کی ام سی CR6 1403

KMC CR6 1403

کی ام سی CR6 1403 کی ام سی CR6 1403

بررسی کی ام سی CR6

شرکت کرمان موتور به تازگی دست روی سدانی جدید از برند LIVAN گذاشته است که آن را با نام کی ام سی CR6 در بازار ایران عرضه می کند. نام این سدان چینی LIVAN S6 PRO است که در اصل طی همکاری شرکت های GEELY و LIFAN تولید و در بازار های جهانی عرضه شده است.

 

این خودرو یک سدان سایز متوسط با طراحی جذاب و گیرا به شمار می آید که عمده سبک بدنه و خطوط طراحی خود را وام‌دار جیلی امگرند است. جلوپنجره بزرگ با گرافیک متشکل از خطوط افقی، چراغ های کشیده و باریک جلو، المان های عمودی دو طرف سپر جلو، چراغ های به هم پیوسته عقب، رینگ های آلیاژی و… از جمله ویژگی های CR6 به شمار می آیند.

 

 کی-ام-سی-cr6
عکس داخلی کی ام سی CR6 1403
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

0از 0کاربر

سال ساخت : 1403

نکات مثبت کی ام سی CR6

مشخصات فنی

امکانات رفاهی

طراحی به روز

نکات منفی کی ام سی CR6

اولین سابقه حضور در ایران

امنیت کی ام سی CR6

نقد کارشناسی کی ام سی CR6

خودرویی که با نام لیوان S6 پرو در روسیه و حالا کی‌ام‌سی CR6 در ایران عرضه می‌شود، پیشینهٔ آن به جیلی امگرند GL سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. این خودرو سدان کامپکتی است که در اواخر سال ۲۰۲۱ فیس‌لیفت بزرگی را تجربه کرد و امگرند L نام گرفت. سپس در اواخر سال ۲۰۲۳، برند لیوان نسخهٔ ری‌بج شدهٔ این سدان چینی را با تغییراتی در طراحی جلو و عقب در بازار روسیه عرضه کرد؛ بنابراین، CR6 اساساً سدانی از جیلی و متعلق به سال ۲۰۱۶ است که با تجربهٔ چند فیس‌لیفت و ری‌بج به ایران رسیده است.

هنوز قیمت کی‌ام‌سی CR6 در بازار کشورمان مشخص نیست ولی با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که می‌بینیم، باید انتظار قیمتی زیر ۱.۵ میلیارد تومان را برای آن داشته باشیم. این یعنی CR6 به رقیب داخلی برای کی‌ام‌سی J7 کرمان موتور تبدیل خواهد شد! از ریسپکت بهمن موتور و آریزو ۶ پرو مدیران خودرو هم می‌توان به‌عنوان دیگر رقبای کی‌ام‌سی SR5 در بازار ایران نام برد.

گالری تصاویر کی ام سی CR6

مشخصات کی ام سی CR6 1403

نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره کی ام سی CR6 1403

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading