه کراس اورر های زیبا تری نسبت به اوتلندر هستش من نمیدونم چرا من اوتلندر میتسوبیشی خیلی دوس دارم اما واقعا نمیدونم چرا میتسوبیشی انقدر طراحی داخل این ماشین انقدر زشت و ساده طراحی کرده طوری تا توی این ماشین میشینین حس ی ماشین2009به شما دس میده ولی توی کولئوس ک میشینین حس ی ماشین2017ب شما دس میده چون انقدر کیلومتر این ماشین قشنگه ک حد حساب نداری اما قیافه کولئوس نسبت ب اتلندر ب نظر من زشته چون وقتی رنو این طراحی توی تالیسمان استفاده کرد نباید تو جایی دیگ استفاده میکرد ببینید شما الان توجه کنید توی تالیسمان استفاده کرده و توی کولئوس هم استفاده کرده از اونور هم توی مگان استفاده کرده و توی ی ماشین ون هم استفاده کرده ولی ب نظر من اگ میخواین حس لوکس بودن بهتون دس بده سراغ ماشین دیگ برین بهتره مثل کولئوس یا سورنتو یا اسپرتیج یا توسان طراحی داخلی قشنگ تری دارن و ب ندرت قیمت های بهتری دارن دوست دارم نظر مدیر هم درمورد این نوشتم بدون ممنون میشم جواب بدین

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/05/21

      به نظر من اگه کراس اوور بخوای کولیوس بهتره اما اگه اس یو وی بخوای قطعا اوتلندر

  • user icon
    نویسنده : نوید زارع
    تاریخ : 1396/04/12

    با سلام خدمت شما بنده قسط خرید اوتلندر 2017 رو دارم ولی بین این و کولیوس تردید دارم
    بیشتر به نرمی ماشین و شتاب خوب و کیفیت ساختش اهمیت میدم طراحی داخلی کابین زیاد برام مهم نیس چون بعد یه مدت عادی میشه ولی نرمی و کیفیت ساخت و قدرت موتور همیشه به درد میخوره
    میشه بگید با ملاک های من کدومش بهتره؟
    با تشکر از ماشین3

    • نویسنده : hamed
      تاریخ : 1396/10/28

      اگه ماشین برای سوار شدن بخواین ک با کیفیت باشه قطعا اوتلندر
      اما اگه ماشینی رو دوست دارین ک ا|شن داشته باشه کره ای های خیلی سرتر ان نسبت ب ژاپنی ها

      با ملاک های ک شما گفتین قطعا اوتلندر بهنره
      ماشین ژاپنی خیلی بهتر از ماشین های اروپاییه
      ی مورد دیگه هم ک هس کولیوس توربوشارژه ممکنه اذیت بکنه
      ولی میتسوبیشی حجم موتورش2.4 بدون توربو و اذیت توربو و نگهداری ک باید از توربو شارژ کرد رو نداره.

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/06/23

    با سلام خدمت دوستان عزيز من حدود ٦ ماهه اوتلندر خريدم دو تا از دوستان صميمي هم سورنتو و سانتافه خريدند منهاي آپشن كمترش و سادگي داشبورد
    وقتي اونا سوار ماشين من ميشن از نظر نرمي و شتاب و استحكام و اصالت ژاپني بودن اونها اوتلندر رو تاييد ميكنند واز نظر من هم بين شاسي بلندها ماشين فوق العده نرميه

  • user icon
    نویسنده : حسین تیموری
    تاریخ : 1397/02/06

    سلام دوستان
    من خیلی دیر با ماشین ۳ آشنا شدم و خیلی دیر دارم کامنت میذارم
    گفتم شاید کامنت من باعث کمک به دوستان بشه
    من ۹ ماهه اوتلندر دارم، سواری ماشین خیلی خوبه
    با اینکه بعضی دوستان گفتن طراحی داخل زشته موافق نیستم، بلکه فقط سادست،کیفیت داشبوردم خوبه که بهش اشاره نشده بود.مثلا سانتافه دکمه لاک جدا داره ولی واسه میتسوبیشی تنظیمات دف فقط یه دکمه داره
    مشکل من فقط کمبود آپشناشه، حتی سرنشینای عقب دریچه ندارن، البته زیر صندلی کانال داره ولی دیگه میتسوبیشی خیلی صرفه جویی کرده
    دیگه سیستم راکفورد وجود نداره

    ولی به ضرس قاطع از تمام هم رده های خودش نرم تره
    من ماشینو برای یه دوره زمانی طولانی میخوام
    بعلاوه اینکه بخاطر کارم همش تو جاده در رفت و آمدم

  • user icon
    نویسنده : م م
    تاریخ : 1397/04/11

    من یکسال ونیمه که اوت لندر دارم از نظر قدرت شتاب ونرمی فوق العاده است خیلی ازش راضیم مخصوصا در جاده قابل مقایسه با کره ای نیست

  • user icon
    نویسنده : ایمان محمدی
    تاریخ : 1397/10/14

    بین اوتلندر و ایکس تریل کدومشون بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : نعمت احمدي
    تاریخ : 1397/10/14

    سلام من. ١ سال اتلندر دارم ، ماشينه خيلي نرم راحتي ،
    ولي يه ضعف بزگ داره كه اونم ، ايرو ديناميكشه ، خيلي ضعيف .
    خدم ضرر ديده همين موضع ام .

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1399/06/15

    سلام دوستان اوتلندر و کولیوس در حالت ۴ چرخ دنده سنگین هم دارن که بشه ماشین افرود هم استفاده کرد ممنون میشم تو این زمینه راهنناییم کنید

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1400/10/10

    اوتلندر خیلی بهتره ،الان که ماشین نمیاد بازار دسته دومش هم خوبه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading