نیسان ایکس تریل 2016-2017

NISSAN X-TRAIL 2016-2017

نیسان ایکس تریل 2016-2017 نیسان ایکس تریل 2016-2017

بررسی نیسان ایکس تریل

نیسان برندی است که مدتی قبل مجوز واردات به کشورمان را دریافت کرده است و قصد دارد تا با مدل محبوب X-TRAIL در دل ها جا باز کند. ظاهر با ابهت و زیبای نیسان ایکس تریل کاملا اصولی شکل گرفته است. یکی از ویژگی های خوب طراحی نیسان ایکس تریل چراغ هایش میباشد؛ که کاملا حس قدرت را به بیننده منتقل می نماید.

نیسان ایکس تریل در ظاهر دارای ویژگی هایی مانند سقف پانورامایی، چراغ های روز روشن LED، لامپ های زنون و رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلومینیومی است که ایکس تریل را بسیار جذاب، منحصر بفرد و شیدا ساخته است. نیسان از همان استایل قدیمی برای طراحی X-TRAIL 2016 استفاده کرده است. اما این زمان را در عوض طراحی بر روی افزایش ویژگی های مثبت به کار برده است. به گفته نیسان، ایکس تریل 2016 به گونه ای شکل گرفته است تا نیازهای یک خانواده را به طور کامل پاسخ دهد.

خانوادگی بودن نیسان ایکس تریل را می توان در داخل کابین هم مشاهده کرد. فضای کابین کاملا نیازهای یک خانواده را تامین میکند.  فضای کابین گسترده و راحت میباشد، صندلی ها نرم و راحت هستند و بدن را به خوبی دربرمیگیرند. سقف پاناروما نمایی لذت بخش و زیبا و سقفی به وسعت آسمان به شما می دهد و امکانات رفاهی و ایمنی کامل و خوبی هم در نظر گرفته شده است؛ تا خیال شما از همه لحاظ راحت بوده و درون ماشین آرامش کامل را تجربه کنید. طراحی درون کابین نیسان ایکس تریل هم به گونه ای است که دسترسی به همه این امکانات و تجهیزات کاملا راحت بوده و همه چیز ارگونومیک شکل گرفته است.

طراحی داشبورد ایکس تریل بیشتر از جنس پلاستیک مرغوبی است که کیفیت کاملا مطلوبی دارد و شما را  بسیار راضی میکند. در وسط داشبورد یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی چند کاره خود نمایی می کند؛ که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید. سیستم تهویه هوای داخلی ایکس تریل از نوع دوگانه و تماماً اتوماتیک است. همانطور که گفته شد، صندلی های نیسان ایکس تریل از اگونومی بالایی برخوردار بوده و بسیار راحت میباشند. این صندلی ها از جنس چرم مرغوب ساخته شده و مجهز به سیستم گرمایشی و کنترل 6 جهته در ردیف جلو هستند.

پیشرانه نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران دارای مشخصات زیر میباشد. قلب تپنده نیسان ایکس تریل های وارد شده به ایران یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر میباشد. نیسان ایکس تریل به لطف این پیشرانه پیشرفته، پر بازده و راندمان بالا قابلیت تولید 171 اسب بخار قدرت در 6000 هزار دور و 280 پوند فوت گشتاور را دارا میباشد؛ که کاملاً مناسب یک کراس اور با این ابعاد، وزن و بدنه است. گیربکس ایکس تریل از نوع CVT و شیفترونیک است؛ که با پیشرانه نیسان ایکس تریل به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع، دقیق، هوشمند و نرم میباشد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان ایکس تریل 9.4 ثانیه میباشد و به راحتی تا بیش از 190 کیلومتر در ساعت هم میتواند سرعت بگیرد. ظرفیت باک نیسان ایکس تریل تنها 60 لیتر است؛ که با توجه به پیشرانه بهتر بود نیسان از باک بزرگتری استفاده می کرد. اما چون مصرف سوخت نیسان ایکس تریل اقتصادی میباشد، با همین مقدار ظرفیت باک هم نیسان ایکس تریل تا بیش از 700 کیلومتر مسافت را میتواند بپیماید. مصرف سوخت ترکیبی نیسان ایکس تریل اقتصادی  8.3 لیتر است و استاندارد یورو 6 را دارد و خودرویی پاک محسوب می شود. ایکس تریل قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان 4WD را دارد که می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد. این قابلیت به همراه موتور قدرتمند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم میزند.

نیسان ایکس تریل به لطف مهندسی پیشرفته نیسان، سواری و هندلینگ بسیار سطح بالایی دارد و از طرفی هم کاملا مناسب کلاسش عمل میکند. سواری نیسان ایکس تریل نرم و کاملا خانوادگی است. عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان ایکس تریل میباشد. در عین این عملکرد نرم، پایداری و مانورپذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم. نیسان ایکس تریل سیستم فرمان نرم، دقیق و هماهنگی دارد که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان ایکس تریل در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها را تضمین میکند. نیسان ایکس تریل هم چنین از سیستم ترمز خوب و پرقدرتی بهره میبرد؛ که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانورهای سنگین را به راحتی میدهد.

 

تست درایو نیسان ایکس تریل 2017:

 

 

sound
بررسی صوتی نیسان ایکس تریل
 نیسان-ایکس-تریل-X-TRAIL
عکس داخلی نیسان ایکس تریل 2016-2017
price icon

5,100,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 9کاربر

سال ساخت : 2018 2016-2017

نکات مثبت نیسان ایکس تریل

کیفیت بالای ساخت - طراحی بروز - فضای کافی داخل اطاق - پیشرانه قدرتمند و پر بازده - عملکرد آفرود قابل قبول - آپشن های بروز 

نکات منفی نیسان ایکس تریل

خدمات پس از فروش محدود 

امنیت نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل با 5 ستاره ایمنی بالاترین سطح ایمنی را داراست.

نقد کارشناسی نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل یک شاسی بلند ژاپنی است که نسل اول آن در سال 2000 معرفی شد و در حال حاضر در نسل سوم به تولید می‌رسد. ما در مورد همین نسل سوم صحبت می‌کنیم که وارد بازار خودرو کشورمان شد.

نسل سوم نیسان ایکس تریل در سال 2013 معرفی شد و در حال حاضر هم بر روی خط تولید قرار دارد. البته بد نیست اشاره کنیم که این نسل در سال 2017 فیس لیفت شد و با مدل 2018 در تعداد کمی وارد بازار کشورمان شد.

جهان نوین آریا نماینده نیسان در ایران است که عرضه ایکس تریل را از سال 2016 آغاز کرد. این خودرو با استقبال خوبی از سوی مشتریان ایرانی روبه‌رو شد و با وجود چندین رقیب قدرتمند، فروش خوبی را تجربه کرد.

 

تست درایو نیسان ایکس تریل

 

در مورد طراحی ایکس تریل باید به این نکته اشاره کنیم که نیسان در نسل سوم، آن را به کلی تغییر داد و یک محصول کاملا جدید را عرضه نمود. در نمای جلو، جلو پنجره خاص نیسان موسوم به V-Shape دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. نکته مهم در مورد بدنه ایکس تریل، هماهنگی کامل در اجزای مختلف است. نیسان برای آنکه محصول خود را همچنان در عرصه رقابت حفظ کند، در مدل فیس لیفت تغییراتی را در آن به وجود آورد و چراغ‌ها تفاوت‌هایی در مقایسه به قبل دارند.

طراحی کابین نیسان ایکس تریل در مدل 2016 و 2017 در مقایسه با رقبا کمی قدیمی به نظر می‌رسید. در مرکز داشبورد یک نمایشگر قرار گرفته و کلیدهای کنترلی در اطراف آن و ورودی‌های هوا در بالای آن جای گرفته‌اند. برخلاف طراحی بیرونی، نیسان تغییرات زیادی را در کابین نسخه فیس لیفت به وجود آورد. این تغییرات در بخش‌هایی چون داشبورد، غربیلک فرمان و صفحه آمپر دیده می‌شود. کیفیت متریال به کار رفته در کابین و کیفیت سواری ایکس تریل عالی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در مقابل رقبا عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

 

بررسی نیسان ایکس تریل

 

نیسان ایکس تریل امکانات و تجهیزات رفاهی مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توانیم به سیستم ورود و استارت بدون کلید، ایموبلایزر، دوربین 360 درجه، رادار حرکت بین خطوط، رادار نقاط کور، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر 7 اینچی، سیستم صوتی Bose مجهز به 8 بلندگو، روکش چرمی صندلی‌ها و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، آینه‌های جانبی برقی، چراغ‌های جلو LED، صندوق عقب برقی، کروز کنترل و موارد بسیار دیگر اشاره کنیم.

 

کابین نیسان ایکس تریل

 

موتور به کار رفته در نیسان ایکس تریل حجمی معادل 2.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 171 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند.

 

در نهایت باید بگوییم نیسان ایکس تریل یکی از بهترین شاسی بلندهای موجود در بازار کشورمان است که عملکرد فنی و کیفیت سواری و ساخت بسیار خوبی دارد و در مقابل رقبایی چون هیوندای سانتافه و کیا سورنتو یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

نیسان ایکس تریل در حال حاضر بازار خرید و فروش خوبی ندارد و در بخش قطعات هم اوضاع برای این شاسی بلند باکیفیت ژاپنی خوب پیش نمی‌رود. در این کلاس رنو کوائوس بهترین بازار خرید و فروش را تجربه می‌کند.

توجه داشته باشید که باتوجه به حساسیت موتور خودروهای خارجی، بهتر است همواره از بنزین سوپر و مکمل‌های اورجینال برای نیسان ایکس تریل استفاده نمایید.

 

برای خرید مکمل و اکتان‌های اورجینال به فروشگاه ماشین3 مراجعه نمایید.

 

فیلم عملکرد آفرود نیسان ایکس تریل:

 

 

 

گالری تصاویر نیسان ایکس تریل

property
گیربکس
CVT-XTRONIC
property
حجم موتور سی سی
2,488
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
171/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10.5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8.3

مشخصات نیسان ایکس تریل 2016-2017

مدل : ایکس تریل
کلاس : شاسی بلند متوسط
گیربکس : CVT-XTRONIC
محور متحرک : AWD
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی /16
حجم موتور سی سی : 2,488
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 171/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 233/4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 190
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1715/1820/4640
وزن خالص(کیلوگرم) : 1588
مشخصات تایر : 225/55R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.3
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 60
کیسه هوا : راننده و سرنشین ، جانبی و پرده ای
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ضد قفل ABS , EBD, ESP, BAS
سیستم های امنیتی : سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت- ضد سرقت ایموبلایزر- سیستم شناسایی اشیا متحرک -مانیتور با دید 360 درجه- رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور- رادار شناسایی اشیاء متحرک
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم ارتفاع/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : تهویه هوای دوگانه اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : نمایشگر 7 اینچی لمسی- هندزفری بلوتوث - پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX
سیستم صندلی : صندلی‌های تمام چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو
سیستم اینه و شیشه ها : سانروف پانوراما/ آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما/ سنسور نور و باران
سیستم روشنایی : دیلایت LED/ چراغ‌های LED جلو مجهز به چراغ‌شوی/ چراغ‌های LED دوگانه و سیستم نوربالای اتوماتیک
سایر امکانات : سانروف پانوراما - سنسور باران -صندوق عقب برقی - رینگ آلومینیومی 18 اینچ اسپرت-موقعیت یاب با صفحه نمایش لمسی -درب عقب برقی (Motion Detection)- سیستم توزیع متغیر گشتاور- سیستم نگهدارنده خودرو در شیب- کروز کنترل- مانیتور چند منظوره پشت آمپر (VID)
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره نیسان ایکس تریل 2016-2017

  • user icon
    نویسنده : محمدامین ملانظر
    تاریخ : 1395/08/11

    سلام می خواستم بدونم در ایران اومده؟ اگر نیامده اومدنش قطعی هست؟ به نظرم رقیب سرسختی برای اوتلندر می شود؟

    • نویسنده : یاشار
      تاریخ : 1396/05/21

      بهترا از اوتلندره صدرصد

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/09/02

    خدمت سایت عرض کنم که من تقریبا یه هفته نیسان ایکس تریل رو داشتم و مصرفش رو 9.7 بود
    کولرش درجه زیاد روشن بود و مدام کار میکرد.
    البته لازم به ذکر که اون ماشین من فول آپشن نبود و بعضی آپشن ها رو نداشت.( البته بعید بدونم رو مصرف سوخت تاثیر داشته باشه)

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/06/20

      حتما بيشتر تو شهر بودي . مگه نه ؟

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/06/20

      ماشين سه لطفا تكليف اين خودرو را نشان دهيد . آخر AWDهست يا4WD .

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1395/10/20

    بیش از دوسال است که این ماشین رو دارم،در خصوص رنگ ماشین،علیرغم اینکه اکلیلی و متالیک است،ولی از کیفیت مناسبی(در حد ماشین های تاپ)برخوردار نیست!سیستم صوتی در بعضی از مواقع با استفاده از فلش هنگ می کند!نقطه کور بزرگی در عقب سمت شاگرد دارد!اما کیفیت رانندگی با این ماشین عالی است و در آمریکا به نام نیسان روک معروف شده واز لحاظ موتوری در سطح بسیار خوبی است!.

  • user icon
    نویسنده : اروین
    تاریخ : 1395/12/03

    به نظر بنده یک ماشین ژاپنی به لحاظ کیفیت کار از هر لحاظی بهتر از یه ماشین کره ای که یه درجه از چینی بهتره ارزش خیای بیشتری داره.ژاپن استاندارهای خاصی داره و همواره با کیفیت ترین بوده.
    سانتافه و کولیوس واقعا حرفی برا گفتن نباید داشته باشن.مردم ما متاسفانه در شرایط تحریم به یه سری ماشینا عادت کردن.
    راو۴ یه ذره اپشن کمتری داره و واقعا فضای داخلی بی ارزشی داره.
    ایکس تریل یک افرود کامل شهری خوش سوار و خوش قیافست
    شک نکنید.

    • نویسنده : Ashkan
      تاریخ : 1396/01/28

      دوست عزيز شما در مورد كوليوس چه اطلاعاتي داري كه درموردش نظر ميدي ؟ اصلاً ميدوني كه كارخونه نيسان و رنو مشترك هستند و اين دو ماشين يعني كوليوس و ايكستريل داراي پلتفورم يكسان هستند . درضمن براي جفتشون هم دقيقاً از يك موتور استفاده شده و اين كه اگه يك سري هم به نمايندگي جفتشون بزني و كيفيت داخل اين دو خودرو را هم باهم مقايسه كني بد نيست

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/03/11

    چرا اتومات نیست پس با این تفاسیر کروز کنترلم نداره که این یه ضعفه براش

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/04/19

    مدير محترم سايت لطفا بفرماييد چرا وقتي قيمت پايه رنو كوليوس ٢٠١٧ و نيسان ايكس تريل ٢٠١٧ در آمريكا به ترتيب ٣٠٠٠٠ دلار و ٢٤٥٠٠ دلار است ولي در ايران نمايندگيها نيسان ٢٠١٧ را از كوليوس ٢٠١٨ گرانتر ميفروشند؟

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/07/27

    سلام ،دوستان بین ایکس تریل و لکسوسrx350 مدل 2010 کدوم رو بیشتر میپسندین؟ دلیلش رو هم بگین،ادمین شما هم نظرتون رو بفرمایین

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/08/12

    بسیار ماشین خوبیه. ولی افت قیمت زیادی داره وخیلی ام بدفروشه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading