فیدلیتی پرایم جدید 1401

Fidelity New Prime 1401

فیدلیتی پرایم جدید 1401 فیدلیتی پرایم جدید 1401

بررسی فیدلیتی پرایم جدید

فیدلیتی پرایم، خودروی جدیدی از گروه بهمن موتور، در واقع نسخه‌ای از Jetour X70 است که در ایران به نام فیدلیتی شناخته می‌شود. جتور، یکی از زیرمجموعه‌های برند چری، این خودرو را تولید کرده است. در بازار فعلی، فیدلیتی پرایم با خودروهایی نظیر چری تیگو 7 رقابت می‌کند. این خودرو در دو نسخه 5 نفره (تیپ 1) و 7 نفره (تیپ 2) عرضه می‌شود که تفاوت آنها در وجود ردیف سوم صندلی است. در سال 1401 نسخه جدید فیدلیتی پرایم با عنوان فیدلیتی پرایم جدید عرضه شد که این نسخه شامل تغییرات بسیار جزئی بود. بهمن موتور قصد دارد نسخه‌ی قوی‌تری از این خودرو به نام فیدلیتی پرستیژ را نیز به بازار معرفی کند.

با سرمایه‌گذاری قابل توجه و خریداری پلتفرم این خودرو از شرکت چینی، گروه بهمن گامی بزرگ در جهت تولید خودرویی با قیمت مناسب و تولید انبوه برداشته است. هدف بلندمدت بهمن موتور، تصاحب سهم بیشتری از بازار با خودروی فیدلیتی است.

 فیدلیتی-پرایم-جدید-New-Prime
عکس داخلی فیدلیتی پرایم جدید 1401
price icon

0 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

0از 0کاربر

سال ساخت : 1401

نکات مثبت فیدلیتی پرایم جدید

کابین جادار

صندوق عقب بزرگ

ظرفیت ۵ تا ۷ سرنشین

خدمات پس از فروش خوب

بازار فروش خوب

نکات منفی فیدلیتی پرایم جدید

تک دیفرانسیل

حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

امنیت فیدلیتی پرایم جدید

نقد کارشناسی فیدلیتی پرایم جدید

مشخصات فنی فیدلیتی پرایم جدید New Fidelity

فیدلیتی پرایم جدید با یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه تر (W-DCT) و دسته دنده الکتریکی عرضه شده است. بهبودهای قابل توجهی در سیستم تهویه، تعلیق، پایداری و قوای محرکه این خودرو انجام شده است. پیشرانه فیدلیتی پرایم جدید همچنان از نوع 1.5 لیتری توربوشارژر با توان 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر است.

 

طراحی بدنه خودرو فیدلیتی پرایم جدید

فیدلیتی پرایم جدید با ظاهری جذاب و شیک، توانسته نگاه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. برخلاف طراحی‌های رایج چینی، این خودرو دارای طراحی هماهنگ و باابهتی از تمام زوایا است. ابعاد بزرگ، خطوط بدنه همگن، جلوپنجره و سپر جلوی زیبا، رینگ‌های خوش‌طرح و چراغ‌های شکیل از جمله عواملی هستند که به زیبایی این خودرو افزوده و مشتریانی از تمامی سنین را به آن جذب می‌کنند.

در نمای جلویی فیدلیتی، جلوپنجره مدرن با شبکه الماسی و لوگوی برجسته فیدلیتی خودنمایی می‌کند. چراغ‌های جلو که شباهت به محصولات سوبارو دارند، دیلایت‌های جایگزین مه‌شکن‌های مرسوم، کروم‌کاری‌های سپر و اطراف جلوپنجره و دفیوزر سپر از جمله ویژگی‌های برجسته این بخش هستند.

طراحی بخش کناری خودرو ساده و به دور از پیچیدگی‌های معمول خودروهای چینی است. رینگ‌های 20 اینچی فیدلیتی با ابعاد بدنه همخوانی دارند و به زیبایی نمای کناری افزوده‌اند. این خودرو با دو طرح رینگ مختلف عرضه می‌شود که خریداران می‌توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

نمای پشتی فیدلیتی شاید به اندازه سایر زوایا چشم‌نواز نباشد؛ سپر عقب دارای یک دفیوزر سراسری است که دو سر اگزوز تزئینی در اطراف آن قرار دارد. طراحی ساده و بدون جذابیت خاص در درب صندوق عقب را می‌توان نقطه ضعف این خودرو دانست. با این حال، فیدلیتی در این نما نیز متانت طراحی خود را حفظ کرده است.

 

طراحی کابین و امکانات داخلی فیدلیتی پرایم جدید

طراحی داخلی فیدلیتی پرایم جدید با آپشن‌های کاملاً رضایت‌بخش ارائه شده است و نقص خاصی در آنها دیده نمی‌شود. این خودرو به یک سیستم مولتی‌مدیا با مانیتور 10.8 اینچی مجهز است که از پخش بلوتوثی و نمایش صفحه موبایل به صورت Mirror Link پشتیبانی می‌کند و صدای آن از طریق 8 بلندگو در خودرو پخش می‌شود. تهویه مطبوع دیجیتال و اتوماتیک این خودرو دارای دریچه‌هایی برای سرنشین‌های عقب نیز می‌باشد. صندلی‌های جلو برقی بوده و دارای گرمکن هستند؛ صندلی‌های ردیف عقب هم با قابلیت تنظیم زاویه پشتی و امکان تا شدن کامل برای افزایش فضای بار تجهیز شده‌اند.

کنسول میانی در نسخه ارتقاء یافته فیدلیتی پرایم با طراحی کاملاً جدیدی ارائه شده و مکان دکمه‌ها در آن تغییر کرده است. همچنین در این کنسول جدید، محل پد شارژر بی ‌سیم گوشی تغییر یافته و دسترسی به آن آسان‌تر شده است. یکی دیگر از تغییرات مهم در فیدلیتی نیو پرایم، جایگزینی دسته‌ دنده الکترونیکی با مدل مکانیکی قبلی است. به جز این تغییرات، سایر مشخصات کابین بدون تغییر باقی مانده و مشابه نسخه قبلی فیدلیتی پرایم است.

 

امکانات ایمنی و رفاهی خودرو فیدلیتی پرایم جدید

  • تعداد ایربگ‌ها: چهار ایربگ برای راننده، سرنشین جلو و جانبی‌های جلو
  • تست‌های تصادف: این خودرو در تست‌های تصادف شرکت نکرده و ایمنی آن در تصادفات در هاله‌ای از ابهام است.
  • سیستم کنترل پایداری (ESP): به بهبود کنترل خودرو در شرایط بحرانی کمک می‌کند.
  • سیستم کنترل کشش (TCS): مانع از لغزش چرخ‌ها در شرایط لغزنده می‌شود.
  • سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC): به جلوگیری از عقب‌رفتن خودرو در هنگام حرکت در سربالایی کمک می‌کند.
  • اتوهلد: به نگه‌داشتن خودرو در حالت توقف کامل بدون نیاز به نگه‌داشتن پدال ترمز کمک می‌کند.
  • رادار نقطه کور: هشدار می‌دهد که آیا خودرویی در نقطه کور قرار دارد.
  • رادار هشدار حرکت بین خطوط: هشدار می‌دهد که آیا خودرو از خطوط جاده خارج شده است.
  • کروز کنترل: به حفظ سرعت ثابت خودرو بدون نیاز به نگه‌داشتن پدال گاز کمک می‌کند.
  • دوربین 360 درجه: به راننده دید کاملی از اطراف خودرو ارائه می‌دهد.
  • سنسورهای پارک: به تشخیص موانع در هنگام پارک خودرو کمک می‌کنند.
  • سیستم ضد سرقت ایموبلایزر: به افزایش امنیت خودرو کمک می‌کند.
  • استارت دکمه‌ای و ورود و خروج بدون کلید: به راحتی راننده در ورود و خروج از خودرو و روشن کردن آن کمک می‌کند.

از ویژگی‌های برجسته فیدلیتی 5 نفره می‌توان به سنسور نور و باران، سقف شیشه‌ای پانوراما، ترمز پارک برقی، آینه داخلی ضد انعکاس نور، آینه‌های جانبی تاشو برقی، شارژر وایرلس موبایل، حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت، درب برقی صندوق و باز شدن خودکار درب صندوق با حرکت پا اشاره کرد. فیدلیتی 7 نفره نیز تمامی امکانات رفاهی نسخه 5 نفره را داراست. تنها تفاوت آن، وجود ردیف سوم صندلی‌ها در نسخه 7 نفره است که این ردیف بیشتر برای کودکان مناسب است و فضای مناسبی برای بزرگسالان فراهم نمی‌کند.

 

بررسی رقبا و قیمت خودرو فیدلیتی پرایم جدید

فیدلیتی پرایم با ظاهر زیبا، کابین مدرن، امکانات رفاهی متعدد و ویژگی‌های فنی مناسب، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این خودرو با سواری مناسب، شتاب و کشش خوب، مصرف سوخت بهینه و هندلینگ قابل قبول، تجربه رانندگی مطلوبی را ارائه می‌دهد. موتور و گیربکس مشابه چری تیگو 7 و خوش ‌نامی گروه بهمن در زمینه خدمات پس از فروش، اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان را از بابت نگهداری خودرو و تهیه لوازم یدکی تضمین می‌کند.

از سوی دیگر، وجود توربوشارژر با حساسیت‌های خاص نسبت به بنزین و روغن، استهلاک بیشتر گیربکس دوکلاچه خشک نسبت به سایر گیربکس‌ها و فضای نسبتاً غیرکاربردی ردیف سوم در نسخه 7 نفره از جمله نقاط ضعف این خودرو محسوب می‌شوند. فیدلیتی پرایم جدید با رقبایی همچون چری تیگو 7 پرو، KMC K7، فردا T5، لاماری آرین موتور، SWM G01 و دیگنیتی، دیگر محصول جدید گروه بهمن، در بازار رقابت می‌کند. در مجموع، فیدلیتی پرایم گزینه‌ای جذاب برای افرادی است که به دنبال خودرویی خانوادگی با طراحی پخته و امکانات زیاد هستند و ریسک کمتر نگهداری خودرو نسبت به گزینه‌های دست دوم کره‌ای و ژاپنی برای آنها اهمیت دارد.

قیمت کارخانه ای فیدلیتی پرایم جدید (اردیبهشت 1403) در نسخه 5 نفره 1.408.900.000 تومان و در نسخه 7 نفره 1.413.700.000 تومان می باشد.

اگر شما هم نکات قوت و ضعفی از فیدلیتی پرایم جدید می‌دانید که در اینجا ذکر نشده، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و همچنین انتخاب خود بین فیدلیتی پرایم و رقبای آن را بازگو کنید.

گالری تصاویر فیدلیتی پرایم جدید

property
گیربکس
6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT WET
property
حجم موتور سی سی
1500cc توربو شارژ
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
155/5500
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
8.1

مشخصات فیدلیتی پرایم جدید 1401

مدل : فیدلیتی پرایم جدید
کلاس : کراس اوور
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT WET
محور متحرک :
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1500cc توربو شارژ
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 155/5500
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 230/1750~4000
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 0
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) :
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1710/1900/4735
وزن خالص(کیلوگرم) : 1575
مشخصات تایر : 255/45 R20
مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.1
استاندارد الایندگی : یورو 5
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 55
کیسه هوا : راننده، سرنشین جلو و جانبی
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم کمکی ترمز EBA-EBD-BA/ترمز پارک برقی EPB به همراه سیستم توقف خودکار AUTO HOLD/سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی HAC/سیستم کنترل کششی TCS/سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC
سیستم های امنیتی : کالیپرهای قرمز سیستم ترمز/سیستم هشداردهنده حرکت بین خطوط LDW/سیستم رادار تشخیص نقاط کور BSD/سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها TPMS/سیستم ضد سرقت الکترونیکی IMMOBILIZER/سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر و سانروف
سیستم های فرمان و هدایت : فرمان برقی EPS/فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا/قابلیت تنظیم فرمان(بالا و پایین)
سیستم تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع به همراه دریچه برای سرنشینان عقب
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : 8 عدد بلندگو/یک خروجی USB در جلو و دو عدد در عقب/دارای 2 عدد سوکت برق 12 ولت/صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه بلوتوث/قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا MIRROR LINK
سیستم صندلی : صندلی راننده برقی قابل تنظیم در 6 جهت به همراه گرمکن/صندلی سرنشین جلو برقی قابل تنظیم در 4 جهت به همراه گرمکن/پوشش چرمی صندلی ها/قابلیت تاشدن صندلی های ردیف دوم و حرکت ریلی/صندلی های ردیف آخر به صورت کاملا تاشو/سیستم اتصال صندلی کودک
سیستم اینه و شیشه ها : آینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک به همراه گرمکن، چراغ راهنما و خوش آمدگویی/آینه آرایشی و چراغ روشنایی آفتابگیر راننده و سرنشین جلو/آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد انعکاس نور/شیشه های PRIVACY جانبی و عقب
سیستم روشنایی : تمامی چراغ ها با تکنولوژی FULL LED/روشنایی خودکار چراغ های جلو AUTO LIGHT/چراغ روشنایی در روز DRL/چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی/سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل FOLLOW ME
سایر امکانات : استارت دکمه ای/سیستم هوشمند ورود بدون کلید KEYLESS/دسته‌ دنده الکترونیکی/دستگیره های درب با پوشش کروم/نور محیط داخل کابین AMBIENT LIGHTING/جلو آمپر 12.3 اینچی دیجیتال TFT/دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین عقب/دوربین ثبت وقایع رانندگی/قفل مرکزی، ریموت کنترل با قابلیت جستجو خودرو/تثبیت کننده سرعت خودرو CRUISE CONTROL/حالت رانندگی اقتصادی و اسپرت/سانروف پانوراما/سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو)/سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)/جک هیدرولیکی باز کردن درب موتور/درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع/برف پاک کن با سنسور باران RAIN SENSOR/برف پاک کن شیشه عقب/تیغه های برف پاک کن به صورت ژله ای BONELESS
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره فیدلیتی پرایم جدید 1401

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading