اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320

مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320 است. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320 بپردازیم .

Renault Sandero

رنو ساندرو

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
46
بررسی رنو ساندرو

brilliance H320

برلیانس H320

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
44
بررسی برلیانس H320
انتخاب ماشین 3

Renault Sandero

رنو ساندرو

Top car

Renault Sandero

رنو ساندرو

مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320

رنو ساندرو

 

رنو ساندرو خودرویی است که از سال 1394 توسط پارس خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود. رنو ساندروهاچبک نه چندان زیبا در بحث فنی شباهت‌های بسیاری با خودروی نام آشنای تندر 90 دارد. متاسفانه شرکت پارس خودرو اقدام به واردات نسل قبلی رنو ساندرو نموده است ولی باز هم چیزی از ارزش‌های این هاچبک پرفروش کم نمی‌شود چراکه بدون شک ساندرو یکی از باکیفیت‌ترین خودروهایی است که در کشورمان به تولید رسیده.

 

رنو ساندرو

 

در بخش فنی خودرو رنو ساندرو مجهز به پیشرانه‌ای مشترک با حجم 1598 سی سی با حداکثر توان 105 اسب بخار است که برای انتقال آن به چرخ‌های جلو یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. در بخش رفاهی رنو ساندرو دارای دکمه‌های کنترل سیستم صوتی با شاسی زیر فرمان، سیستم تهویه مطبوع دستی، چراغ مه شکن جلو و در بخش ایمنی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز مجهز شده و دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است.

 

رنو ساندرو

 

رنو ساندرو را باید یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای تولید شده در ایران دانست که بازار بسیار خوبی هم دارد. ساندرو با وجود طراحی قدیم و نه چندان جذاب در کنار ویژگی‌ها و تجهیزات رفاهی اندک، در بخش فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در طول چند سال اخیر نشان داده که خودرو کاملا قابل اعتمادی است و در دراز مدت کیفیت خود را حفظ می‌کند. باتوجه به کیفیت ساخت بالا، و بازار خرید و فروش بسیار خوب، رنو ساندرو اتوماتیک در اولویت خرید در مقایسه با برلیانس H320 قرار می‌گیرد.

 

رنو ساندرو

brilliance H320

برلیانس H320

مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320

برلیانس H320

 

برلیانس H320 هاچبک چینی پارس خودرو که از سال 1394 توسط پارس خودرو مونتاژ می‌شود. برلیانس H320 از همان بدو ورود به دلیل طراحی خوب و نسبتا مدرن مورد توجه قرار گرفت اما رفته رفته نشان داد که کیفیت مورد انتظار را ندارد و صرفا با یک خودرو چینی معمولی روبه‌رو هستیم.

 

برلیانس H320

 

 

برلیانس H320 در ابتدا با یک پیشرانه 1498 سی سی با حداکثر توان 103 اسب بخار و جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک عرضه شد اما کمی بعد پارس خودرو یک موتور 1.6 لیتری را هم برای خانواده برلیانس در نظر گرفت. این موتور 1.6 لیتر حجم و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برلیانس H320 در بخش امکانات رفاهی دارای سنسور عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیروی ترمزو دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است.

 

برلیانس H320

 

برلیانس H320 با وجود طراحی خوب و امکانات رفاهی بیشتر در مقایسه با رنو ساندرو، در دراز مدت نشان داد که کیفیت ساخت بالایی ندارد و این کیفیت پایین غیرقابل انکار است. به علاوه اینکه بازار خرید و فروش آن به هیچ وجه به خوبی رنو ساندرو نیست. این نکته را هم در نظر بگیرید که با خروج برلیانس از ایران پس از تحریم‌های آمریکا، عملا خدمات پس از فروش برلیانس H320 با مشکلات فراوانی همراه شد. 

 

 

کابین برلیانس H320

 

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1395/06/12

    فکر کنم نظر کارشناستون در مورد x50کاملا مقرضانه و خلاف واقیعیت است

  • user icon
    نویسنده : حیدر
    تاریخ : 1395/06/21

    سلام.خسته نباشی ایا رنو ساندرو استپ وی پیش فروش داره .شرایطش چطوری زمانش چه وقته .با تشکر

    • نویسنده : علیرضا
      تاریخ : 1395/07/06

      مزایای رنو ساندرو حتی پنجره مشبک زیر برف پاک کن رو هم برداشتن و باید خودت بخری!
      روعن ریزی گردگیر پولوس و گیرباکس
      هندلینگ افتضاح
      عدم تناسب اتاق و شاسی با سیستم تعلیق که سر پیچ ها باعث میشه سرنشین ها موج مکزیکی برن!!!
      طراحی منسوخ و قدیمی که متاسفانه خودرو سازهای داخلی ساندرو رو از انبار اسقاط کشور های درجه دو و سه مثل رومانی بیرون کشیدن و به اسم رنو دارن به خورد ملت میدن.
      صندلی هایی با نشیمن گاه های بسیار بد که مدام باعث میشه به سمت جلو سر بخورید این مورد در ال نود نیز کاملا مشهوده.
      طراحی ظاهری بسیار زشت و ساده
      طراحی داخلی ضعیف تر از پیکان جوانان طوری که دکمه های بالابر شیشه های جلو به اندازه یه کف دست وسط داشبورد گنجانده شده!
      ترمز عقب کاسه ای
      بالا بودن عقب خودرو که در حین رانندگی حس وانت سواری رو بهت القا میکنه و این مورد نیز در ال نود کاملا مشهوده
      صدای موتور در اتاق براحتی شنیده میشه که این موردبا خودروهایی مثل پژو و سمند فرقی نداره

    • نویسنده : Sina_Rz
      تاریخ : 1396/04/14

      داداچ رنو پولتو خورده اینطوری میگی!؟

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1395/06/21

    من هم موافقم که در خصوص x50 مطالب با غرض نوشته شده
    من 3 ماه هست که x50 دارم و واقعا ازش راضی هستم
    کیفیت سواری 10
    طراحی 10
    ارزش خرید9

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1395/06/22

      احتمالا بودجه این سایت را ایران خودرو پرداخت می کند

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1395/09/01

      دقیقا تو هدف زدید.

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1395/06/26

    سلام
    خسته نباشین هزینه شما رو کی میده شما ۸۰ درصد دارین تبلیغات رنو ساندرو میکنید این همه ماشین خوب و باکیفیت هست شما کلید کردین روی ۳ تا ماشین

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/06/26

    منم تا حدودي موافقم كه سايت بيش از حد رو محصولات رنو مانور ميده
    اين رنو ساندرو ٣٠تومن بيشتر نمي ارزه
    كجا ارزش 9!!!
    شيش هم نيست
    امكانات رفاهى؟! اصلا چيزي داره اين ماشين!!
    خدمات پس از فروش؟!! ايران!!!
    داريم؟!

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/07/06

    خیلی تابلو داره لیفان X50 را میکوبه .رنو ساندرو فیسش مربوط به 1970 . ساندرو بجز دنده اتومات چی داره. انگار یه گاریه نون خشکه که دنده اتومات وصل کردن بهش

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/07/08

    هرکس خواست باهاش صفر تا صد کل میندازم من با ساندرو اونا با هر کدوم از این دوتا ماشین با ساندرو یه صبح تا شب کات آف میکنم شما هم اگر هر کدوم از اینا تونست یه ساعت دوام بیاره موتورش کات آف کنه.بدشم اون دوست بی سواد که میگه مال رومانی هستش آقا عزیز ۱۹۹۹ داچیا رومانی به رنو پیوست.

  • user icon
    نویسنده : راد
    تاریخ : 1395/07/11

    حرفای دوستان منتقد به نظرم درسته. ساندرو نه قیافه داره و نه امکانات اما خب احتمالا کیفیتش از باقی خودروهای مقایسه شده در این لیست بالاتر باشه. مثل وضعیتی که الان ال نود داره و طرفداری بیشتری داره نسبت به سایر خودروهای داخلی.

    • نویسنده : آریو
      تاریخ : 1395/08/23

      کاملا موافقم ، کیفیت مهم تر از ظاهر خودرو هست . من دقیقا بین این 3 خودرو ترجیح میدم ساندرو داشته باشم . فقط موضوع اینه که شرکت هایی که ماشین چینی وارد میکنن شرایط فروش اقساطی بهتری رو ارایه میدن ، اگر پارس خودرو هم کمی سود فروش اقساطی رو کم کنه ، افراد بیشتری به محصولاتی مثل ساندرو رو میارن .

  • user icon
    نویسنده : بهادر راد
    تاریخ : 1395/07/12

    ساندرو تو ویژگی های فنی و ارزش خرید از رقباش امتیاز بیشتری گرفته اما در سایر موارد امتیاز کمتری گرفته و این میتونه نشون دهنده کیفیت بالاتر موتور و گیربکسش باشه به نظر من. البته الحق ظاهر زشت و احمقی داره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/07/14

    سلام به عزیزانی که سایت رو ملاحظه میکنند من دو خودرو از محصولات رنو رو دارم یک مگان که سال 89 خریدم و یک ساندرو استپ وی که اخیراً خریدم و تجربه یک ماشین چینی هم داشتم الحق در مورد رنو باید بگم عالی عالی عالی عالی هست و این اغراق نیست وقتی یک برند سالهای متمادی میتونه در اقتصاد جهانی خودرو بمونه بی دلیل نیست اما تجربه خودرو چینی که بخاطر اینکه دارندگان اون مارک متضرر نشند از عنوان برندش خودداری میکنم باید بگم خرید خودرو چینی اشتباه محض است . البته نظر همه دوستان محترم هست .

  • user icon
    نویسنده : mohammad
    تاریخ : 1395/07/21

    خیلی تابلوئه که با قصد و غرض هست مطالبتون واقعا ملتو چی فرض کردین

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/03

    تجربه رانندگی با ساندرو رو ندارم. خودم ال ۹۰ دارم. غیر از بحث امکانات و طراحی (که به نظر من تو این رنج قیمت خیلی اهمیت نداره) کیفیت موتور و گیربکس ال۹۰ با لیفان غیر قابل مقایسه هستش

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/08/03

    خدمت اون دوست جك عزيزمون
    فرانسه روز به روز داره تحليل نيرو ميكنه
    اقتصاد جهانى!
    من خودم كره اي سوارم ميگم الان دنيا دست ماشيناي ژاپنى ميچرخه
    تويوتا حتى فولكس واگن هم كنار زده
    فرانسه كجاي كاره
    برو مهد كودك زنگ نقاشي بچه ها ببين طراحيشون از رنو قوي تره
    همون مگان طراحي داره اصلا؟!

    • نویسنده : کشاورز
      تاریخ : 1395/09/04

      تحلیل نیرو؟
      میشه این تحلیل نیرو را توضیح بدید سوادمون بالا بره
      من بی سوادم فکر کردم منظورتون تعدیل نیروست

    • نویسنده : آرمین
      تاریخ : 1396/01/13

      دوست عزیز ولکس واگن دومین خودروساز بزرگ جهان و بزرگترین خودروساز اروپا می باشد که به همراه جنرال موتورز با کیفیت ترین خودرو ساز جهان است . تویوتا در مقام هشتم قرار دارد ، لطفا مطالعه کنید بعد نظر بدهید .

  • user icon
    نویسنده : محمد متین افخمی
    تاریخ : 1395/08/04

    هیچ با خودتون گفتید چرا ساندرو با فیس قدیمی وارد میسه در صورتی که فیس جدیدش تو بازار های خارجی هست؟؟؟ الآن توی بازار های خارجی ساندرو با فیس جدیدش به فروش میرسه ولی توی ایران فیس قدیمیشو آوردن که اگه دو یا سه سال دیگه خواستن نیو فیس شو بیارن بتونن افزایش قیمت داشته باشن در صورتی که ساندرو جدید قیمت ساندرو قدیمی هست تو خارج فکر کنم 2 یا 3 ملیون گرون تر باشه ولی اینا دوسال دیگه باقیمت 65 تا 75 میلیون نیو فیسشو میفروشن اصلا فکرشو میکردین؟؟ تو ایران همه به فکر خودشونن

  • user icon
    نویسنده : a
    تاریخ : 1395/08/24

    X50از هر دوسوم بهتره

  • user icon
    نویسنده : سهراب
    تاریخ : 1395/08/25

    سلام سابرینا دارم حیف که دیار خودرو وارد کنددش بود واقعا عالیه 70000 تا رفتم مرگ نداشته طراحی زیبا هندلینگ خوب مصرف کم فول آپشن و قیمت مناسب هم خریدم پارسال 45 میلیون خریدم گیربکسش ایسین ژاپنی اصل هست و سوار ساندرو شدم خیلی افتضاح بود

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1395/09/06

    آخه رنو ساندرو تهویه شم دستیه باز لیفان تهویه اتوماتیک داره،خدایی چندی از پارس خودرو گرفتی تبلیغ میکنی؟

  • user icon
    نویسنده : saeed d
    تاریخ : 1395/09/08

    لیفان x50 از نظر ظاهری و داخلی خیلی بالاتر هس

  • user icon
    نویسنده : مهناز
    تاریخ : 1395/09/24

    من لیفان ایکس 50 دنده ای گرفتم واقعا تو این قیمت ماشین بسیار شیک ومناسبی هست و من خیلی از این ماشین راضی هستم . اقساطی با پیش پرداخت 18 میلیون بودم تحویل 30 روزه که اصلا ماشینم تاخیر نداشت . اقای منتظر کارشناس فروش این نمایندگی واقعا پیگیر کار مشتریهاشون هستن برخورد شون هم بسیار عالیه برعکس نمایندگی های دیگه کرمان موتور .

    • نویسنده : رزیتا
      تاریخ : 1395/11/27

      راستی من میخوام x50بخرم ولی میگن تحولش خیلی طول میکشه واسم جالب بود گفتی بعد 30روز تحویل گرفتی

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/11/27

    رنو ساندرو از برلیانس h230 هم ضعیف تره
    موتور خودرو برلیانس، میتسوبیشی ژاپن هست.

    مصرف سوختش بالاتره
    بدشکل تره
    گرون تره!

    با این که موتورش 100 cc از h230 بیشتره اما فقط 3 اسب بخار قدرت بیشتری داره!

    با این وجود سرعت برلیانس h230 بیشتره!

    تفاوت مصرف سوخت دنده اتوماتیک ساندرو با مصرف دنده دستی آن، نمایانگر مهندسی افتضاح و من درآوردی رنو هست.

    مصرف سوخت ترکیبی ساندرو دستی ۶.۷ و ساندرو اتوماتیک ۸.۳

    مصرف سوخت ترکیبی برلیانس h230 مقدار ۶.۴ و درنوع اتوماتیک ۶.۵ لیتر هست.

    ساندرو آشغال هست.

  • user icon
    نویسنده : Bib
    تاریخ : 1396/01/16

    سلام فقط یچیزو میتونم بگم اونم اینه که گریم گرفت برای خودمون که چقدر تو جهان خار و بی لیاقت نشون دادن مارو تنها کشور زپرتیی که سر این گاریا بحث میکنه ما هستیم افغانیاهم دیگه سوار بنزو بی ام دبلیو تویوتا میشن آقای عزیز اخه تو قرن بیستو یک سال 2017 میلادی و 1396 شمسی این لگن چه آپشنی داره چهارتا شیشه برقی
    یه گیر بکس نامطلوب یه اتاق که واقعا شبی اتاق خونس نه خودرو نا ظاهر داره نه باطن داره امنیت رو هم که شما از دید محصول پراید دارید نگاه میکنیین به این گاری چهار چرخ معلومه بهتره فقط تو کما میریم موقع چپ کردن نمیمیریم دیگه اره؟موتوریشم که باز به همین صورت پنجاه میلیون مگه کمه واسه یه خودرو اونم این عبو دیلاق اوناییم که دارن لازم نیست حقیقتو انکار کنن شما ازتون مشخصه مدل بالاترین ماشینتون همین ساندرو بوده تجربه کنید دیگر خودرو هارو بعد نظر پرتاب کنید

  • user icon
    نویسنده : شهرزاد
    تاریخ : 1396/01/23

    نظر:سلام. دوستان خواهش میکنم ی ماشین که از لحاظ فنی و امکانات تو قیمته تا 50 میلیون بهترین باشه رو معرفی کنید. ممنون میشم. حقیقتا انتخاب من بین این گزینه ها بوده تا بحال :
    رنو ساندرو صفر
    لیفان x60 کارکرده تا 50
    برلیانس h320
    ال نود
    سمند ال ایکس
    دنا
    ام وی ام 315
    لطفا نظرتون رو بگید.
    ممنونم

    • نویسنده : ارمین
      تاریخ : 1396/01/24

      شهرزاد خانم حتما حتما حتما دور محصولات ایرانخودرو رو قلم بگیرید از من به شما نصیحت برید یک سری به نمایندگیهای خدمات پس از فروش بزنید متوجه می شوید. حتما استحضار دارید تولید لیفان x50 متوقف شده ، پس به دنبال لیفان هم نروید که با توجه به توقف تولید ضرر می کنید . حال بین ساندرو و برلیانس و 315 جدید انتخاب کنید. اگر بسیار مسافرت ماشینی دارید حتما ساندرو بخرید که ضرر نمی کنید. اگر نه بر اساس آپشن و سلیقه بین برلیانس 320 و 315 یکی را انتخاب کنید که هر دو خودرو هم جالب هستند. برلیانس آپشنهای بیشتری دارد . هر دو خودرو هم به نحوی از آلمانیها کپی ظاهری کردند و از ژاپنی ها هم نیرو محرکه کپی کردند. انتخاب با شماست .

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      سلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و ساندرو

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      سلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و ساندرو

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      سلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و ساندرو

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      سلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و ساندرو

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      اندروسلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و س

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/01/25

      اندروسلام
      بی دردسر ترین گزینه برای شما تندر90 و س

    • نویسنده : بی سواد الدوله مشنگ السلطنه
      تاریخ : 1396/11/25

      دوستم دنا خرید ترمز نگرفت ماشین اوراق شد کارت طلایی فقط صاف کاری کرد براش . دنا مشکل کامپیوتری داره.

  • user icon
    نویسنده : shahin
    تاریخ : 1396/02/13

    سلام ساندرو چرا امتیاز طراحیش شده 7 امتیازش در بهترین حالت 0.5 میباشد و بس

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1396/03/14

    این ماشینه اخه با این شکل ظاهری مسخرش
    نمیدونم رنو این طرح هارو از کجاش در میاره؟

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/04/21

    به نظرم برای مقایسه عملی موتور و گیربکس برلیانس و ساندرو یه نگاهی به کلیپ های زیر بندازید که مقایسه بین مدلهای اتوماتیک برلیانس و ساندرو و اچ سی کراس در شتاب صفر تا صدصورت گرفته است:

    شتاب صفر تا صد برلیانس اتوماتیک در 12 ثانیه:
    http://www.aparat.com/v/rRXB5

    شتاب صفر تا صد اچ سی کراس اتوماتیک در 14 ثانیه و ساندرو اتوماتیک در 15 ثانیه:
    http://www.aparat.com/v/HCl0S

  • user icon
    نویسنده : Arshia
    تاریخ : 1396/04/26

    شمایی که میگی طراحیش مثل گاریه شما ده سال پیش اصلا میدونستی ماشین چیه ؟ برلیانس اسمش روشه چین اگه خیلی محصولاتشونو دوس داری برو کل چینو بخر خوب؟ تازه بالاتر بودن حداکثر سرعت برلیانس به خاطر گریبکس۶سرعتش هست درحالی که ساندرو با گریبکس ۴سرعته تنها ده کیلو متر اختلاف سرعت داره برو همون کالای چینو بخر بهت بیشتر میاد از خودروی فرانسوی چیزی درک نمیکنی آره

    • نویسنده : صابر
      تاریخ : 1396/05/30

      آقای فرانسوی.اطلاعات نداری بحث نکن .برلیانس هم چرا دنده هست.گیربکس هم ماله هیوندای و ساخت کره هست.موتور میتسوبیشی.در ثانی خودرو سازی چین داره یکی از غول های خودرو سازی دنیا میشه که شرکت هایی چون فورد و شورلت و بی ام دبلیو و پژو دارن از چین قطعات تامین میکنن.پژو 301 کلا ساخت چین هست اگه اطلاع نداری

  • user icon
    نویسنده : Armin ghajary
    تاریخ : 1396/05/13

    به نظر من با غرض در رابطه باx50 نوشته شده ولی اگر هم بدون غرض نوشته می شد باز هم نتیجه همین بود

  • user icon
    نویسنده : علیخانی
    تاریخ : 1396/06/30

    با درود به همه بزرگان..
    حقیقتا انقدر تابلو و غیر منطقی و ناشیانه به نفع رنو قلم زدید که هر خواننده ای که حتی کمترین اطلاعات و کمترین تخصصی درباره انالیز خودرو داشته باشه به راحتی متوجه تراز ناشیانه و هدفمند شما جهت بالابردن غیر منطقی رنو را خواهد فهمید..خواهشا به شعور مردم توهین نکنید ..

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/09/02

    با سلام من نه هیچکدوم از این ماشینها رو داشتم و قصد خرید هیچکدومشم ندارم ولی داشتم نظرات رو میخوندم برام جالب بود! با توجه به شرایطی که گفتم نظر من کاملاً غیرمقرضانه هستش ...
    آخه طراحی ساندرو 7 ؟!!!!!!!!!!!!!
    نه جان من 7 ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    1 هم زیادیه برای طراحی این ماشین انصافاً.
    موتور و گیربکس کیفیت داره (البته اونطور که از گفته ها پیداست) ولی خداییش طرف 52 میلیون میده حقش این قیافه نیست.

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1396/10/04

    لیفانو بقیه چینی ها که هیچی اما برلیانس ماشین خوبیه ....اگر امکانات ظاهر براتون مهمه و بعنوان ماشین اصلی استفاده میکنید برلیانس...اگر ماشین وارداتی سوار میشید و ماشین زیر شهری هم میخواید کیفیت و سواری عمر براتون اهمیت داره ساندرو.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/11/06

    بنظر یکجورای محکوم به انتخاب تحمیلی هستیم.من فعلا ندارم.ولی واقعا با این قیمتها واین ماشین ها انتخاب محدوده.ماشین چینی متاسفانه اونها که وارد ایران میشن مثل وسایلش بی کیفیتهاش وارد میشه.هرچند ظاهرشون به روزه نسبتا.دقیقا مثل لبای یا لوازم چینی.که خوبهاش تو ایران نمیان.و علاوه بر اون چین تو صنعت خوردو درسته تولید کننده بزرگی شده ولی ماشین ها خودش هنوز از لحاظ،کیفیت پایین هستن بخصوص فنی.در خصوص ماشین ها داخلی هم که چه بگم مثل نون وپنیره که میگن یا لینو بخور یا گشنگی بکش..ولی ال نود تا جاییکه از ادمهای فنی وغیرفنی شنیدم علی رغم ظاهر زشت وفاقد اپشنش که داخل این پرایده.با این قیمت تو ایران مناسبتره.

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/01/26

    نظرتون کاملا مغرضانه است و برلیانس از هر جهت از رنو بهتر است . بنده هر دو را دارم و 2.5 سال است که دارم استفاده میکنم . برلیانس فوق العاده است نسبت به رنو ساندرو و هرچی ماشین ایرانی و احساس راحتی و آپشن های ارائه شده. هرکسی هم خواست بیاد و بهش توضیح بدهم

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/01/26

    برلیانس زنجیر تایم و فرمان برقی و ترمز تمام دیسکی و سنسور دنده عقب و گیربکس معرکه و بیصدا و سیستم تعلیق خودرو در حالت سکون در سربالایی و تنظیم صندلی به صورت دستی در 8 جهت و سیتم تهویه برقی و سیستم برف پاک کن تاخیری و قفل و باز شدن در خودرو در حرکت و توقف و پاور ویندوز خودکار و فضای صندوق عقب بزرگتر و امکان گذاشتن کروز و لیمیتر روی خود فرمان تعبیه شده که هیچکدام در ساندرو نیست

  • user icon
    نویسنده : اسلام
    تاریخ : 1397/12/19

    سلام دوستان اونایی که لیفان ایکس ۵۰ اتومات دارن لطفا راهنماییم بکنین که این ماشین چطور ماشینیه؟آیا به پولی که میدیم می ارزه،فنی و خرابیش به چه صورت...ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید

  • user icon
    نویسنده : aliAli
    تاریخ : 1398/09/19

    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    ساندرو برلیانس جفتشون تو ایران مونتاژ میشه با این تفاوت که یکی چینیه یکی شرکت زیرمجموعه رنو با قدمت بالای 100 سال که خودش صفر تا صد ماشیناشو تولید میکنه و وصله پینه ای نیست و تو فرمول یک ماشین داره که ینی اوج یه شرکت خودرو سازی
    هروقت چینا تونستن وارد بازار امریکا بشن اون موقع تازه میشه با خودرو های دیگه مقایسشون کرد
    پس الکی نگید که سایت طرفداری میکنه و فلان

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading